Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3495 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב,

מישהו מכיר עו"ד שעוסק בהתנהלות מול ביטוח לאומי, מס הכנסה, חברות ביטוח, חברות ממשלתיות (חשמל, מים, ארנונה) בעקבות איבוד כושר עבודה?

יש לי בקרוב פגישה עם חברה "זכותי", שעוסקת בדיוק בנושאים האלה. יש למישהו ניסיון איתם?

 

תודה רבה

פורסם
בוקר טוב,

מישהו מכיר עו"ד שעוסק בהתנהלות מול ביטוח לאומי, מס הכנסה, חברות ביטוח, חברות ממשלתיות (חשמל, מים, ארנונה) בעקבות איבוד כושר עבודה?

יש לי בקרוב פגישה עם חברה "זכותי", שעוסקת בדיוק בנושאים האלה. יש למישהו ניסיון איתם?

 

תודה רבה

אתה בהחלט יכול ללכת לחברת זכותיי לפגישה ראשונה אבל אל תמשיך איתם את התהליך מכיוון שהם גזלנים או במילים אחרות חלק גדול מהסכום שתקבל מביטוח לאומי יעבור אליהם.

 

חברת זכותיי לא מעמידה לרשותך עורך דין אשר ילוו אותך לאורך כול התהליך.

איזה כייף לי :)

פורסם

מצטרף לדעה של מרק10.

חברת זכותי עוזרת לך למלא את הטפסים, דבר שאתה יכול לעשות גם לבד.

מעבר לכך - אין להם שום תפקיד או סמכות, בניגוד לעו"ד שיודע ויכול לעזור גם מבחינה משפטית/ ייצוגית.

גם חברת זכותי וגם עו"ד מקבלים אחוזים מסכום הגמלה - השאלה היא רק איזה שרות אתה מקבל עבור כך.

 

עלון מידע של ביטוח לאומי לגבי עמלות :

http://bit.ly/2gNYkGN

 

 

הרחבת המידע בנושא עמלות :

http://bit.ly/2goG5uw

פורסם
בוקר טוב,

מישהו מכיר עו"ד שעוסק בהתנהלות מול ביטוח לאומי, מס הכנסה, חברות ביטוח, חברות ממשלתיות (חשמל, מים, ארנונה) בעקבות איבוד כושר עבודה?

יש לי בקרוב פגישה עם חברה "זכותי", שעוסקת בדיוק בנושאים האלה. יש למישהו ניסיון איתם?

 

תודה רבה

אולי תעלה את הבעיה שלך לפורום בצורה מפורטת ככה נוכל לעזור לך בצורה מיטבית. אני בטוח שקיימים בפורום אנשים אשר הגישו תביעות לביטוח לאומי בשבילם או עזרו לאחרים.

 

אני אישית הגשתי בעבר שתי תביעות לביטוח לאומי בגלל בעיות רפואיות עבור משפחתי.

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

אפשר לעשות הרבה לבד,לדעתי החברות הללו מתאימות לאנשים

באמת מוגבלים שנזקקים לעזרה חיצונית,המחיר הוא בהתאם,יקר.

 

אם יש לך גישה למרשתת וקצת יוזמה ופנאי, ניתן לעשות המון דברים לבד

ולהצליח.

 

כמו שאמרו למעלה,תמיד תוכל להגיש תביעה לבד,לצרף מסמכים נילווים,

(אפילו דרך האתר של בטוח לאומי) מקסימום תוכל להגיש עירעור.

 

אם הנושא יותר מורכב או שיש לך בעיה של זמן או יכולות אחרות עו''ד יכול

לסייע,סכם איתו מראש על מחיר או אחוזים. שים לב לתוספת על ייצוג בועדה

רפואית או בכלל.

 

אני גם אשמח לסייע ככל הניתן כאן עם כולם.

עריכה אחרונה על ידי yossy

פורסם
אני מת עלייך !

 

למה שכולנו לא נהנה מהתשובות וההארות שלך ?

לא ידעתי אם מקובל. לי היה ניסיון מעולה עם עו"ד אלי ימיני ממודיעין

 

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

פורסם

לייעץ בוודאי שמקובל ולדעתי גם המלצה על עו"ד מקובלת כול עוד זה לא נהפך למשהו מסחרי או עיקבי.

 

למנהל הפורום בוודאי שיש תשובות.

איזה כייף לי :)

פורסם

לפני שניגשים לעו''ד צריך לבדוק היטב אם זה מצדיק.

 

אבא שלי מתנדב בביטוח לאומי ועוזר המון לאוכלוסית מבוגרת

חלקם לא יודעים עברית אפילו,למלא טופסי תביעה.

לרב זה מצליח,אם זה מוצדק כמובן.

גם שם ניתן להשיג עזרה לפיכך.

 

לעו''ד פונים רק במיקרים קיצוניים או בעירעור,או שכלו כל הקיצים.

×
×
  • תוכן חדש...