Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3637 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בודק רכבים באיזור ה20-25K ושמעתי שבפיאט עדיף ללכת רק על ידני העניין הוא שידני אין כלכך הרבה וקצת קשה למצא משהו טוב (מעדיף גם את גרסת ה1.4 -ה1.25 חלש מדי נראלי), בגלל שבלוח ראיתי הרבה רובוטים 1.4 חשבתי אולי לשקול אחת כזו?

עד כמה טוב או לא הגיר הרובוטי בפונטו? האם זה נכון לפסול את זה על סף?

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

פורסם

יש ברשותי גרנדה 2007 , לגבי הגיר מבחינת הנסיעה עצמה הוא יחסית נעים לגיר הרובוטי שיש בקורולה של ההורים אבל ביחס לאוטומט רגיל הוא קצת פחות נעים , זה עניין של הרגל לדעתי , לי כיום זה לא מפריע בכלל

מבחינת האמינות שלו אין לי מספיק זמן עם הרכב בשביל להעיד על אמינות הגיר .

מה שכן אוכל להגיד לך בוודאות זה לגבי המנוע , בהחלט אל תתפשר על פחות מ1400 , עבורי גם ה1400 עגלה אבל אני מסתדר איתה , בתוך העיר היא עושה את העבודה בסופו של דבר , אבל יותר מידי עוצמה או ביטחון בעקיפות והאצות מהירות לא תקבל ממנה זה בטוח

פורסם

אני לא יודע עד כמה הרובוט שונה ב 500 או שאולי זה אותו דגם בדיוק, אבל ברכבים משנת 2010 כמו שלי היה מדובר ברובוט ישן, כשהחלפתי לחדש אופי הפעולה מעט שונה ולפי המוסך מדובר בדגם עדכני של פיאט (התקול היה עובד במשך 12 שניות מרגע פתיחת הדלת והחדש 6-7 בלבד - בונה לחץ במערכת).

במידה ואתה רוכש רובוטי לשים לב שאין נזילות ממנו, שהילוכים לא בורחים באמצע נסיעה כי זה כמעט וודאי בעיה ברובוט, או שלבדוק שהוחלף לחדש בלבד במידה והיתה תקלה, לא משופץ לא לאחר תיקון ולא סלט - חדש בלבד, התיקונים לא צולחים ברובוטים.

 

כמו כן בסוג הנ"ל יש קלאץ' שגם אותו צריך להחליף מדי 100 אלף ק"מ +- תלוי באופי הנהיגה.

מדובר בידני לכל דבר רק שהרובוט בעצם עושה לך את עבודת הקלאץ', יש כאלה שלא אוהבים את הדבר, לי זה לא מפריע דווקא נחמד אבל הייתי מעדיף ידנית הן בגלל האמינות ובגלל מחיר ההחלפה - נושק לכיוון ה 10K כולל קלאץ' (7000 ללא קלאץ).

Opel Adam S 2017

פורסם

בקיצור רובוטי לפסול רק ידני 1400.

משימה לא פשוטה בכלל:roll:

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

פורסם

כמעט ואין ידניות שלא היו בליסינג(מעניין בפני עצמו) ומה שהיה בידיים פרטיות נחטף מהר מאוד, ירדתי מהרכב הזה כי לא הצלחתי למצוא אחת ולקנות אותה במהירות כמו שאחרים עשו.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

פורסם

לא אומר לפסול רובוטי אבל כן אומר שצריך לבדוק טוב לפני שלוקחים אחת כזו. לא כל הרובוטיות עושות בעיות מן הסתם אבל לא חסר.

גם כן בידני יש קלאץ' וגם אותו עולה לא מעט להחליף אבל לא במחיר כמו רובוטי.

Opel Adam S 2017

פורסם

אמשיך לשים עין על גרנדה 1.4 ידני אם יצוץ אבל איזה עוד אפשריות יש בתקציב הנל חוץ מגרנדה וגטס?

(קצת פרטים: חייל, מחפש מינימום הוצאות על הרכב תקציב של 20-25 בערך,

דברים חשובים ברכב בסדר יורד:

אמינות

אחזקה שוטפת

דלק

מראה

נוחות)

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

×
×
  • תוכן חדש...