Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב ספורט עד 250k


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3563 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נראה שלאון קופרה תפורה עליך. הי גם חזקה וגם נותנת לך הרגשה של שומאכר בזכות כל הבקרות. היא גם דומה במימדים לסיויק ויכולה להיות רכב יומיומי סביר ביותר עם עלויות שפויות.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני לא בטוח בכלל אבל אני רוצה לעשות את הבחירה הנכונה ביותר כשאני רוכש את הרכב הבא כדי שלא יגיע הרגע שאגיד לעצמי וואלה חבל לא הבאתי את הרכב שאמרו לי או משהו בסגנון.

מעבר לזה שניה רק לעשות סדר, ה 125i היא עם בסיס לשיפורים במידת הצורך?

פורסם

הקופרה תהיה בסיס מוצלח ובעלת פוטנציאל גבוהה יותר לשיפורים אם בזה אתה חפץ, מבחינת ניהוג הבימר תהיה מהנה יותר ובעלת סטטוס ומראה בולט יותר.

נראה שהקופרה היא הרכב המתאים עבורך, כבר ציינו מדוע לפני.

ממליץ בלי שום קשר לעשות כמה קורסים לנהיגה, זה יקדם אותך, ישפר את נהיגתך ותלמד כיצד להפיק את המירב מהרכב הבא שלך, רוב האנשים שקונים רכבים ורצים לשפר לרוב לא מיצו חצי מהפוטנציאל שלו.

בהצלחה

פורסם

עם גישה כזאתי כנראה שעדיף מראש להסתכל על ה-135.. מה גם שההבדל במחירון הוא לא ההבדל במחיר בפועל בדרך כלל..

פורסם

בענין קאדילק ATS שהועלתה בשרשור: היא לא מכונית ״ספורט״.

היא כן מכונית מצויינת, מהנה מאוד לנהיגה, גם מנהלתית וגם ספורטיבית.

הרבה יותר מהרבה מתחרות שלה בקטגוריה של ״ספורט סדאן״.

 

ספורט ממש בתקציב הזה? זו תפורה למידותיך הטובות:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?607862-%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F-%D7%93%D7%A8%D7%9B%D7%99%D7%9D-%D7%9E%D7%90%D7%96%D7%93%D7%94-%D7%9E%D7%99%D7%90%D7%98%D7%94-MX5-2016

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
אתה מדבר על 125I? כי היא לא נראית לי ספורטיבית מידי, יש נאמר את הלאון קופרה שלוקחת אותה בהליכה לפי נתונים נטו או את הרנו rs, יש בה משהו מיוחד שאולי בכל זאת כדאי לי לבדוק שוב?

השאיפה היא לכיוון כמו לאון קופרה סיוויק טייפ אר וכאלו, השאלה היא איזה מהרכבים בקטגוריה של הוט האצ' והמתחרות במרכב סדאן יהיו הכי טובים ביחס לתקציב של 250K בהתחשב בביצועים בראש אחר כך טכנולוגיה ונוחות ליום יום ואמינות כמובן.

 

 

הבעיה שלך שאתה לא סגור על מה אתה מחפש, ומי שלא יודע לאן הוא הולך, כל הדרכים לוקחות אותו לשם.

 

מה זה טכנולוגיה?

אתה רוצה רכב ספורטיבי או נוח? מה יותר חשוב?

כן או לא צריך 4 דלתות?

מחפש מהירות בקו ישר או יודע לנהוג?

 

ומה בכלל נקודת ההתייחסות שלך?

מה הניסיון שלך ברכבים?

 

הקופרה לא לקוחת את המגאן RS בכלום, מלבד שימושיות.

המגאן RS היא מכונית ההנעה הקדמית הכי טובה שנהגתי בה. היא מכונת נהיגה מהנה ומגוונת מהקופרה.

הקופרה מכונית פרקטית ומאוד מהירה וכן, גם מהנה בכביש מתפתל.

אבל אתה בכלל נוהג לנהוג בכבישים מתפתלים?

 

 

הן לא עומדות ראש בראש. המגאן זה רכב הארדקור שבנוי לנהיגה - רכב חד והמהירות שלך בפניות תלויה בך כנהג.

הקופרה זה רכב חזק יותר, עם טכנולוגיה מתקדמת יותר, שבו גם אם אתה לא נהג משהו, אתה יכול לטוס בפניות. מצד שני הפידבק מהאוטו לא קיים כמעט ואתה כאילו משחק בפלייסטיישן.

האבזור במגאן דל והאיכות חרא. בקופרה תקבל יתר אבזור ואיכות עדיפה.

