Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוזוקי איגניס ספורט - WTF?


Vovka
שימו לב! השרשור הזה בן 7022 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהם ... מגן ... זה השוואה בין יאריס TS לבין איגניס 1.3 רגילה ... יחי ההבדל ..

זה כמו להשוות EVO לאימפרזה GX 2 ליטר 4*4 ... אבל בלי הטורבו והאבזור...

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

זה לא שאוטו לא התלהב, הוא פשוט לא בחן את האיגניס ספורט - בתחילת נסיעת המבחן הלך לה מנוע... (בלי שהרכב ננהג חזק כלל) :roll:

 

דרך אגב זה מאד אופייני לרכבי המבחן בארץ, משום מה כתבי הרכב "המעולים" מצליחים לכסח ולשבור כל רכב (אקורד טייפ R, קליאו 172, אונו טורבו בזמנו, 5 GT בזמנו, ועוד רבות וטובות).

אני לא אתפלא עם איזה כוכב הוריד לשלישי ב- 170 קמ"ש או עמד במקום על מנתק במשך שעה כחלק "מהמבחן".

חרטטנים ולא בוחני רכב, זה מה שיש בארץ.

למעוניינים להתרשם מכתבות רציניות יש רק ירחונים מחו"ל.

הייתי קונה את הירחונים המקומיים עם היה ניתן לנגב איתם, אבל גם זה לא אפשרי.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דרך אגב זה מאד אופייני לרכבי המבחן בארץ, משום מה כתבי הרכב "המעולים" מצליחים לכסח ולשבור כל רכב

 

כנראה שלא קלטת את חוסר הציניות שבהודעה שלי (ואולי אתה רגיל לציניות מצדי) - הרכב לא ננהג חזק. הוא התקלקל בתחילת המבחן, אחרי נסיעה רגועה ביותר בלי להגיע אפילו קרוב למנתק. בנוסף, מהיכרות עם מספר כתבי רכב בארץ - אתה פשוט טועה. (לפחות ביחס לרובם).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני משוכנע שאם היה מתאפשר לנו לבדוק אילו תיקונים בוצעו ברכב המבחן כזה לאחר 20000 ק"מ היית מבין למה אני מתכוון.

דרך אגב ממקור ראשון לגבי מספר כלי רכב נמסר לי בפרוט איך הרכב נמסר ועם איזה נזקים הוא חזר, כמובן שאסור לבוא בטענות לכתבי הרכב אחרת "ישחטו" את היבואן ואת הרכב.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוני ... אני חייב להסכים עם בר שד ... ולהזכירך ... הרי האוטו נמסר למבחן גם שבוע לפני למגזין רכב ישראלי אחר ו"לא ננהג חזק" וחזר עם ציריה שבורה! ובעיות בגיר ...

ובא נגיד שלפי מיטב זכרוני גם הנזק מהמבחן הנ"ל הצריך יבוא מנוע אבל אל תתפוס אותי במילה פה.

אני רק יודע שהרכב היה מושבת כמה שבועות לחלקים.

 

כשלפני זה לרכב לא היתה שום בעיה , ואתה יודע טוב מאוד למה אני יודע את זה.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשלפני זה לרכב לא היתה שום בעיה , ואתה יודע טוב מאוד למה אני יודע את זה.

 

ליביו

 

ליביו, אני משער שמהיכרות איתי אתה יודע טוב מאוד למה אני יודע מה שאמרתי בנוגע לאופן הנהיגה ברכב בזמן שהוא היה אצל מגזין "אוטו". (רמז - השתתפתי במבחן הנ"ל). שים לב גם למה שהזכרתי - הרכב אפילו לא התחיל את המבחן!! המנוע מת במהלך הנסיעה אל היעד (כבישי נהיגה בצפון) ועד לשם לא ננהג בשום פנים ואופן בצורה חזקה. עניין הציריה היה גם אצל מגזין "אוטו" כשבועיים לפני כן, כאשר הציריה נשברה במהלך נסיעה של 100 קמ"ש על הכביש המהיר.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוני, ביושרך אני לא מטיל דופי, אני משוכנע שאם אתה אומר אז כך היה אבל אי אפשר להתעלם מסטטיסטיקה מוזרה שרכבי הדגמה שמסופקים לבוחני רכב מטעם מגזינים כאלה ואחרים חוזרים מפורקים, שבורים או שמתפרקים זמן קצר לאחר מכן.

