Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3426 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בכל ימי חיי לא היה לי רכב חדש, ולפני שנה (כמעט) קניתי רכב חדש, מאז אני עם הגה "עירום" ללא כיסוי ומנסה להתרגל אליו. ההגה מצופה עור. היום החלטתי שנמאס לי, והידיים שלי מחליקות על ההגה, וקניתי כיסוי פרוותי חמים כזה לחורף, מהסוג הזה:

 

img.jpg

 

אממה, קשה לי להתרגל למראה החדש, וכיסוי הגה נראה לי פתאום מיושן כזה... כאילו הרכב שלי עכשיו עתיק וזול. מצד שני הנהיגה ממש נוחה והאחיזה של ההגה מצויינת.

 

מה אתם אומרים?

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ההגה שחור והכיסוי בז', מצד אחד זה מתאים לריפוד הכללי ברכב אבל מצד שני זה נראה כמו רכב משופצר וזה כבר לא הרגשה של רכב חדש. אני רוצה לדעת אם אני היחיד או שכולם כאן אוהבים כיסויים...

 

ומה האופציה האחרת, לנסוע עד אוטו אלגנס ולתפור כיסוי על הכיסוי?

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם (נערך)

אמליץ לרכוש באיביי/ אתר כלשהו, כיסוי נתפר ולתפור אותו.

זמן תפירה משוער כשעה.

תפעל על פי סרטוני יוטיוב.

אני מאוד מרוצה מהתוצאה שיצאה לי.

 

לדוגמה:

http://m.dhgate.com/product/xuji-steering-wheel-cover-for-honda-civic/251890323.html#pd-112

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

תצלם לנו, אם לא קשה לך

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

היה לי דומה בצבע כחול בדובלו,הבעיה אצלי הייתה בקיץ שהידיים הזיעו מהפרווה הזאת.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לא אהבתי, לדעתי ממש מכער את הרכב,

 

תשקול באמת לקנות כזה שתופרים אולי יש לא מדמוי עור אלא דמוי אלקנטרה יכול להיות שיהיה פחות מחליק.

 

באוטו אלגנס יש בכלל אלקנטרה?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

SEAT ATECA Style Plus

פורסם

הפשוטים מEBAY סתם גרועים ויקרעו לך מהר, חבל על הזמן שתשקיע בתפירה.

בכל אופן, כל כיסוי שיהיה חלק יחליק לך כמו העור של הרכב, אתה צריך להשקיע בכיסוי איכותי עם אחיזה טובה, כמו שקנית, רק שיראה יותר טוב, אפשר למצוא כאלה גם בEBAY אבל הם לרוב באים עם תפירה וזה קצת יותר מסובך מהרגילים.

פורסם

כיסוי הגה זה מסוכן, הוא עלול להחליק על ההגה ואתה עלול לאבד שליטה. עדיף בלי כיסוי בכלל, אבל אם אתה חייב, כמו שאלכס המליץ: תקנה כיסוי כזה שתופרים אותו על ההגה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אתה צריך להבין. על ההגה שלך ישבו קבוצת מהנדסים עם תקציבי ענק במטרה להגיע לרמה מאוד גבוהה של נוחות שתעמוד בהצלחה מול המתחרים. מה אתה עושה אתה לוקח כיסוי זול ומאוד מכוער לטעמי שספק אם בכלל יותר מאיש אחד אי שם בסין חשב עליו (בדרך כלל זה מכונה אחת שמוציאה את אותם הסוגים והצבעים מכניסים רק קוטר הגה ולוחצים הפעל)

 

אתה הבנת אותי אני בטוח. מה שאני יכול לחשוב למה מחליק לך ההגה. אולי אתה משתמש בתכשירים מסוימים שגורמים לזה. או לא משתמש באף תכשיר זה גם אופציה. או הכי גרוע לא מנקה את ההגה בכלל. בלי שימוש בapc מדי פעם מצטברים שומנים שגורמים לתופעה הנ"ל.

 

נסה להחליף תכשיר לטיפוח עור. שיהיה על בסיס מים. זה הגה רק בן שנה... חייב להיות פתרון באחד מהאופציות הנ"ל שכתבתי.

 

אגב אני רק מוסיף לפני כמה שבועות היה איזה שרשור גם על הנושא תוכל לחפש אותו כמה דפים אחורה. אנשים ששמו את זה העור של ההגה התעוות להם והגיעו למסקנה שזה לא מומלץ כלל. כמובן..

פורסם
תצלם לנו, אם לא קשה לך

כמובן,

4683101a0d85d8a672eaf483199d2a53.jpg

7898e217a413c55ab24ebdb52dcbee1f.jpg

 

אצלי מדובר בכיסוי שנרכש באביי, בתמורה לכ18₪.

מחזיק כבר כחצי שנה, ללא סימני עייפות.

 

בהתחלה רציתי להשקיע בכיסוי עור אמיתי, אך פשוט לא היה משהו ''צבעוני'' שמתאים להגה שלי.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

על הפנים הכיסוי בהודעה הראשונה. נראה כמו סופגניה מרוקאית. עם הזמן הבד הזה סופח אליו ג'יפה מהידיים (זיעה למשל) ורואים את זה בבירור.

מה שיותר גרוע מאיך שזה נראה, שהכיסוי מתבלה עם הזמן ומתרופף ומחליק ויוצא מצב שההגה מחליק לך.

עזוב שטויות. תרום לאושריקו את הכיסוי הזה ותתאים לעצמך כיסוי נורמלי בתפירה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

בלי להעלב כן?

זה נראה כמו שטיח של סבתא רוסיה שלפני שנכנסים אלייה הביתה צריך להוריד נעליים, אבל עבודת תפירה יפה בהחלט, כמו שאמרו מעליי מומלץ לוותר על כיסוי הגה.

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:


×
×
  • תוכן חדש...