Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3700 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

למי שכן/לא מכיר אני מריץ באופן עצמאי איזו יוזמה התנדבותית בשם '150 משכורות', לא נכביר במילים מי שמעוניין לראות במה מדובר יכול לפתור זאת בחיפוש זריז בפייסבוק.

בכל מקרה,

בראשון הקרוב אני מגיע למרכז להעביר מפגש, הצלחתי למצוא מקום שיארח את המפגש (מאות בודדים של אנשים) בחינם - אבל מפה לשם נוצר מצב בו יש הרבה יותר רשומים ומעוניינים (400+) מאשר כסאות (240).

אני מנסה לגייס כסף בHEADSTART בשביל להשיג מימון לכסאות כי אני כאמור עושה הכל בהתנדבות ולא יכול להמשיך להשקיע עוד כסף אישי בעניין, אבל לבינתיים זה מדשדש בעצלתיים.

 

long story short אם מישהו מכיר אדם/עסק/גוף שמשכיר כסאות לאירועים, ואולי יוכל לא לקרוע אותי במחיר כי יוזמה התנדבותית / יש לי עיניים יפות / אני חבר בקארספורום וכו', אשמח לדעת. אני צריך 100-150 כסאות. זה לא צריך להיות fancy.

 

לינק לאירוע

קמפיין הדסטרט

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

היה איתי בלימודים בחור מקסים שפתח חברה להשכרת ציוד לאירועים.

הוא מקסים ואני מאמינה שיעשה מחיר שפוי

שימי אירועים - 0523864554

יש אותו גם בפייסבוק שימי אירועים

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם

למשפחה שלי יש כמה שנים של נסיון מצויין עם "רוני ציוד לאירועים" שיושבים באור עקיבא.

 

לא יודע אם המרחק הופך את זה ללא רלוונטי.

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

פורסם
היי,

למי שכן/לא מכיר אני מריץ באופן עצמאי איזו יוזמה התנדבותית בשם '150 משכורות',

כל הכבוד על רוח ההתנדבות והיזמה.

 

עם זאת, קצת לא נעים לי אבל :

1img.aspx.jpg

האמירה הזו שלך היא מאוד נכונה. כולנו יצורים לא הגיונים ופעמים רבות אנו פועלים בצורה שמנוגדת לטובתינו. חלק קטן מהאנשים עושה הרבה טעויות לא היגיוניות ואילו רוב האנשים עושים הרבה מאוד טעויות לא הגיוניות. יזמה כמו שלך היא מבורכת אבל מועילה למעט מאוד.

אילו למשל היית מעלה ל יו-טיוב צילום של הרצאה שלך, זה היה אמור לעזור להרבה יותר אנשים. בפועל כנראה שלא יעזור כי רוב עצום מבינינו לא "יבזבז" את זמנו על צפיה בסרט כזה או בקריאה בספר\ חוברת\ אתר כזה .

 

מכיון שיש גבול לכמות השעות והכסף שאתה יכול להשקיע בהתנדבות מבורכת כזו, אני מציע להפנות את המרץ הזה לתהליכים שאולי יובילו לרתימת הממסד לטובת מטרות כאלה. כידוע לכולנו הממסד מצפצף עלינו ועושה מה בראש שלו, ללא קשר לזהות המפלגה בשלטון. מי נמצא בממסד? אנשים רגילים, שרתמו את עצמם לקידום בעזרת פוליטיקה כאשר כל האמצעים כשרים: שקר, שחיתות, חנופה, בגידה בבריתות פוליטיות ועוד. מי שנכנס לפוליטיקה עם כוונות טהורות חיב להתאים עצמו לאמצעים השלילים האלה כדי לשרוד או שיפלט \ישהה בשוליים חסרי ההשפעה.

הדרך לשינוי היא קשה אבל מאוד כדאית- שינוי שיטת הבחירות. טוב, אני יודע שאני חוזר על עצמי.

 

מה הכוונה והתועלת בשינוי שיטת הבחירות:

נניח שהיזמות שלך כוללות דרישה לקיום משאל עם שיאשר חינוך פיננסי חובה בגיל בית הספר, שיורה לבנקים למשכנתאות להכריח את לוקח המשכנתא ללמוד את המידע הבסיסי האוביקטיבי בנושא ועוד.

