Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3597 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, מכונת הכביסה שלי, בוש קשישה בת כעשר מתחילה לעשות קולות ארמגדון בעת סחיטה.

צריך להחליף בולמי זעזועים.

 

עד כמה מסובך להחליף לבד? עדיף להזמין טכנאי או שאפשר לסגור את העבודה בשעת עבודה עם כלים סטנדרטיים בלי לצאת חבול וחתוך?

 

תודה,

פורסם
בדקת שהם באמת גמורים? כי חבל להחליף סתם.

 

אולי זה חלק אחר דפוק?

מה יכול להיות שהוא שיגרום למכונת כביסה לרקוד ולדפוק בעת הסחיטה בלבד? לדעתי רק בולמי זעזועים.

 

Sent from my HTC 10 using Tapatalk

פורסם

עפי התיאור זה נשמע כמו מיסבים ולא כמו בולמי זעזועים.

איך הגעת למסקנה שזה בולמז?

 

Sent from my HUAWEI U9508 using Tapatalk

פורסם

לא מכיר את בוש אבל בדרך כלל זה די פשוט. הקושי יכול להיות אם צריך להסיר משקולת בטון מהתוף כדי להשיג גישה להוצאת בורג של בולם או שיש סימרור המחייב קידוח ואחר כך הכנסת בורג.

ממליץ שתיגש למחסן המוכר חלפים (למשל בדובין בחולון או בטכניקה בככר המושבות בסוף אלנבי בת"א) ושם כבר ידריכו אותך.

 

יוסי

פורסם

המשימה היא קלה יחסית.

הגישה לפירוק והרכבה היא בד"כ החלק הקשה. בפעם האחרונה שהחלפתי בולמ"ז למכונה עם פתח קדמי (קריסטל איטלקית), השכבתי אותה על קרטונים על הגב וביצעתי את ההחלפה מהתחתית (ואז גם הקפיצים היו רפויים). לקח 15 דקות.

 

ממליץ להתחיל בפירוק הבולמ"ז (ובדרך לודא שהם גמורים) ואז לגשת לקנות חדשים לפי דוגמה. לבולמים גמורים תהיה מעט מאוד התנגדות לסגירה/פתיחה, או שיהיו מפורקים/שבורים.

 

אם חוץ מקולות, המכונה גם משתוללת, אלו בולמים גמורים.

:turn-l:
×
×
  • תוכן חדש...