Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3646 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, יש לי ניסן אלמרה 2006 פרפקט מנוע 1800 (חדשה אצלי). המנורת דלק דלקה ותדלקתי פול עלה לי 360 שח. ליטר עולה 5.8 שח לכן כשמחלקים יוצא למעשה 62 ליטר התדלוק.

כשתדלקתי פול איפסתי את הקילמטראז' ועכשיו שהמנורה ממש עוד שניה נדלקת שוב יוצא שעשיתי 320 ק"מ. מכאן ש...

320/62 = 5.15 כלומר 5.15 ק"מ לליטר... ההיתכן דבר כזה? האם יש לי תקלה?

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

פורסם

תדלק שוב. לאחר מכן חלק את ה-320 ק"מ שביצעת (או כולל כמה שעוד נוספו) בכמות הליטרים שנכנסו.

 

62 ליטר שנכנסו בתדלוק הראשון, בהתחשב שהמיכל הוא בנפח 60 ליטר, מעיד שהוא כנראה היה ריק למדי ומלאת גם אזורים רזרבים (או שהמשאבה לא מכויילת).

 

מה אופי ותוואי הנהיגה?

הרכב אוטומטי, נכון? האם אתה נוטה להעביר לניוטרל בגלישה/ירידה?

 

מה היו הטיפולים האחרונים לרכב?

בדגש על מצתים, מסננים למיניהם, שמן.

פורסם

בדוק גם אם יש נזילות דלק באזור הטנק + הצינורות

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

מכונאי BMW

BMW X5 4800 V8 2010 - N62

פורסם
תדלק שוב. לאחר מכן חלק את ה-320 ק"מ שביצעת (או כולל כמה שעוד נוספו) בכמות הליטרים שנכנסו.

 

62 ליטר שנכנסו בתדלוק הראשון, בהתחשב שהמיכל הוא בנפח 60 ליטר, מעיד שהוא כנראה היה ריק למדי ומלאת גם אזורים רזרבים (או שהמשאבה לא מכויילת).

 

מה אופי ותוואי הנהיגה?

הרכב אוטומטי, נכון? האם אתה נוטה להעביר לניוטרל בגלישה/ירידה?

 

מה היו הטיפולים האחרונים לרכב?

בדגש על מצתים, מסננים למיניהם, שמן.

רכב שקניתי רק עכשיו ממגרש... אני לא משלב לניוטרל.. זה מומלץ? נסיעה רגילה האמת...באמת מוזר.. אין לי מעקב איפולים מסודר... אבל זה לא הגיוני הצריכה הזאת נכון? כן הרכב אוטומט 1800 ניסאן אלמרה פרפקט 2006

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...