Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3673 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

בטויוטה קורולה 2006 של אשתי מותקנת מערכת אודיו מקורית ודיבורית ממש מעפנה מבחינת איכות הרמקול. הקונסולה נראית ככה:

corola 2006 main consule.jpg

הייתי רוצה לשדרג את הדיבורית ולהוסיף חיבור AUX למערכת כדי שיהיה אפשר לחבר אליה נגן MP3, ובכך להעיף את המעמד המכוער לאייפד. מה האפשרויות שלי ומה מומלץ מבחינת דיבוריות (חשוב שהדיבורית תהיה קבועה ומחוברת למערכת החשמל של הרכב, כמו הנוכחית)? אני בכוונה לא רושם תקציב כדי להבין מה ספקטרום האפשרויות...

פורסם

לדעתי יש לך 3 אפשרויות.

 

1. לחבר את הדיבורית לרמקולים של הרדיו דיסק המקורי, ובנוסף לבדוק אם יש אפשרות לרכוש מתאם usb ו aux למערכת הקיימת.

 

2. להחליף את הרדיו דיסק המקורי הקיים במשהו של חברה איכותית עם דיבורית מובנית בתוכו - כ 620 ש"ח.

רדיו דיסק: http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=888618

מתאם פלסטיק: http://www.alexsander.co.il/product.aspx?p_id=9282

 

3. כנ"ל, אבל עם מערכת מולטימדיה - כ 1,500 ש"ח.

מולטימדיה: http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=895301

מתאם פלסטיק: http://www.alexsander.co.il/product.aspx?p_id=9289

 

על כך יש להוסיף עלות התקנה שכדאי לברר מראש.

×
×
  • תוכן חדש...