Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7805 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום הרחתי את האדים היוצים מהנשם, והריח זהה למה שמגיעה לאוטו.

האם שווה לחבר צינור לקרבורטור מהנשם? או שזה יכול להזיק באוטו הזה?

פורסם
היום הרחתי את האדים היוצים מהנשם, והריח זהה למה שמגיעה לאוטו.

האם שווה לחבר צינור לקרבורטור מהנשם? או שזה יכול להזיק באוטו הזה?

את הצינור יש לחבר מהנשם לעבר מסנן האוויר!

לא לפני שתבדוק , באם אין לחץ חזק מהנשם, בלווי עשן סמיך רווי באדי שמן, במקרה כזה,

רצוי שתחבר צינור ארוך לעבר תחתית הרכב, למקרות שבמקרה כזה , אתה מזהם את האוויר!

אזהרה! אין לסתום את היציאה מהנשם, יש לדאוג למעבר חופשי מהנשם!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקה, איך אני בודק את הלחץ? רק עם היד, או עם מכשיר?

אין עשן בכלל בזמן עבודת המנועה, רק על ידי קירוב היד למקום הרגשתי לחץ לא גבוהה(לא שיש לי למה להשוות). כאשר אני מדומם יש קצת עשן למספר שניות, אבל די דליל.

והאם הורדת צינור ארוך לתחתית הרכב עובר טסט?

פורסם

תגידו לא הגיע הזמן לנעול את השרשור המסוכן הזה ?לא נראה לי שמישהו כאן מתלהב לקחת אחריות על נזק שיגרם לך כתוצאה מכך שאתה מזלזל בבטיחות המינימלית שיש.

פורסם

ריח של דלק בזמן הפעלת המאוורר!

אומר לך משהו או שמזמן שכחתה שדלק נדלק לא רק במנוע ולא רק באמצעות פלאג .

מספיק שאיזה דפוק אחד יזרוק סיגריה קרוב לרכב שלך וכל מה שישאר לך זה מנגל על גלגלים.

אתה סוחב את הבעיה הזו כבר כמה ימים ועדין לא הלכתה למוסך שיבדוק לך את הנושא ,לא נראה לי שזה מראה על רצינות .

דרך אגב אין כל קשר לנשם בכלל אם תפתח את מכסה הדלק תמצא שם גם את אותו הריח ,מה זה אומר ?

×
×
  • תוכן חדש...