אני חייב לומר שאין בעיה להביא דוגמאות לרכבים אטמוספריים עם הספקים בינוניים שגמרו קלאץ ב- 15 עד 20 אלף ק"מ, בולם זעזועים שפוצץ, מתלה שמצריך מתיחה ואף אחד לא מבין למה, גיר שבור, מנועים מושבתים וניתן להמשיך הלאה.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוני, ביושרך אני לא מטיל דופי, אני משוכנע שאם אתה אומר אז כך היה אבל אי אפשר להתעלם מסטטיסטיקה מוזרה שרכבי הדגמה שמסופקים לבוחני רכב מטעם מגזינים כאלה ואחרים חוזרים מפורקים, שבורים או שמתפרקים זמן קצר לאחר מכן.

אני חייב לומר שאין בעיה להביא דוגמאות לרכבים אטמוספריים עם הספקים בינוניים שגמרו קלאץ ב- 15 עד 20 אלף ק"מ, בולם זעזועים שפוצץ, מתלה שמצריך מתיחה ואף אחד לא מבין למה, גיר שבור, מנועים מושבתים וניתן להמשיך הלאה.

 

דווקא הסטטיסטיקה לא כ"כ מוזרה. אם נצא מנקודת הנחה שכל רכב שמגיע לידיהם של כתבי רכב ננהג חזק, יוצא שאולי רכב אחד מכל 100 מתקלקל במהלך נסיעת המבחן, וזאת לא סטטיסטיקה גרועה במיוחד. בנוגע לתאונות - זה כבר משהו אחר :wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הרכבים הספורטיביים הסטטיסטיקה לדעתי יותר קרובה ל - 50%.

 

אף אחד לא חושד שמישהו נוהג "חזק" שברולט אופטרה ודומותיה אז אנא לא להכלילן בסטטיסטיקה.

 

לדעתי מכיוון שאין כנראה למגזינים המקומיים את הכלים לבחון בצורה יסודית ומקצועית כלי רכב הייתי במקומם מתמקד בתרגום (ברשות כמובן) של מבחנים מקצועיים שבוצעו בחו"ל ומבצע התאמות והשלמות עבור החלמאים המקומיים.

בסיס הבעיה כאן לדעתי הוא שכנראה המגזינים המקומיים מחזיקים מעצמם איך לומר בעדינות קצת יותר מידי.

 

רוני, יש הבדל בין למצות את יכולות הרכב ובין לכסח ותאמין לי שאני יודע מה ההבדל.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב, לאחר השתתפות בכמה וכמה מבחני רכב כאלו, אני יכול להגיד שכמעט ואין כאן "כיסוח" מצידם. ברוב המוחלט של המקרים מדובר בנהגים טובים עד טובים מאוד, בעלי ניסיון רב בנהיגה, שיודעים איך להתייחס לרכבים. אני חושב שאתה שוכח שהמכוניות שהם מקבלים לנסיעות מבחן הן גם מכוניות ההדגמה של היבואן - כלומר עולים עליהן "מיטב" נהגי ישראל.

 

אם באמת תרצה, אוכל אפילו לתת לך הערכה של סטטיסטיקה מתאימה ממגזיני רכב מסוימים. גם כאן בפורום כותבים וקוראים כל מיני כתבי רכב שיכולים לתת מניסיונם.

 

למה אתה טוען שלמגזינים המקומיים אין את היכולת לבחון רכבים בצורה טובה? מה דרוש להם על מנת לבחון שאין בארץ ויש בחו"ל? מלבד מסלולי מירוצים כמובן.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7022 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...