- אם היינו מנהיגים משאלי עם כמו בשוויץ, היה אפשרי להחתים כמה עשרות אלפי אנשים לקיום משאל עם בנושא

- אם לפחות חלק מחברי הכנסת היו נבחרים בבחירות איזוריות, קבוצה מספיק גדולה מהבוחרים היתה יכולה לפנות ל"קונגרסמאן" שלהם (כמו בארה"ב) וללחוץ עליו.

 

מקווה שזה לא נראה כמו התנגדות ליזמה המבורכת שלך

 

יהודה

פורסם

יהודה,

אם תכנס לעמוד היוזמה בפייסבוק - בפוסט הנעוץ יש FAQ ובו הסבר מדוע איני מפרסם וידאו, אגב את חלק מהסיבות כתבת בעצמך.

 

כיום, אני משקיע מזמני וכספי הפרטי בשביל להעביר את התוכן הזה לאנשים, מספיק ש10% ימירו את "לקיחת המשכנתא האוטומטית מהבנק" בתהליך שכולל הבנת התמהיל שהבנק/יועץ המליץ להם, מקח ריביות, מחזור משכנתא כשאפשר וכו' - ומגיעים לחסכון של מאות אלפי שקלים למס' משקי בית ישראליים.

 

זה מה שאני עושה נכון להיום, הנסיון הקטן שלי לסייע.

 

מה אתה עושה / ממליץ לעשות..? כי חוץ מהוצאת קיטור (מוצדקת, מאוד!) לא הבנתי על אילו צעדים אופרטיביים מדובר, אם בכלל..

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

קודם כל, אני חוזר ומברך על המאמץ שלך, ובלשונך "הנסיון הקטן שלי לסייע".

 

באשר לי ולצעדים אופרטיבים, מודה שאין כאלה. יותר מזה, עד עכשיו לא הצלחתי לשכנע ששיטת הבחירות היא שורש הבעיה, ושינוי שלה הכרחי כדי לשפר מהותית את המצב. מכאן כמובן עולה החשד שאני בכלל טועה בענין שיטת הבחירות , אלא שקימת טענה כי "ישראל היא אחת מחמש המדינות היחידות שלא קיימה סוג כלשהו של הליך דמוקרטי ישיר (משאל-עם כפי שמכנים זאת בישראל), יחד עם ארצות הברית הפדראלית, יפן, הולנד והודו." אז אולי בכל זאת יש יתרון לדמוקרטיה ישירה.

 

לא יודע אם תקרא לזה אופרטיבי, אך בנוסף אני כותב בויקיפדיה האנגלית על ערכים הקשורים לישראל כגון מלחמת העצמאות ומלחמת ששת הימים. בערכים אלה שולטים הפרו ערבים ומי שקורא אותם מתרשם שנכונות הטענות הערביות כי :

-הציונות תמיד שאפה לגרש מהארץ את כל ערביי ארץ ישראל וב 1948 הצד הישראלי תרם להפיכת מהומות קטנות בין יהודים וערבים למלחמה (מלחמת העצמאות) כדי שניתן יהיה להגשים את "החלום הציוני" לגרש את כל הערבים.

- מדינת ישראל ניצלה הפגנת כוח לא משמעותית של מצריים ב 1967 כדי לפתוח במלחמת ששת הימים במטרה לממש את "החלום הציוני" להשתלט על עוד שטחים של מדינות ערביות שכנות.

כמובן שאלה שקרים טהורים אבל הפרו ערבים באמת מאמינים בזה. מצד שני גם אנו לא צדיקים גדולים ועשינו גם מעשים מתועבים, אלא שבסה"כ מבחינה אוביקטיבית התיאור הישראלי של ההיסטוריה קרוב הרבה יותר למה שבאמת קרה מאשר התיאור הפרו ערבי.

ברור לי כי הפרו ערבים לא ישוכנעו אבל חשוב למנוע הצטרפות של "סתם" אנשים לצד הפרו ערבי. הכוונה לאלה שמסתכלים מדי פעם בויקיפדיה כדי ללמוד \ לדעת מה באמת קרה.

