Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב: נחשפה מזדה CX5 חדשה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3503 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני דווקא מעריץ אותם על כך שלא ממהרים להכניס מנועי טורבו ועדיין משיגים צריכת דלק מעולה בשילוב ביצועים נעים ביותר.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

אבל יש אחלה מומנט אחרי 4000 סל"ד :-D

בנוסף יצא לי לנהוג על CX5 מנוע 2 ליטר ועל הקוגה עם מנוע 1.5 טורבו ו-180 כ"ס (הנעה קידמית).

וואלה הטורבו לא עושה עבודה מספקת, הקוגה לא מרגשת במצב ספורט במידה שבה המזדה עושה את זה.

 

למזדה יש חסרונות אחרים בעיניי, השלדות של המזדות לא מתקשרות כמו של הפורדים. חבל שהם לא משתפים פעולה בימינו.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

יש לי את הדגם הנוכחי של הCX5 ואני באמת לא רואה מה ההבדל בעיצוב פנים בינו לבין התמונות החדשות. נראה בדיוק אותו הדבר. מבחינת העיצוב החיצוני הדגם החדש נראה מאוד טוב אבל אין איזה שינוי סופר גדול חוץ מהקדימה שנראה שמישהו ממש אוהב את הNX של לקסוס. נראה יותר כמו מתיחת פנים מאשר משהו חדש.

פורסם

התא נוסעים נאה אבל נראה מיושן לעומת התא של ה3008 החדש,לא אהבתי את הגריל הענק מקדימה,אבל צריך לראות את הרכב במציאות כדי להחליט.

פורסם

מאכזב מאוד, ציפיתי להרבה יותר...

חיכתי מאוד לראות את הCX5 בתור אופציה לרכישת רכב שאני מתכנן בזמן הקרוב המאזדה 6 כבר נראית לי עדיפה, עדיין ממתין לראות אולי יצא איזה רכב שהוא קצת יותר חסכוני מה6 בקטגוריה כי כבר באמת נמאס לי לשלם כל חודש כל כך הרבה כסף על דלק.

פורסם

שאלה אחרת. אם רוצים לקנות רכב כזה חדש, חובה להמתין עד יציאת הדגם החדש? (השאלה היא אם רוכשים בינואר נניח, כשיגיע הדגם החדש - הנוכחי יחטוף ירידת ערך"

פורסם

נראה נחמד סך הכל , אני מסכים שהעיצוב הפנימי מצד אחד נראה כאילו עלה מדרגה מבחינת איכות אבל נראה מיושן , בייחוד ביחס ל 3008 למשל.

2017 Type R

פורסם

אני יודע שאני הולך להקפיץ עליי איזה 2-3 חברי פורום חדשים אבל כל מזדה חדשה שמוצגת אני אומר לעצמי "או, ככה בדיוק צריכה להראות האלפא החדשה..."

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

להקפיץ? ממש לא

הרבה אומרים שהעיצוב כיום של מאזדה אם היית מחליף את הסמל למרצדס או בימר היו כולם חושבים שמדובר ברכב של מאות אלפי שקלים. העיצוב הפנימי והחיצוני בליגה אחרת מול שאר העממיות.


×
×
  • תוכן חדש...