Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3639 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

בחודש הבא בלי נדר אני מתכוון לנסוע לאילת ברכב ל4 ימים

עכשיו אנחנו מתכוונים (2 אנשים אני ועוד אחת) לנסוע ברכב

אני מעדיף להשכיר רכב ולנסוע בראש שקט

יש לי מאזדה 3 2004 שעשתה כבר 213K אבל מטופלת שמורה תקינה ברוך ה'

אני מעדיף לא לגרום לה לבלאי ולהרוס אותה כי היא משרתת אותי נאמנה, וגם חוץ מיזה היא ממש אוהבת דלק כך או כך יוצא שהדלק יעלה כמו השכרת רכב, שלמעשה גם היא צריכה דלק, בגלל זה אני מתכוון להשכיר מכונית חסכונית

הייתי בשלמה סיקסט הציאו לי מכונית מיני (פיקנטו) אוטומט ב780 שקל ל4 ימים 250 קילומטר ליום

עכשיו אני לא יודע מה כדאי

אני הייתי מעדיף להשכיר ולנסוע בראש שקט, מאשר להתקע באמצע הערבה ב50 מעלות בחוץ מחכה לגרר

אני בדילמה:)

פורסם

אם הרכב שלך באמת תקין ושמור, אין לו בעיות - אני לא רואה סיבה למה אתה לא יכול להשתמש בו לנסיעה הזאת? הרי למרות מחיר הדלק, זה עדיין אמור לצאת הרבה יותר זול מהשכרה + דלק.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

דבר כזה נטחן כאן בפורום כל כך הרבה פעמים

אם הרכב תקין, מתוחזק ושמור, אין שום סיבה שלא יצליח לעשות את הדרך לאילת, יום מסלול ואת הדרך חזרה בלי בעיה.

אני לא רואה שום דבר בנסיעה לאילת (מעבר לבאסה הרצינית אם אתה נתקע) שיגרום לרכב להתנהג שונה מאשר ביום יום.

 

ההפרשים בדלק לדעתי בטלים ב 60 לעומת מחיר ההשכרה

מרחק לאילת זה כמה 400 ? ק"מ, זה 530 שח בדלק לפי 1:9 (ואין שום סיבה שבנסיעה רגועה לא תעשה 1:11 לפחות)

גם אם תעשה 1:15 יצא לך חסכון של 210 ש"ח, עכשיו תוציא גם השכרה והוצאת מהכיס עוד 500 שח.

פורסם

אם הרכב שלך תקין, למה שתהיה לו בעיה להגיע לאילת?

איזה בלאי אתה בדיוק תעשה לו בנהיגה רגועה של 90 קמ"ש?

אני מזכיר לך שאת העיר אילת המציאו עוד לפני שנות ה 70', והצליחו להגיע לשם עם חיפושיות, פיאט 600, ואפילו אלפאסוד ישנה, רנו עתיקות ועוד.

אאם בא לך להתפנק בפיקנטו (וגם קצת להתחרע על רכב שאינו שלך) אז סבבה.

מכל סיבה אחרת אין שום הצדקה כלכלית לשכור רכב אחר למשימה הזו.

(800 ק"מ הלוך ושוב, כולל סיבובים בעיר, בצריכה של 1:10 (היא תצרוך פחות) זה 80 ליטר, כפול 6 שקל לליטר (ואם תתדלק באילת מיכל מלא יצא יותר זול) יצא 480 שקל, לעומת 780 ש"ח + דלק של הפיקנטו שיהיה לפחות 300 שקל - תעשה אתה את החשבון)

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

לא הגיוני, לא משתלם ולא נוח.

אל נא תזלל ברכב שלך. אם אתה טוען שהוא תקין אז זוהי עבודתו, להסיע אותך ממקום למקום.

אילת לא כזו רחוקה בסה"כ כ600 ק"מ הלוך חזור (תלוי מהיכן אתה).

ההשכרה תעלה לך (בלי הדלק..) פי 2 בערך מהדלק שאתה זקוק לו במאזדה, מה גם שהמאזדה שלך בהרבה יותר נוחה.

פורסם
אם הרכב שלך באמת תקין ושמור, אין לו בעיות - אני לא רואה סיבה למה אתה לא יכול להשתמש בו לנסיעה הזאת? הרי למרות מחיר הדלק, זה עדיין אמור לצאת הרבה יותר זול מהשכרה + דלק.

 

דבר כזה נטחן כאן בפורום כל כך הרבה פעמים

אם הרכב תקין, מתוחזק ושמור, אין שום סיבה שלא יצליח לעשות את הדרך לאילת, יום מסלול ואת הדרך חזרה בלי בעיה.

אני לא רואה שום דבר בנסיעה לאילת (מעבר לבאסה הרצינית אם אתה נתקע) שיגרום לרכב להתנהג שונה מאשר ביום יום.

 

ההפרשים בדלק לדעתי בטלים ב 60 לעומת מחיר ההשכרה

מרחק לאילת זה כמה 400 ? ק"מ, זה 530 שח בדלק לפי 1:9 (ואין שום סיבה שבנסיעה רגועה לא תעשה 1:11 לפחות)

גם אם תעשה 1:15 יצא לך חסכון של 210 ש"ח, עכשיו תוציא גם השכרה והוצאת מהכיס עוד 500 שח.

 

אני גם אסע עם מזגן שזה עוד יותר טוחן לי דלק אני מפחד שיגרם בלאי לרכב שהמנוע לא ימות בדרך זה הפחד שלי הרכב הזה עבר הרבה קילומטרים

פורסם

עם כזה רכב אתה מפחד לנסוע 400 קילומטר, ועם אייגו\107 מהשכרה אתה רגוע?!

סע לשלום עם הרכב שלך.

 

Sent from my CW-Vi7 using Tapatalk

פורסם

תהנה מהרכב שלך

בדוק לחץ אוויר שמן ומים ולא תצטרך להתקע בשום מקום ב50 מעלות חום.

בסהכ רכב בן 12, אנשים חיים בשנות ה70.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3639 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...