 

חשוב שיצטרפו עוד אנשים כי הויקיפדיה פועלת לפי קונסנסוס וכרגע אני הישראלי היחידי שכותב שם באופן קבוע (פחות בזמן האחרון) לעומת כמה וכמה פרו ערבים. האם אתה מכיר כאלה שמוכנים גם הם לכתוב בערכים אלה?

 

יהודה

פורסם

אז אם הבנתי נכון, אתה טוען שמבחינת "תועלת לקהילה" (משם התחלת) עדיף שאקדיש את הזמן שלי לכתיבת ערכים בוויקיפדיה?

 

וואלה, לא מסכים.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

בחזרה לנושא הכסאות (כי פוליטיקה היא אמנם משחק כסאות, אבל מהסוג הלא כיפי).

אין לי מושג מה קורה במרכז, אבל אצלנו ביישוב קיים גמ"ח להשאלת כסאות לאירועים. יודע שקיים גם בכמה עיריות (וגם אצל אנשים פרטיים).

בדר"כ מדובר באזכרות וכדו', אבל תמיד אפשר לשאול. אולי אנשים ירתמו לרעיון.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם
אז אם הבנתי נכון, אתה טוען שמבחינת "תועלת לקהילה" (משם התחלת) עדיף שאקדיש את הזמן שלי לכתיבת ערכים בוויקיפדיה?

 

וואלה, לא מסכים.

לא מדויק.

הפעולה שלך מבורכת ומאחל לך הצלחה בהמשך הפעולה. יחד עם זאת, הצעתי שבמסגרת הזמן שאתה תורם לקהילה, רצוי למצוא גם נתיב לטפל בשורש בעיה זו ורבות אחרות. לגירסתי הבעיה השרשית היא שיטת הבחירות שיוצרת נתק בין מה שהפוליטיקאים עושים \רוצים ובין מה שאנו רוצים. אם אתה מקבל את גירסתי זו ( וזה כמובן סימן שאלה גדול) צריך לנסות לשכנע עוד אנשים לתמוך בה. זהו כמובן מאמץ סיזיפי ארוך, ממושך ומתסכל אבל אין פתרון אחר למחלה של השלטון בארץ.

 

העליתי את הכתיבה בויקיפדיה מכיון ששאלת על משהו אופרטיבי, אבל זה לא קשור להערה המרכזית שלי.

 

יהודה

פורסם

יהודה

 

קאטו חתלתול לידך.

 

מה הקשר בין מחיר הפלואנס לשינוי שיטת הבחירות

 

בין מתן קצת ידע למבקשי משכנתאות על פני בורות מוחלטת לשינוי שיטת הבחירות.

 

קודם שאנשים יילכו להצביע אח"כ נראה איזה שיטה מתאימה.

 

דמיין משאל עם שכולם הולכים לים ורק החרדים מצביעים

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אם עדיין רלוונטי, יש איזה מקום בפלורנטין שאפשר אולי לשאול ממנו כסאות. תגיד ואנסה לברר.

בכל מקרה, אפשר לפרסם בדף הארוע שכל אחד יביא איתו 3-4 כסאות מתקפלים, ואתה מסודר.

פורסם

אנשים מתקשים "להשכיב" 20 פאקינג ש"ח, לבקש מהם להביא איתם 4 כסאות מתקפלים זה נשמע לי מעט אופטימי מדי.

 

בדיעבד, הייתי צריך לומר 'יש X מקומות מי שתופס אחלה מי שלא באסה' וזהו, להתעסק בלוגיסטיקה הזו on top על הלוגיסטיקה של מציאת מקום / יצירת ועריכת תוכן / פרסום / סידור הלו"ז ... מתסכל ולא באמת מצדיק את הזמן המושקע.

 

מראש הייתי צריך להקשיב לאשתי ולא להתעסק עם זה (איפה ספריאל כשצריך אותו ;)

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

המלצה

 

כרטיס כניסה במחיר של 25 ש"ח, כמספר המקומות באולם.

 

ינפה וישאיר רק את הרציניים

 

וגם יסייע לך לרכוש איזה "תכ שיט " לאשתך

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...