Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3585 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני צריך לעשות תיקוני צבע לרכב וגם לטסות, אני מחפש כבר כמה חודשים נייר שיוף עדין כמו שממליצים להשתמש ואני לא מוצא, מישהו יכול לעזור לי ולהגיד לי מאיפה קונים?

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?106825-%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%99%D7%99%D7%A7%D7%98-%D7%A6%D7%91%D7%99%D7%A2%D7%AA-%D7%98%D7%90%D7%A1%D7%95%D7%AA-%D7%90%D7%A7%D7%A1%D7%A0%D7%98

פה למשל הוא הסביר שצריך נייר שיוף 400, בכל חנות ששאלתי לא היה כזה נייר שיוף עדין

פורסם

אפשר למצוא את זה בחנויות לאביזרים לצורפים כמו זאת או בחנויות לתחביבים כמו זאת. ממליץ להתקשר לפני שנוסעים לשם.

אם לא בא לך לצאת מהבית, eBay ישמחו לספק לך את זה (קישור).

 

גילוי נאות: אין לי קשר לחנויות האלה ואין לי מניות ב-eBay. רק רציתי לעזור.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

אני משתמש בנייר 400 אבל זה לשיוף קירות(שפכטל)

יש חברה שנקראת- גמל שריד- שם תמצא ניייר 400

לא יודע אם זה תואם למה שאתה מחפש,אבל

אתה יכול לנסות.

פורסם
אני צריך לעשות תיקוני צבע לרכב וגם לטסות, אני מחפש כבר כמה חודשים נייר שיוף עדין כמו שממליצים להשתמש ואני לא מוצא, מישהו יכול לעזור לי ולהגיד לי מאיפה קונים?

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?106825-%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%99%D7%99%D7%A7%D7%98-%D7%A6%D7%91%D7%99%D7%A2%D7%AA-%D7%98%D7%90%D7%A1%D7%95%D7%AA-%D7%90%D7%A7%D7%A1%D7%A0%D7%98

פה למשל הוא הסביר שצריך נייר שיוף 400, בכל חנות ששאלתי לא היה כזה נייר שיוף עדין

היכן אתה מתגורר ?

איזה כייף לי :)

פורסם

בטמבוריה ניסית?בד"כ שם יש הרבה סוגים.

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

×
×
  • תוכן חדש...