Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'יפ (קרוסאובר) יוקרתי משומש


mogo
שימו לב! השרשור הזה בן 3072 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם.

 

לאור העובדה שלאחרונה התחלתי, במסגרת עבודתי, לנסוע להרבה אתרי בנייה, החלטתי שאני מעוניין להחליף את הרכב בג'יפ.

מדגיש - אני ממש לא זקוק לרכב עם יכולת שטח ממשית, אלא בעיקר למרווח גחון סביר ורצוי גם הנעה כפולה.

 

נתון צריכת דלק פחות משנה לי.

 

דרישות - כח, מרווח, אמינות.

 

תקציב: עד 150.

 

אופציות שחשבתי עליהן:

 

1. טוארג: משום מה נמכר במחירים נמוכים יחסית ועל פניו מציע תמורה גבוהה ביותר. חסרון - שמועות רעות על האמינות ועל מחירי החלפים.

האם נכון? האם יש דגם מסוים שיותר מומלץ?

במיוחד שמתי עין על דגם ה-5000 דיזל שנשמע כמו קטר של רכבת (כ-80 קג״מ). אבל אני מפחד מהוצאות בלתי סבירות שיהיו עליו.

האם החשש מוצדק?

 

2. פורד אדג׳: מציע הרבה מאוד מרווח ואבזור, די הרבה כוח, ולפי מה שידוע לי גם די אמין.

שוב - האם כדאי להתמקד בדגמים שלאחר המתיחה של 2011?

 

3. וולוו XC60 - מדבר רק על דגם ה-3.0 4X4. חזק מאוד ומאובזר, אבל לא כ״כ מרווח.

אמינות?

 

4. ג'יפ גרנד צ׳ירוקי: מרווח חזק ומאובזר, אבל יותר יקר מהאחרים. האם בכ״ז כדאי?

 

5. לקסוס RX. כנראה הכי אמין מכל הנ״ל, ואמור להיות חזק, נוח ולא מנקר עיניים.

 

האם יש עוד אופציות שלא חשבתי עליהן?

 

תודה לעוזרים

עריכה אחרונה על ידי mogo
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אישית לא החזקתי טוארג, אבל שמעתי יותר מפעם אחת מאנשים שכן החזיקו שעלויות האחזקה של הרכב הזה גבוהות מאוד. מדובר ברכב עם מנוע V6 או V8 (תלוי בנפח) עם המון שכלולים כמו מתלים פניאומטיים, שני מיכלי דלק ועוד. תיקון בחלקים מקוריים עשוי לעלות הון ורכבים מפירוק לא קל למצוא כי הרכב הזה נדיר יחסית. מכר שלי שהפרוטה בהחלט מצויה בכיסו בשפע החליף את הטוארג בטויוטה לנדקרוזר לאחר שנתיים כי פשוט התייאש מהעלויות המטורפות.

בסופו של יום מדובר בטנק אבל האחזקה ממש לא לכל כיס.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Audi A3

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה? כמה R50 שהבחור מדבר עליהם נמכרו? הייתה משפחה טוארג. רכב טוב, אבל אף פעם לא התחברתי אליו. הייתי מחפש אאודי Q7 מרותם שנתונים. אני אישית לצרכים דומים מתמיד בקיה סורנטו ואין לאומי כלי יותר מתאים למשימה. הכור ביום בעייתי. גם בקור הוא לא נעים.

מהבחירה שלך אני הכי מסמפט את הגראנד צ'רוקי.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה? כמה R50 שהבחור מדבר עליהם נמכרו? הייתה משפחה טוארג. רכב טוב, אבל אף פעם לא התחברתי אליו. הייתי מחפש אאודי Q7 מרותם שנתונים. אני אישית לצרכים דומים מתמיד בקיה סורנטו ואין לאומי כלי יותר מתאים למשימה. הכור ביום בעייתי. גם בקור הוא לא נעים.

מהבחירה שלך אני הכי מסמפט את הגראנד צ'רוקי.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

 

לא לגמרי הבנתי כל מה שכתבת.

לא לגבי הטוארג (אלא אם כיוונת דווקא ל-5000 אבל אני לא חייב דווקא אותו), וגם לא לגבי הסורנטו. ״הכור ביום בעייתי״?

לגבי האאודי - אני ממש לא מתחבר לעיצוב.

גם אני הכי מתחבר לג'יפ - אבל כנראה שאתה ואני לא לבד בזה, ולא לחינם הוא גם הכי יקר.

עריכה אחרונה על ידי mogo
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שכח מv10 tdi. יש בודדות וזה מטורף.

הסורנטו פשוטה וחדישה עם צמיגים נורמליים לנסוע על שבילים של חצץ בניגוד ליפיופים מזדקנים.

העור בחום כמובן. טלפון מתקן לי מילים.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאיזה רכב אתה עובר? מה עלויות האחזקה שאתה רגיל אליהם היום?

גם אני מכיר כמה סיפורים על עלויות האחזקה של הטוארג, הוא גם רכב דיי גדול ביחס לשאר הרכבים שאתה חושב עליהם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאיזה רכב אתה עובר? מה עלויות האחזקה שאתה רגיל אליהם היום?

גם אני מכיר כמה סיפורים על עלויות האחזקה של הטוארג, הוא גם רכב דיי גדול ביחס לשאר הרכבים שאתה חושב עליהם.

 

 

אני עובר מביואיק לה-קרוס.

 

רגיל לעלויות אחזקה לא נמוכות.

 

אבל אני לא רוצה להיתקל בתיקונים של 5 ספרות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עזוב את הטוארג לדעתי.

תתמקד בגרנד צ'ירוקי שיתן לך את כל הפינוקים שאתה רגיל מהאמריקאיות, בתוספת יכולת שטח. יש מלא דגמים, כולל כאלה ללא הילוך כח. על פניו הם יתאימו הכי טוב לצרכים שלך.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה מרוצה מ-umi אתה יכול לנסות שברולט טרוורס מאובזר. הוא עצום אבל זול יחסית ולדעתי אפילו נאה מזויות מסויימות.

אין לי גישה למחירון אבל שווה לבדוק אם קאדילק srx מתקרב לתקציב. רכב מאוד מוצלח לדעתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על ההצעות, אבל אני לא נמשך לשני הדגמים הנ"ל משום מה, מה גם שנראה לי שהטראוורס הרבה יותר מדי גדול לצרכים שלי.

 

(ואגב, אני ממש ממש לא מרוצה מ-UMI)

 

דיסקו, אכן יש הרבה דגמים אבל הם יקרים בדר"כ.

 

איך הוולוו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה לגבי הML350?

 

ואני מציע שתבדוק את הsrx, היו לי 2, אמנם אחרי מתיחת הפנים שהתמקדה בעיקר בעיצוב הפנים אבל עדיין, רכב שאהבתי, הניהוג של הגרסא ללא ההנעה הכפולה הרבה יותר מהנה והSRX4 מרגיש קצת עצלן אבל אני מפונק מאוד ורגיל ל300 כ"ס ומעלה.

 

 

Sent from my SAMSUNG-SM-G530AZ using Tapatalk

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3072 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...