Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3398 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

שמתי לב שבאוטו שלי (ברלינגו) יש עליה קלה בסל"ד סרק כשמשלבים לרוורס.

 

גיר ידני.

 

במצב רגיל, ניוטרל או הילוך ראשון משולב עם קלאץ' מופרד, סל"ד סרק עומד על 750, כשמשלבים לרוורס עולה לאיזור 800 סל"ד.

 

מעבירים חזרה לניוטרל, יורד שוב ל 750.

 

מה המטרה לדעתכם של המנגנון הזה? ברור שזה לא תקלה אלא מתוכנן כך.

 

 

פורסם

אם אתה זוכר זה אותו דבר כמו ה"גז האוטומטי" שהיה בטנדר שלי.

ברוורס אני יכול לשער שזה נועד על מנת שלא תצטרך להיות עם רגל הגז בעת תמרון נסיעה לאחור, המחשב דואג לתת מספיק גז על מנת שתוכל להתקדם לאחור עם רגל ימין בהיכון על דוושת הבלם.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
שלום,

 

שמתי לב שבאוטו שלי (ברלינגו) יש עליה קלה בסל"ד סרק כשמשלבים לרוורס.

 

גיר ידני.

 

במצב רגיל, ניוטרל או הילוך ראשון משולב עם קלאץ' מופרד, סל"ד סרק עומד על 750, כשמשלבים לרוורס עולה לאיזור 800 סל"ד.

 

מעבירים חזרה לניוטרל, יורד שוב ל 750.

 

מה המטרה לדעתכם של המנגנון הזה? ברור שזה לא תקלה אלא מתוכנן כך.

אולי זה לא מנגנון שקשור ישירות לניהול המנוע? אולי סתם עלייה של צריכת הזרם של אורות ההנסיעה לאחור, גורמת להגברת הסיבובים כתוצאה משינוי מתח הטעינה?

פורסם

לא, חשבתי על זה. אורות דרך, שהם בהספק גדול הרבה יותר מאורות רוורס לא גורמים לעליה כזאת. עם אורות דרך דולקים נשאר על 750 סל"ד.

 

ניוטרל או הילוך ראשון:

6bf536eed01a60eceba1a89b5553602e.jpg

 

רוורס:

c277fc1c3d5501ae996e3391799713bd.jpg

 

 

עם או בלי אורות, אותו דבר.

 

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אין מצלמת רוורס וגם לא חיישני רוורס.

 

מה שכן, אולי בדקת עם מזגן פועל.

 

כשהמזגן פועל, הסל"ד עולה לערך של ה"רוורס" ונשאר שם קבוע.

 

שינוי בסל"ד שתארתי קיים רק כשהמזגן כבוי.

 

 

פורסם

יתכן וזה גז אוטומטי.

נניח באיביזה 16, יצא לי לנהוג באחת ידנית של חבר, והופתעתי לגלות שבזינוק בהילוך 1 היא מוסיפה אוטומטית גז, יוצא שבנהיגה רגועה אני כלל לא צריך להוסיף גז בזינוק(רכב בנזין עם פחות מ10אלף קמ משמע הקלאץ׳ חדש ולא סלחן)

 

אני לא חושב שיש קשר למכשירי החשמל.

הנורות רוורס בהספק נמוך מאוד.

 

 

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

פורסם

מערכת עזר לזינוק בעליה מחזיקה בלמים בזמן שאתה עובר מדוושת בלם לדוושת גז.

 

פעם ראשונה אני שומע שהיא מוספיה גז לבד.

אלא אם כן הסל"ד יורד מתחת לסל"ד סרק עקב שיחרור מוקדם של המצמד ואז מחשב ניהול מנסה להחזיר אותו חזרה.

 

 

פורסם

בוקי, בדקתי הבוקר וגם אצלי בגולף דור 5 מנוע 1.6L הסל"ד סרק עולה ב-30-40 סיבובים לדקה בזמן שאני מעביר לרוורס.

* תיבה אוטומטית פלנטרית.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...