Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוזוקי מרוטי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3692 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו יודע למה המכונית המעניינת הזאת לא מגיעה לארץ, אלה רק לשוק ההודי?

המכונית מצוידת בטכנולוגיה מעניינת, יש לה אלטרנטור שמתפקד גם כמו מנוע חשמלי לתגבר את המנוע בנזין/דיזל של הרכב ולכן האלטרנטור ממלא 3 תפקידים

1. יצור חשמל 2. סטרטר שמניע את הרכב 3. מנוע תגבור למנוע הראשי.

יש מרוטי כזאת בשילוב מנוע דיזל שאמורה להיות סופר חסכונית אבל משום מה משווקת רק לשוק ההודי.

פורסם

סוזוקי מרוטי זה יצרן ולא דגם, תציין שם דגם.

האלטו ששווה פה הייתה מתוצרתם , ביפן הייתה אלטו שונה במקצת.

לשוק ההודי סטנדרטים נמוכים מבחינת בטיחות (ואולי עוד כמה דברים) , גם שיקול.

פורסם

כי לא כל מה שנשמע חדשני הוא באמת יעיל עד כדי כך.

 

יצא לי לנהוג בדרום אמריקה על רכבים כאלו ואפילו חשבתי לקנות אחד (20000 שקל חדש מהמפעל ו25 ק"מ לליטר בתוך העיר. עסקה גאונית).

יש הרבה פתרונות הנדסיים יותר טובים מזה ברכבים שאנחנו מקבלים.

יכול להיות שהמערכת הזו היא לא באמת יעילה, או אולי היא תהיה בדגמים בעתיד אם היא ממש יעילה.

אולי גם המערכת עומדת בעומסים על רכב של 500 קילו אבל לא על רכב של יותר מטון. סביר להניח שהיא לא תתרום שום דבר על סוויפט ששוקל כפול ממה ששוקל האלטו K10.

פורסם

פות"ש מדבר על המערכת המיקרו-היברידית של סוזוקי (SHVS), זו מערכת חדשה יחסית והיא תוצע באירופה עם הבלנו והאיגניס החדשות.

פורסם

דווקא הסוזוקי מרוטי שווקה בישראל בתקופה מסוימת וחבל שטרחו וחבל שיטרחו.

 

671567-300_0.jpg

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

באמת חבל שמכל מה שלא מגיע לארץ, דווקא המכונית ה"מעניינת" הזו לא הגיעה.

 

:roll:

×
×
  • תוכן חדש...