Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב ספורט עד 250k


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3563 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בלבלתם לגמרי, הבנתי כרגע שהטייפ אר היא המובילה אבל עם תג מחיר של 290k ולא כדאי, יש את המגאן rs ואת הקופרה שעומדות ראש בראש.

מה היתרונות של כל אחת למה עדיף את האחת על השניה?

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הן לא עומדות ראש בראש. המגאן זה רכב הארדקור שבנוי לנהיגה - רכב חד והמהירות שלך בפניות תלויה בך כנהג.

הקופרה זה רכב חזק יותר, עם טכנולוגיה מתקדמת יותר, שבו גם אם אתה לא נהג משהו, אתה יכול לטוס בפניות. מצד שני הפידבק מהאוטו לא קיים כמעט ואתה כאילו משחק בפלייסטיישן.

האבזור במגאן דל והאיכות חרא. בקופרה תקבל יתר אבזור ואיכות עדיפה.

 

והכי חשוב - המגאן לא נמכרת כחדשה יותר. משמע תיאלץ לרכוש אותה יד 2.

פורסם

אוקי אז כרגע עומדת בראש הקופרה, קאדילק ats למה לדעתך?

השאיפה בסוף היא כנראה לשדרג את הרכב, הכוונה היא כמו שאני מכיר את עצמי אני לאט לאט אתרגל לאוטו והוא לא יהיה חזק מספיק או מדויק מספיק בשבילי ואני ארצה לשדרג אותו, כלומר תוכנה חזקה יותר אולי צנרת יותר טובה ועוד ועוד.

אז הכוונה היא גם לרכב שיש לו בסיס טוב מאד עם אופציה לשיפור משמעותי.

כמובן שאם היה בתקציב אז הייתי רוכש רכב יותר חזק אבל כרגע זה מה שיש, עוד שאלה שכרגע עולה לי היא, האם כדאי להמתין ולהביא רכב באיזור 350K האם זה משמעותי בקפיצת המדרגה או לא?

פורסם (נערך)
עוד שאלה שכרגע עולה לי היא, האם כדאי להמתין ולהביא רכב באיזור 350K האם זה משמעותי בקפיצת המדרגה או לא?

להביא מאיפה..?

עריכה אחרונה על ידי robertf
פורסם

דור טעות שלי, השיווק של המגאן באמת הפסיק לא מזמן ושכחתי מיזה. שמע אני במקומך לא הולך על הקופרה, מנסיון לכוח מתרגלים מהר מאוד, תתרגל מהר לכוח בסטוק, תשפר תגיע למספרים יפים (400+- כ"ס) ותתרגל גם לזה. מה שהרבה פחות מתרגלים אליו וממשיכים להנות ממנו לאורך זמן הוא ההתנהגות והחדות. אם לא חשוב לך הארדקור אז bmw m125 יכולה לבוא בחשבון עם הנעה אחורית, מנוע עם פוטנציאל שיפורים וכל הפאר שמגיע עם המותג.

208GTi, 206XS, BRZ- SOLD

Mx5 Nc Prht- SOLD

 

 

פורסם

עשיתי בדיקה קטנה באינטרנט, וה125m היא נראית בהחלט חיה רעה אבל מה שכן יש פה את העניין של תג המחיר שעומד על 263k לעומתה יש את הm135 עם תג מחיר של 302k עם האצה מהירה יותר בשניה וקצת עם כמאה סוסים יותר וגם המומנט יותר גבוה.

שמגיעה עם אבזור כמו של הm125 המקסימאלי.

אבל פה נכנס שוב תג המחיר, השאלה היא אם יש באמת בסיס שיפורים נכון, הכוונה היא שלפי הנתונים בלבד כמובן לא שנהגתי עליה אני כנראה אתרגל אליה וארצה עוד כח, השאלה אם יש לאן לקחת אותה.

פורסם

במקום לקרוא נתונים באתרים ולשפר בדמיון רכבים שלא ראית, ממליץ לך תקבע כמה נסיעות מבחן, עשה סיבובים בסוכנויות, תיגע תריח תרגיש, ואז תהיה יותר חכם לגבי הבחירה שלך.

פורסם

לפני כל זה, כדי ליעץ לך, אני רוצה לשאול על מה אתה נוהג היום ומה מפריע לך ברכב הנוכחי?

מה רקע שלך בנהיגה ספורטיבית?

כמה מתוך השימוש יהיה במצב מנהלי וכמה גרזן?

האם יש עוד כלים שאתה יכול להשתמש בהם בעת הצורך?

נזרקו כאן הרבה מאוד אופציות, אבל שונות בתכלית. כדי להבין מה יותר יתאים לך, צריך קצת רקע.

פורסם

זה בסדר להתייעץ כאן בפורום לפני נסיעות מבחן. מה שמוזר לי הוא שנראה שאפילו לא קראת את הכתבות על הרכבים הללו באתרי המיינסטרים הישראליים (ynet, walla, icar וכמובן carsforum).

 

לא נהגתי ברכבים המוצעים את בולט לעיין שהתפיסה לגביהם די מוכרת ויש התאמה לא מבוטלת בין האתרים לדעות כאן בפורום. תתחיל בקריאה בסיסית, אז תשאל שאלות כאן ובהמשך נסיעת מבחן.

 

היעדר ההיכרות הכללית עם הרכבים, הדיבורים השאפתניים, הסכומים שנזרקים.... הכל נראה כמו תחילת החופש הגדול

פורסם

היום אני נוהג בהונדה סיוויק האצ׳בק 2015, אין יותר מידי בעיה עם הרכב מלבד זה שהוא קצת "אנמי", אין לי יותר מידי רקע בנהיגה ולא באופן הבחירה של רכב מהסוג הזה לכן אני מתיעץ כאן, בנוגע לנסיעות מבחן וכדומה כבר עשיתי על הלאון קופרה תו"כ ההתיעצות כאן ודיי אהבתי.

הכוונה היתה שלא נהגתי נאמר על הats הטייפ אר או ה125i כשאני מעלה פה את השאלה אני מניח שמי שנותן את העצה טיפה חכם יותר ויוכל לחסוך לי ולדלל מבין 6 אופציות נהדרות לשתיים נאמר.

ומעבר לכך למה קנית רכב נהפך לשאיפה?

פורסם
עשיתי בדיקה קטנה באינטרנט, וה125m היא נראית בהחלט חיה רעה אבל מה שכן יש פה את העניין של תג המחיר שעומד על 263k לעומתה יש את הm135 עם תג מחיר של 302k עם האצה מהירה יותר בשניה וקצת עם כמאה סוסים יותר וגם המומנט יותר גבוה.

שמגיעה עם אבזור כמו של הm125 המקסימאלי.

אבל פה נכנס שוב תג המחיר, השאלה היא אם יש באמת בסיס שיפורים נכון, הכוונה היא שלפי הנתונים בלבד כמובן לא שנהגתי עליה אני כנראה אתרגל אליה וארצה עוד כח, השאלה אם יש לאן לקחת אותה.

 

נראה לי שהתבלבלת בתג המחיר של ה-135.

פורסם
היום אני נוהג בהונדה סיוויק האצ׳בק

עכשיו אני מבולבל... :)

אתה נוהג בסיוויק כרגע, רגילה לגמרי ולא טייפR.

אם זאת, אתה נראה מאוד בטוח שהרכבים שצויינו פה שמשמעותית חזקים ובליגה אחרת ממה שאתה נוהג בו כרגע, ישעממו אותך מהר ותרצה לשפר אותם.

למה?


×
×
  • תוכן חדש...