Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3492 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התגובה פתאום לא עובדת כמו פעם וצריך ללחוץ על הדוושת הגז יותר עמוק משמעותית כדי שהרכב יסע כמו שהוא נסע שלחצתי פחות. עבר לאחרונה טיימינג שמן פלטר והפלטר אוויר גם הוחלף לא מזמן. ממה זה יכול להיות?

פיג'ו 206 1.6 ידני חשוב לציין שבטיפויל שעשיתי התושבת מנוע העליונה הייתה גמורה.

PEUGEOT 206XS

פורסם
האם התקלה החלה לאחר הטיפול? נשמע כמו טיימינג שנעשה לא נכון.

כן לאחר הטיפול זה נעשה על ידי אסף מהכנופיה ועקבנו צעד אחר צעדוהל נעשה כמו שצריך, אתה בטוח במה אתה אומר?

PEUGEOT 206XS

פורסם

ביצוע טיימינג במנוע הזה זה תהליך פשוט מאוד ואני ממש בספק שאסף פספסף משהו..

האם אתה עוקב בשוטף אחרי צריכת הדלק של הרכב? האם היא עלתה בזמן האחרון?

יום טוב גם לך

פורסם
ביצוע טיימינג במנוע הזה זה תהליך פשוט מאוד ואני ממש בספק שאסף פספסף משהו..

האם אתה עוקב בשוטף אחרי צריכת הדלק של הרכב? האם היא עלתה בזמן האחרון?

עוקב קבוע הצריכה היא 1-13 משולב, היא עלתה לאחר הטיימינג

PEUGEOT 206XS

פורסם

שווה לבדוק שוב שהכיוון נכון.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

אם הורכב פילטר אוויר ללא שם תוצרת צ'ינג צ'ונג ולפני כן היה פילטר אוויר מקורי אז בטח יש הבדל.

 

דבר שני, רכב לא שואל אותך מתי לעשות תקלות ומתי לא, ייתכן שגם אם לא היית עושה את הטיימינג זה היה צץ פתאום, הרי רכב זה לא רק טיימינג ולא חסרים דברים שיכולים לגרום לחוסר סחיבה וצריכת דלק גבוהה.

יחד עם זאת בגלל שאתה טוען שזה בסמוך ממש לטיפול שעשית עם אסף, תבדקו את הרכב שוב ליתר ביטחון כי עם טיימינג לא משחקים:-).

 

קשה לי להאמין שאסף פספס משהו... פדנט רציני ומקצועי ביותר.

פורסם

לרוב פיספוס של שן אחת תתבטא בחוסר סחיבה ובסלדים הגבוהים יותר מאשר בנמוכים גם אם המנוע נשמע עגול ונקי במצב סרק. אצל אסף האחריות היא לכל החיים ואסף אחד המקצוענים פה בפורום כך שגם אם קרתה קפיצת שן אסף יבחין מייד וייכוון שוב ללא שום בעיה.

פורסם

אכן כמו שמאור אמר, האחריות על העבודה היא לכל החיים, אך יחד עם זאת אי אפשר להתעלם מהעובדה שפות"ש צועק זאב זאב באופן קבוע:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?597270 (במקרה הזה כלב כלב :D )

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?609678

 

כמובן שפות"ש בנאדם נהדר וכמובן שניפגש כדי לבדוק את הנושא, אך חייבים לציין שבמנוע הזה צריך להתאמץ מאוד כדי לפספס שן:

 

הרצועה החדשה מגיעה עם סימונים עליה כדי להתאים לסימוני היצרן על גלגלי השיניים.

 

בנוסף יש חורים ייעודים לנעילת הקאמשפטים והקראנק.

 

ולבסוף המותחן שיש לו מד מתיחה מובנה.

 

הטיימינג בוצע כבר לפני שבועיים, וזאת הפעם הראשונה שאני שומע על הבעיה. דניאל - להבא תעדכן אותי מיד.

 

(פילטר אוויר מקורי כמובן למי ששאל)

 

נבדוק ונעדכן.

Stay Dirty

פורסם
שווה לבדוק שוב שהכיוון נכון.

יבדק ונעדכן אחי

אלעד

 

איזה פילטר אוויר הותקן ברכב?

מקורי לפני כמה חודשים

אם הורכב פילטר אוויר ללא שם תוצרת צ'ינג צ'ונג ולפני כן היה פילטר אוויר מקורי אז בטח יש הבדל.

 

דבר שני, רכב לא שואל אותך מתי לעשות תקלות ומתי לא, ייתכן שגם אם לא היית עושה את הטיימינג זה היה צץ פתאום, הרי רכב זה לא רק טיימינג ולא חסרים דברים שיכולים לגרום לחוסר סחיבה וצריכת דלק גבוהה.

יחד עם זאת בגלל שאתה טוען שזה בסמוך ממש לטיפול שעשית עם אסף, תבדקו את הרכב שוב ליתר ביטחון כי עם טיימינג לא משחקים:-).

 

קשה לי להאמין שאסף פספס משהו... פדנט רציני ומקצועי ביותר.

סתכל למעלה^

לרוב פיספוס של שן אחת תתבטא בחוסר סחיבה ובסלדים הגבוהים יותר מאשר בנמוכים גם אם המנוע נשמע עגול ונקי במצב סרק. אצל אסף האחריות היא לכל החיים ואסף אחד המקצוענים פה בפורום כך שגם אם קרתה קפיצת שן אסף יבחין מייד וייכוון שוב ללא שום בעיה.

לא מחפש אחריות לכל החיים הכל בסדר גם יכול להיות שזה לא קשור לעבודה של אסף חברים לא צריך לקחת הכל אישי

אכן כמו שמאור אמר, האחריות על העבודה היא לכל החיים, אך יחד עם זאת אי אפשר להתעלם מהעובדה שפות"ש צועק זאב זאב באופן קבוע:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?597270 (במקרה הזה כלב כלב :D )

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?609678

 

כמובן שפות"ש בנאדם נהדר וכמובן שניפגש כדי לבדוק את הנושא, אך חייבים לציין שבמנוע הזה צריך להתאמץ מאוד כדי לפספס שן:

 

הרצועה החדשה מגיעה עם סימונים עליה כדי להתאים לסימוני היצרן על גלגלי השיניים.

 

בנוסף יש חורים ייעודים לנעילת הקאמשפטים והקראנק.

 

ולבסוף המותחן שיש לו מד מתיחה מובנה.

 

הטיימינג בוצע כבר לפני שבועיים, וזאת הפעם הראשונה שאני שומע על הבעיה. דניאל - להבא תעדכן אותי מיד.

 

(פילטר אוויר מקורי כמובן למי ששאל)

 

נבדוק ונעדכן.

כמו שאתה מכיר אותי אני משקיע ודואג לרכב וכל דבר שלא תקין אני מסדר, יש בעיה למה לא לנסות לפתור אותה חחח בענין הכלב כלב זה פשוט היה חוסר ידע כמו כל בחורה שבאה למוסך על כל שטות, הצריכת דלק נראתה לא טוב אבל בפועל עם הרבה פקקים זה בסדר גמור.

PEUGEOT 206XS

×
×
  • תוכן חדש...