Jump to content

chananc

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של chananc

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. עברתי על האשכול. לפרק את כל הנורות של הרכב ולבדוק אם יש התאמה בין הנורה לוואט זה חתיכת פרוייקט וגדול עלי. החלפתי כמה נורות כבר שהיו נראות אפורות וחשדתי שהבעיה מהם. הרכב במצב המקורי (לא החלפתי נורות ללדים/ניאון או משהו בסגנון) * הייתי במוסך מורשה והתחברנו למחשב ואצלו בכלל לא הופיע שהנורה דולקת. אשמח לשמוע מאלו שנתקלו בבעיה איך היא נפתרה? *אנקדוטה קצרה: קניתי את הרכב עם הנורה דולקת וכששאלתי את הבעלים הקודם התשובה הייתה "אה זה בטח נדלק עכשיו" אעלק שקרנית.
  2. יש לי בדיוק את אותה הבעיה באיביזה שלי. מישהו הצליח לפתור את התעלומה??
×
×
  • תוכן חדש...