Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3584 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

קניתי רכב שבוע שעבר - יודנאי גטס 2006 1.6.

הכל טוב ויפה פרט לדבר אחד- השפריצרים לא מתיזים מים על השמשות (לא מאחורה ולא מקדימה).

 

לפי דעתי המשאבה הלכה לעולמה מהסיבה הפשוטה שכשאני לוחץ על הפעלת השפירצרים המנוע של המשאבה לא משמיע שום רעש. (אשמח לדעת אם יש נתיך שאחראי על המשאבה שיש מצב שנשרף)

 

יש לציין שניסיתי לנתק את המשאבה מהפיקוד ולהחזיר והבעיה לא נפתרה.

 

חיפשתי קצת באיביי משאבות אך איני יודע איזה מהן מתאימה ליונדאי שלי.

 

http://www.ebay.com/itm/HYUNDAI-WIDSCREEN-WIPER-WASHER-PUMP-ELANTRA-ACCENT-00-09-GETZ-02-07-for-4-door-/181489824818?hash=item2a41a2f432:g:zxgAAOSwE6VXJJwb&vxp=mtr

 

זאת מתאימה אך משלוח לארץ עולה יקר.

 

http://www.ebay.com/itm/GENUINE-Washer-Pump-Grommet-For-01-06-Hyundai-Elantra-Santa-Fe-OEM-98510-26100-/231156329309?hash=item35d1fdab5d:g:kvcAAOSwPhdVUiJm&vxp=mtr

 

אני חושב שגם זאת מתאימה אבל לא רשום גטס.

 

איך אני יכול לדעת איזו משאבה מתאימה?

 

בברכה,

 

גיל לוי

פורסם

אכן המשאבות של הגטס לשפריצרים נוטות פשוט לנזול ולהתפוצץ ובכך הן מפסיקות לעבוד. אתה יכול באמצעות רק מודד פשוט לבדוק אם מגיע מתח למשאבה. בכל מיקרה משאבה חליפית עולה בערך 60 שח בכל חנות חלפים.

פורסם
אכן המשאבות של הגטס לשפריצרים נוטות פשוט לנזול ולהתפוצץ ובכך הן מפסיקות לעבוד. אתה יכול באמצעות רק מודד פשוט לבדוק אם מגיע מתח למשאבה. בכל מיקרה משאבה חליפית עולה בערך 60 שח בכל חנות חלפים.

 

60 ש"ח? חיפשתי קצת בפורום ראיתי שדורשים מעל 100 ש"ח :(

 

יש לי מנוע דומה חדש של i35 /i30 ... אם מתאים לך תרום 20 שקל לאגודה לסרטן ותבוא תקח.

 

 

תודה אבל אשדוד קצת רחוק לי :) אתרום את הכסף ככה או ככה.

 

איך אתה יודע שהמשאבה מתאימה לגטס?

פורסם
תבדוק אם מתאים לך, ומאיפה אתה בארץ?

 

ממש לא יודע, פשוט נראית זהה חיצונית

 

ירושלמי אבל משרת באיזור בית שמש.

 

אני צריך לדעת איזו להזמין מהאיביי

פורסם

שים לב משאבה בקישור הראשון היא 2 מגעים ורשום שזה לדגמי 4 דלתות.

 

4 דלתות - יציאה אחת למשאבה לשמשה הקידמית.

 

 

אתה צריך משאבה 3 מגעים עם 2 יציאות - אחת לשמשה קידמית, שניה לאחורית.

 

 

פורסם (נערך)
שים לב משאבה בקישור הראשון היא 2 מגעים ורשום שזה לדגמי 4 דלתות.

 

4 דלתות - יציאה אחת למשאבה לשמשה הקידמית.

 

 

אתה צריך משאבה 3 מגעים עם 2 יציאות - אחת לשמשה קידמית, שניה לאחורית.

 

וואו טוב שאתה אומר לי.

 

השניה מתאימה? לפי מה אני צריך לחפש התאמה חוץ ממגעים ויציאות? וולט? מידות?

 

http://www.ebay.com/itm/Windshield-Washer-Pump-Part-number-98510-1C100-Front-Windows-Fit-For-Hyundai-KIA-/262512677501?hash=item3d1ef9927d:g:MKAAAOSwd0BV2ccO&vxp=mtr

 

המספר שלה תואם למספר שרשום לי על המשאבה התקולה:

 

98510-1C100

 

רלוונטי?

עריכה אחרונה על ידי gil levi
×
×
  • תוכן חדש...