Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דוקאטי 750 F1


RaananC
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7805 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עוד שני דברים מנפלאות EBAY האחד http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=4525959585&category=671913_1_b.JPG

והשני שמאוד קורץ לי

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=9919&item=4525195770&rd=1

וכאן נשאלת השאלה עד כמה קשה יהיה להכניס את זה לארץ ולאחר השיפוץ לקבל רישיונות?

פורסם

וואו הדוקאטי F1 הזה יפה..

ראיתי שם בתמונות עוד אופנוע, אני חושב שזה ה"סופרמונו", הסינגל של דוקאטי שהיה משתתף במירוצים,

מישהו שיודע יכול לאשר לי שמדובר באופנוע הזה? אני פשוט מתעניין מאוד באופנוע הזה.

בעליו החדש של HONDA CR 125!!

פורסם
וואו הדוקאטי F1 הזה יפה..

ראיתי שם בתמונות עוד אופנוע, אני חושב שזה ה"סופרמונו", הסינגל של דוקאטי שהיה משתתף במירוצים,

מישהו שיודע יכול לאשר לי שמדובר באופנוע הזה? אני פשוט מתעניין מאוד באופנוע הזה.

לא. אין שם סופרמונו. האמצעי הוא 888, והימני - 750 ספורט.

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם

אכן אופנוע מדהים. לחבר שלי יש סנטה מוניקה מודל 1989 שמור ושמיש. הוא מתלבט מאד האם למוכרו (3 ילדים משכנתא ואישה שזה עתה פרשה מצבא קבע). מי שיציע לו יותר מ 11000$ כנראה יזכה להתייחסות. לי אין שום עניין ואינטרס אך מי שבכיסו הסך הנ"ל ויפנה אלי בה"פ עם מספר טלפון,אעשה לו את השירות ואעביר את המספר לחברי.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם
סקוט במיוחד בשבילך

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=4525314584&category=6719

איפה הגרמנים האלה שילמדו כיצד לעצב. :-P

לסקוטר יש פינה חמה ללברדות, לא יודע למה ללא כל סיבה אף פעם לא רכבתי על אחת. אבל תמיד סקרנו אותי.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם

עוד אתר נהדר, אולי אפילו מתאים להציגו בהודעה חדשה. מומלץ לשוטט ולהכנס לקטגורית המירוצים ושם למירוצים קלאסיים, משיטוט באתר פשוט מתחשק לארוז הכל ולטוס לאוסטרליה.

 

http://www.mcnews.com.au/

ותמונות ממירוץ הקלאסיים

http://www.mcnews.com.au/MotorcycleRacing2003/Historics/Nationals/Saturday/Gallery_C/index.htm

 

וכמובן גם תמונה מאחת מגלריות המירוצים:-)

shane_zakelj.jpg

×
×
  • תוכן חדש...