Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3461 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נתקלתי היום במחשב של שכן שבקושי זז. מעבד e7500, 2gb זיכרון.

בהנחה שהתקציב כ700 ש"ח (גמיש קצת)

מה מומלץ לעשות בו? תוספת זיכרון? Ssd? ספק?

כיום מותקן win7 32.

מערכת הפעלה לא חלק מהתקציב.

 

אשמח לעצתכם

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

SSD בכל מקרה יהיה בחירה נכונה, כי ניתן להעביר אותו למחשב הבא.

250GB לפחות.

לגבי Ram, רוב הסיכויים שמדובר כאן ב DDR2, שהתייקר בהשוואה ל DDR3.

אם השימושים בסיסיים, SSD ותוספת של 2GB, יהיו מעל ומעבר כאן.

הייתי בודק גם אפשרות עדכון מע' ההפעלה ל Windows 10 מבחינת תאימות חומרתית.

(בעיקר של לוח האם ומרכיביו).

מנסיון על מחשב דומה, זה עובד נהדר.

פורסם

שדרוג למחשב נייח בזול - אפשר לקנות SSD קטן ולהתקין עליו רק את מערכת ההפעלה והתוכנות, ואת הקבצים לשמור בדיסק הקיים.

:turn-l:
פורסם

לפני מספר חודשים שידרגתי גם אצל קרוב משפחה מחשב עם סוקט 775.

 

מעבד E8500 נרכש באיביי בעלות של 45 שקלים - כנראה שאצלך לא יהיה משמעותי, אצלו היה E4500 (אולי שווה למרוח רק משחה טרמית)

נרכשו 4GB DDR2 מאיביי בעלות של כ-65 שקלים - ממליץ מאוד! אם יש לך ארבעה סוקטים אולי שווה אפילו לשדרג ל-8GB

SSD 240G נרכש מאמזון (BX200 אבל כל SSD פשוט יעשה את העעבודה) - יש כל מיני בעלות של פחות מ-300 שקלים וכמובן שהותקן WIN10 נקי

דבר אחרון שעשיתי ואני ממליץ - להחליף את כל המאווררים הקיימים במארז, אחת הבעיות במחשבים ישנים היא כמובן סילוק חום ובמחשב הנ"ל המחשבים כבר כמעט ולא עבדו. 2 מאווררים 120mm נרכשו בכ-40 ש"ח באיביי

 

סה"כ העלות הסתכמה בפחות מ-500 שקלים (נרכש גם מסך אבל זה פחות קריטי) והשינוי מורגש בהחלט, עם זאת אציין שאפשר לקנות מחשב מוגמר בעלות של כ-1300 ש"ח כולל הרכבה (G4500/SSD/4GB DDR4) אז שווה לבחון גם את האופציה הזו אם נעשה שימוש במחשב

פורסם

700 ש"ח? שדרוג שילוש.

מעבד-לוח-זיכרון. ניתן למצוא באיביי אי יד"ש I3 כלשהו מסדרה 2XXX או 3XXX, לוח פשוט, ו 4 ג'יגה זיכרון (לפחות)

יכול להיות שאפילו ישאר עודף. ואז אפשר לרכוש SSD 128GB (אם לא צריך הרבה מקום לתכונות מעבר למערכת הפעלה+וורד)

זה יקפיץ את המחשב עשור קדימה.

פורסם

כמו שאמרו...

זיכרון - יש הרבה שמוכרים 2GB DDR2 בסביבות ה 50 שקל באתר yad2.

SSD - ממליץ על משהו פשוט וזול, מנסיון אישי ממליץ על סדרת uv400 של kingston, הכי זול שמצאתי זה 310 שקל ב startpc.

פורסם
אם יש לך ארבעה סוקטים אולי שווה אפילו לשדרג ל-8GB

 

8גיגה זכרון מיותר \ לא יבוא לידי שימוש אלא אם כן הבעלים של המחשב יתקין מ"ה 64ביט,מה שפחות סביר.

 

4 זה די והותר.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

תומך בדעת הרוב, התקנה נקיה של וינדוס על ssd חדש והוספת זיכרון פנימי.

אם אין דרישות מיוחדות מהמחשב השדרוג אמור להספיק למספר שנים קדימה.

 

אגב, רק שלשום חבר פורום קיבל ממני מחשב עם מפרט עדיף בהרבה :shock: אז אולי כדאי לפשפש קצת באתרי מסירה\חברים\פחים האיזור.

פורסם

נכון (-:

 

אחלה מחשב בעולם שעובד יפה ועושה מה שמבקשים ממנו בלי להתלונן

 

לא מדבר על עריכת וידיאו, אבל בהחלט עיבוד תמלילים גלישה בכמה טאבים וכל מיני כאלה

 

אני במקרה נפלתי על חבר פורום גבר במיוחד, אבל חיפשתי כבר תקופה ויש לא מעט למסירה באתר אגורה.

 

הבעיה שהיתה לי בעיית זמינות, ושם אם מתפרסם משהו טוב - חייבים מיד להגיע.

 

לא מזמן מסרתי שם ג'יגסו תקין לחלוטין (סיני אבל עובד), והבחור היה אצלי 25דק' מפירסום המודעה.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

אני יכול להעיד שרק לפני יומיים שידרגתי ל SSD + התקנה של WIN10 ומחשב רץ חלק. שדרוג משמעותי במחיר של 300 ש"ח.

פורסם

אם ניתן להגדיל את התקציב לכ950 ש"ח בערך

הייתי קונה שילוש (מעבד, לוח וזיכרון) מוסיף SSD 128 ומתקין ווינדוס 10.

לדעתי הרבה יותר הגיוני וייתן אורך חיים משמעותי יותר למחשב.

פורסם
אני יכול להעיד שרק לפני יומיים שידרגתי ל SSD + התקנה של WIN10 ומחשב רץ חלק. שדרוג משמעותי במחיר של 300 ש"ח.

 

מחזק

 

אני רכשתי לפני כ-שלושה/ארבע שבועות SSD של corsair למחשב AMD עם מעבד דואלקור מ08'-09' בעקבות סימני גסיסה של הארדיסק סייגיט 250GB.

עלה 300 שח ל240GB.

יש למחשב 2 כרטיסים של 2.0GB DDR2 800.

 

אולי אני יזמין מEBAY מעבד יותר מתקדם מאותם שנים אבל אולי זה בזבוז.

 

התקנתי Windows 10 x64 והמחשב טס...

 

נקודות חולשה:

 

המעבד זקן וכן לא הכל תותים אבל פתיחה תוכנות עובדת כמעט כמו במחשב מודרני

מסרב לחתום:evil:

פורסם

לוח האם הוא p43es3g.

לפי מה שאני מבין, הוא יכול לקבל זיכרון של עד 1200. הזיכרון הנוכחי הוא במהירות 400.

התכנית היא להוסיף לו את הזיכרון הזה:

http://ksp.co.il/?uin=5732&select=.1038..392..126

 

ואת הדיסק הזה:

 

http://ksp.co.il/?store=eilatLaguna&changeSnif&uin=33954&select=.152..517

 

פספסתי משהו? יש מניעה להוסיף זיכרון במהירות שונה?


×
×
  • תוכן חדש...