 

והכי חשוב - המגאן לא נמכרת כחדשה יותר. משמע תיאלץ לרכוש אותה יד 2.

 

האיכות במגאן טובה מאוד. שום דבר בה לא "חרא".

הקופרה היא לא מכונית פלייסטיישן, היא מכונית נהיגה טובה מאוד, גם אם פחות טובה מהמגאן. להוציא ההגה, הפידבק מהשלדה מצויין.

 

http://www.carsforum.co.il/cars/%D7%9E%D7%92%D7%96%D7%99%D7%9F-%D7%A8%D7%9B%D7%91/2371/%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%A0%D7%99%D7%9D/%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F-%D7%93%D7%A8%D7%9A--%D7%A1%D7%99%D7%90%D7%98-%D7%9C%D7%90%D7%95%D7%9F-%D7%A7%D7%95%D7%A4%D7%A8%D7%94--%D7%A9%D7%95%D7%91%D7%95-%D7%A9%D7%9C-%D7%90%D7%99%D7%A9-%D7%94%D7%A2%D7%98%D7%9C%D7%A3

 

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?533424-%D7%98%D7%99%D7%95%D7%9C-%D7%A9%D7%91%D7%AA-%D7%A2%D7%9D-%D7%99%D7%9C%D7%93%D7%94-%D7%90%D7%97%D7%AA-%D7%95%D7%9E%D7%92%D7%90%D7%9F-RS-Cup&p=4403406#post4403406

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

שני סנט:

פות״ש יקר,

לא מבין למה אתה צריך לסנן מועמדות, נתנו לך כאן 3-4 אופציות נהדרות קפוץ לסוכנויות, תחרוש קצת באינטרנט ותחליט למה אתה מתחבר.

שאני חיפשתי רכב בתקציב הזה (לא ספורט), מאוד נהניתי מהתהליך של הבחירה והמחקר, אבל לפעמים יכול להיות לך חיבור אחרי נסיעת מבחן שישאיר את כל המחקרים בצד.

מדובר פה ברבע מיליון שקל, הייתי ממליץ לבדוק טוב טוב את האפשרויות שכאמור הן מעולות.

קפוץ ל-bmw בתל אביב יש עכשיו ימי מכירות עם חבילת m, תראה בטרייד אין את ה-125 יתנו לך את כל הפרטים ותתקדם משם.

וכמובן ממליץ להתנסות בכמה שיותר רכבים.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
כתבת ההשווה בין bmw לגולף gti

 

http://m.auto.co.il/#/articles/latest

 

חבל שגיא רוטקופ לא עשה את המבחן, לדעתי הינו רואים תוצאות אחרות....

 

ולפותח השירשור, עם 290 (או יותר) כ"ס בגלגלים הקידמים ועם יכולות נהיגה בסיסיות (ללא ידע ונסיון בהעברות מישקל ושליטה מתקדמת ברכב), לדעתי ההנאה עם רכבים הנעה קידמית, תיהיה לרוב בתאוצות בקו ישר...

זה מה שאתה מחפש? אם כן, הקופרה תיתן לך את התמורה הכי טובה (יחס כסף - עוצמה - תמורה - יכולת שיפורים (למרות שמי צריך עוד כוח בסרן הקידמי??))

הסיביק או המגאן RS הם מכונות מסלול, לנהגים שיודעים דבר או שניים בכבישים הנכונים. עבורך, ממה שסיפרת על עצמך, הסיביק תיהיה קרש גיהוץ עם פוזה שעלתה (ועולה) לך הון והמגאן הרבה פחות שימושית (3 דלתות)

 

אני בהחלט מצטרף להמלצות של GTI33 ושל hdal להתחיל מנהיגה מתקדמת ובמקביל לעשות סקר שוק...

פורסם

ולפותח השירשור, עם 290 (או יותר) כ"ס בגלגלים הקידמים ועם יכולות נהיגה בסיסיות (ללא ידע ונסיון בהעברות מישקל ושליטה מתקדמת ברכב), לדעתי ההנאה עם רכבים הנעה קידמית, תיהיה לרוב בתאוצות בקו ישר...

 

נהגת על הרכב?

כי זה ממש לא נכון.

גם בידיים לא מיומנות, הקופרה קלה לנהיגה, גם בסיבובים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

תודה רבה על כל העצות עזרתם וצמצמתם מאד עדיין לא החלטתי מה בעדיפות אצלי אבל ה125m נראית קורצת מאד לעין וה135m בכלל אז נעשה עליהן נסיעת מבחן נברר עוד קצת ונחליט.

תודה רבה!


×
×
  • תוכן חדש...