Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3439 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הי

מה יש למיצובישי לנסר 92 12 שסתומים נפח 1468 ידנית ?

קלאץ יש ?

 

סט מצמד מיצובישי לנסר 1.5 88-93 180מ"מ

מותג EXEDY

מחיר 440

 

 

קיט קלאצ לסי4 דיזל 2011 רובוטית עם מיסב חשמלי

היי

אשמח ליותר פרטים על מנת לוודא שזה החלק המתאים

עקרונית

סט מצמד סיטרואן C3 מ04-11 C4 02 נמו מ08 גיר רובוטי 1007 מ05 206 מ00 207 מ06 307 מ00 ביפר מ08 קובו

ב LUK

מחיר 800 כולל מעמ

 

 

לכל מי שלא הגבתי או פיספסתי, מצטער

אתם מוזמנים לשלוח הודעה פרטית או להתקשר

תודה.

  • תגובות 102
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קורולה 2005 דגם מנוע 3ZZFE, מה יש?

חוץ מבלמים.

ויש ג'ק יותר מ 2 טון?

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם
קורולה 2005 דגם מנוע 3ZZFE, מה יש?

חוץ מבלמים.

ויש ג'ק יותר מ 2 טון?

 

יש כמעט הכל , אטם מכסה שסתומים , צינורות , פלאגים , פילטרים , בולמי זעזועים

יהיה יותר פשוט אם אתה צריך משהו...

 

תודה.

 

לגבי הג׳ק - לא יש לי רק עד 2 טון

פורסם
יש ציריות לא סיניות ללאנטיס 2001? מה המחיר?

 

מצטרף לגבי השאלה של הלאנטיס. מנוע 1.8

 

לא נתקלתי בציריות לא סיניות, אולי מקורי (צריך לבדוק בחברה) או שיפוץ

לי יש רק סיני, GSP אם זה משנה..

פורסם
יש כמעט הכל , אטם מכסה שסתומים , צינורות , פלאגים , פילטרים , בולמי זעזועים

יהיה יותר פשוט אם אתה צריך משהו...

 

תודה.

 

לגבי הג׳ק - לא יש לי רק עד 2 טון

 

 

פילטר לתיבת הילוכים- מקט 35330-12040.

קיים?

פילטר אוויר לא סיני, קיים?

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם
היי.

 

קודם כל, רפואה שלמה לשותף!

 

שנית, האם יש חלקים להונדה סיוויק 1999?

חלקי היגוי למינהם/תושבות מנוע/רדיאטור/בולמים.

 

 

תודה רבה.

 

עודד.

 

 

לא קיבלתי תשובה :(

 

אני מניח שזה בגלל העומס.

 

אשמח להתייחסות.

 

תודה רבה!

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

היי ,

 

שברולט אוואו 2008 גיר ידני..

 

צריך דלת לפתח מילוי דלק .

מותחן רצועת אביזרים.

תושבות מנוע

בולמי זעזועים

 

וכמה עולה אצלך גק 2 טון ?

 

תודה מראש..ורק בריאות

פורסם

היום הגעתי לחנות על מנת לאסוף חלפים לטיפול באסטרה שלי ורציתי לשבח ולומר שהייתי מאוד מרוצה מהשירות ומהיחס האישי שקיבלתי מבחור בשם רותם. המחירים שקיבלתי ממנו היו זולים משמעותית אחרי שעשיתי סקר שוק קטן בין חנויות שונות. תודה רותם ואם לבסוף החנות לא תסגר אני בטוח שבקצב הזה החנות תצליח!!

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk


×
×
  • תוכן חדש...