Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3596 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תבדוק את המנורה של התא כפפות מניסיון באיביזה של אבא שלי שהיא נשרפה נדלקה מנורת התראה בלוח שעונים

דייהטסו שרייד סדאן 97 sold

פונטו 2002 sold hgt

שברולט ספארק 2011 sold

פונטו ספייס 2002 16v 1.2 מונמכת מאוד ;)

פורסם

מוזר מאוד, אני מתקשה למצוא בית מנורה.. אולי מישהו יכול לכוון או לנסות לצלם אצלו?

 

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

פורסם

מצטרף לשרשור,

אצלי גם הנורה נדלקת, הנורה נדלקת בהתנעה ואם מכבים ומתניעים היא נכבית, (איביזה 2013, כל הנורות מקוריות) ולא ראיתי שנשרפו נורות חיצוניות. ולכן אני חושב שהבעיה היא אחרת, אשמח גם לעזרה מה לבדוק

 

Sent from my Lenovo A806 using Tapatalk

פורסם
מוזר מאוד, אני מתקשה למצוא בית מנורה.. אולי מישהו יכול לכוון או לנסות לצלם אצלו?

 

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

בדוק בספר הרכב.

איזה כייף לי :)

פורסם
מצטרף לשרשור,

אצלי גם הנורה נדלקת, הנורה נדלקת בהתנעה ואם מכבים ומתניעים היא נכבית, (איביזה 2013, כל הנורות מקוריות) ולא ראיתי שנשרפו נורות חיצוניות. ולכן אני חושב שהבעיה היא אחרת, אשמח גם לעזרה מה לבדוק

 

Sent from my Lenovo A806 using Tapatalk

גש למוסך לבצע איבחון ממוחשב.

איזה כייף לי :)

פורסם

לאחר בדיקה יותר מעמיקה, אין לי נורה בכלל בתא כפפות ואיני יודע איך להיפטר מהתקלה הזו

 

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

פורסם

חפש מנורה חלשה יחסית לשאר, אצלי בגולף התריע הרבה לפני שנשרפה המנורה בפועל .

מנורה ראשית ימין נהייתה מעוממת יחסית לשמאלית ונדלקה התראה.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
קרא את כול האשכול ובצע את כול מה שנכתב. אם הבעיה לא נפתרה גש למוסך לבצע איבחון ממוחשב.

 

עברתי על האשכול. לפרק את כל הנורות של הרכב ולבדוק אם יש התאמה בין הנורה לוואט זה חתיכת פרוייקט וגדול עלי.

החלפתי כמה נורות כבר שהיו נראות אפורות וחשדתי שהבעיה מהם.

הרכב במצב המקורי (לא החלפתי נורות ללדים/ניאון או משהו בסגנון) *

הייתי במוסך מורשה והתחברנו למחשב ואצלו בכלל לא הופיע שהנורה דולקת.

אשמח לשמוע מאלו שנתקלו בבעיה איך היא נפתרה?

 

*אנקדוטה קצרה: קניתי את הרכב עם הנורה דולקת וכששאלתי את הבעלים הקודם התשובה הייתה "אה זה בטח נדלק עכשיו" אעלק שקרנית.:evil:

×
×
  • תוכן חדש...