Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3440 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרי הלוחיות של רכב פרטי ושל ציבורי זהות. איך המצלמה יודעת "ללכוד" מי שלא אמור לנסוע בנתיב הזה?

-----------------------------

לא אפוי, לא כפוי, לא צפוי, לא רפוי ולא שפוי 

פורסם

גם תהיתי. נדמה לי שהיא פשוט מצלמת את כל הרכבים שעוברים בשעות שאסור ובמשטרה מסננים ידנית (כי הרי יש גם רכבים של נכים שיש להם אישור לנסוע בנת"צ וקשה לי להאמין שהמצלמה תדע לזהות)

פורסם

המצלמה יודעת לזהות את המספר שלך (מצלמת LPR). לאחר מכן היא שולחת אותו לשרת שמחובר לדאטאבייס שהרשומות בו מסודרות לפי מפתח של מספרי הרכבים שמאושרים לנסוע בנת"צ.

אתה במאגר? זכית.

לא במאגר? הדו"ח בדרך אליך (כנראה מאושר ידנית ע"י שוטר כמו במצלמות גאטסו).

 

ד"א, קיים גם מאגר דומה של מספרי רכבים גנובים.

פורסם
(כי הרי יש גם רכבים של נכים שיש להם אישור לנסוע בנת"צ וקשה לי להאמין שהמצלמה תדע לזהות)
לאיזה תגים מותר לנסוע בנת"צ, ומה הגיון בזה, האם הנכים ממהרים יותר?
פורסם
המצלמה יודעת לזהות את המספר שלך (מצלמת LPR). לאחר מכן היא שולחת אותו לשרת שמחובר לדאטאבייס שהרשומות בו מסודרות לפי מפתח של מספרי הרכבים שמאושרים לנסוע בנת"צ.

אתה במאגר? זכית.

לא במאגר? הדו"ח בדרך אליך (כנראה מאושר ידנית ע"י שוטר כמו במצלמות גאטסו).

 

ד"א, קיים גם מאגר דומה של מספרי רכבים גנובים.

במדינה מתוקנת משתמשים במצלמות LPR, במדינה שלנו מושיבים שוטר שיעבור על התמונות ויפיק ידנית דוחות לעבריינים.

 

כל המצלמות החדשות שהותקנו בנתצים באיילון ובכביש החוף הן מצלמות רגילות כמו מצלמות המהירות שיצלמו כל רכב בנתיב ולאחר מכן שוטר יעבור על התמונות ויפיק דוחות ידנית.

 

ישנן מספר מועט של מצלמות LPR בנתצים (ידוע לי על אחת בלב המפרץ ועוד אחת בשדרות בן גוריון בחיפה) אך הן לא פעילות.

 

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

פורסם (נערך)
לאיזה תגים מותר לנסוע בנת"צ, ומה הגיון בזה, האם הנכים ממהרים יותר?

רק לנכים שצריכים כסא גלגלים, ולא כל רכב בעל תו נכה. ההיגיון? אין לי ממש מושג, אולי סתם בשביל להקל עליהם

עריכה אחרונה על ידי iSystem

פורסם
המצלמה יודעת לזהות את המספר שלך (מצלמת LPR). לאחר מכן היא שולחת אותו לשרת שמחובר לדאטאבייס שהרשומות בו מסודרות לפי מפתח של מספרי הרכבים שמאושרים לנסוע בנת"צ.

אתה במאגר? זכית.

לא במאגר? הדו"ח בדרך אליך (כנראה מאושר ידנית ע"י שוטר כמו במצלמות גאטסו).

 

ד"א, קיים גם מאגר דומה של מספרי רכבים גנובים.

 

איזה רכבים כבר יכולים להיות עם אישור נסיעה בנתיב כזה?

×
×
  • תוכן חדש...