Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3700 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אנשים מתקשים "להשכיב" 20 פאקינג ש"ח, לבקש מהם להביא איתם 4 כסאות מתקפלים זה נשמע לי מעט אופטימי מדי.

 

בדיעבד, הייתי צריך לומר 'יש X מקומות מי שתופס אחלה מי שלא באסה' וזהו, להתעסק בלוגיסטיקה הזו on top על הלוגיסטיקה של מציאת מקום / יצירת ועריכת תוכן / פרסום / סידור הלו"ז ... מתסכל ולא באמת מצדיק את הזמן המושקע.

 

מראש הייתי צריך להקשיב לאשתי ולא להתעסק עם זה (איפה ספריאל כשצריך אותו ;)

 

יוזמה מבורכת, ובאמת כל הכבוד, אבל אתה לא יכול להמשיך במתכונת הזו של לספק לאנשים גם את הידע וגם את הסידורים הלוגיסטים.

זה ישחוק אותך וזה יאבד מכל הטעם, מאילא היית מקבל על זה כסף, גם זה לא.

 

אני מאוד בעד לקחת איזה סכום סמלי, גם בשביל הניפוי וגם בשביל העזרה עם הלוגיסטיקה.

אתה גם יכול לפרסם פוסט שהפעם הבאה תערך אחרי שמישהו ישאיל לך אולם + כסאות, או שכל אחד יתארגן על עצמו עם כסא, או שיתרמו לך את הכסאות + לקחת ולהחזיר אותם.

 

"אנשים מתקשים להשכיב 20 שח" ואתה עוד רוצה לספק להם כסאות? סליחה, אבל אי אפשר לעזור למי שלא רוצה לעזור לעצמו.

מי שלא מוכן לשים כסף או עזרה לוגיסטית כזאת או אחרת, שלא יבוא.

פורסם (נערך)

תשמע, יש רצוי ויש מצוי.

אני *יכול* לפרסם שהפעם הבאה תהיה רק אם יביאו לי אולם כסאות הסעה וכו' - אבל כפי שאמרתי, אם 20 ש"ח זה too much to ask אזי שהנ"ל פשוט לא יקרה, ואז מה הטעם לפרסם מלכתחילה?

 

מצד שני, אתה צודק בכך שאתה אומר שזה לא סוסטיינבילי. אני לא יכול להמשיך להשקיע את כמות המשאבים שאני משקיע עכשיו, בעיקר זמן בעניינים לוגיסטיים (אני צריך לפרסם את היוזמה, לשווק, למצוא מקום שיהיה מוכן לארח בחינם, להגיע מוקדם לארגן עניינים, לענות לפניות פרטניות וכו').

מעבר לדלק שכן אני גר רחוק מת"א, כשחישבתי כמה עולה לי חצי יום חופש קלטתי שזה סכום הזוי לגמרי ... בוא נגיד שזה מתסכל לראות כמה חד צדדית הדרך לסולידריות חברתית במחוזותינו.

 

שקלתי לומר שמי שמעוניין יכול לשלם בכניסה/יציאה מההרצאה סכום סמלי, נניח סכום של 0-40 שקל או משהו בסגנון, שכולו ייתרם לטובת היוזמה עצמה. אבל זה לא כזה פשוט: איך זה עובד מבחינת מיסוי? איך אמצא מקום שמצד אחד נותן לי לארח בו בחינם ומצד שני נותן לי 'לגבות כסף'? האם אנשים יגיעו להרצאה מלכתחילה? שכן נראה שיש בורות כ"כ אדירה בתחום עד שאנשים לא קולטים כמה כסף הבנת מושגי הבסיס והתנהלות נבונה תחסוך להם, וכן הלאה וכן הלאה.

 

קיצר, לא פשוט. אפילו יוזמה כזו שנולדה ממקום טוב, מגיעה עם חבלי לידה קשים מאוד.

 

וואלה, מייאש.

 

עריכה: אני מודע לעניין הכסאות, לכן גם לא הזמנתי אותם עדיין כי אין מצב שאני מכסה סכום כזה בעצמי, יש גבול. חשבתי שתוך יומיים אצליח לגייס, בפועל מחר ההרצאה ואני על 60% בלבד, כאשר חלק הארי הגיע מאנשים שמכירים אותי אישית ורוצים לפרגן ליוזמה עצמה.

דווקא מתוך אלו שאשכרה מגיעים, הגיוס נחל (ונוחל) כשלון.

הכי מצחיק? אנשים שולחים לי הודעות פרטיות "אפשר להגיע בבקשה?? לא הספקתי להרשם!", וכשאני מסביר להם על עניין הכסאות וכו' הם אשכרה מוותרים על הגעה. lol?

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

ואתה עוד לוקח חצי יום חופש בשבילהם...

כמו שאמרתי, אתה לא יכול לעזור לאנשים שלא רוצים שיעזרו להם.

 

בגישה כזאת של אנשים, עדיף שלא יבואו, לא מגיע להם לשמוע את פנינות הידע שלך, ועוד יותר מגיע להם שהבנק ידפוק אותם.

 

אתה מבחינתך, תוריד הילוך. יש גבול.

רק שאני אבין, כבר ניסית לפרסם שזה עולה סכום סמלי של 20 שקל ? או שאתה רק מניח שאף אחד לא ירצה ?

פורסם

פרסמתי את ההדסטארט, "גביה במקום" לא פרסמתי ואיני יודע אם זה רלוונטי, ראה הודעה קודמת שלי.

 

התגובה שלי לכל העניין פחות אמוציונלית (או לפחות כך אני מנסה להגיב), אני לא כועס - אני מבולבל / מופתע. אני בעיקר לא מבין אנשים..

 

אני שוקל לשים את הסכום החסר מהכיס שלי לטפל בלוגיסטיקה ולקוות שבמפגש יחזירו, מצד שני זה יכול לצאת ממש מאעפן.

 

היות והמפגש היום בערב אצטרך להחליט במהלך היום... נראה.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

עדכון:

במהלך יום האירוע פתאום מלא אנשים נזכרו ובצהריים הגענו ל90% מיעד הגיוס, החלטתי שאני שם את ההפרש מהכיס ומהמר שיסתדר.

מצאתי בחור חביב מת"א שהשכיר את הכסאות במחיר טוב, שמו דרור 050-750-8804. ממליץ עליו.

 

האירוע עצמו היה מגניב, הגיעו 350 אנשים בערך, והיו מאוד מבסוטים בסוף. כמה אנשים באו אליי ואמרו שחברים שלהם לא היו מוכנים לבוא כי הם היו בטוחים שזו הונאה... קטעים

 

כרגע הקמפיין על 120% מימון אז הכל הסתדר

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

זה כמו ההבדל בין רכב שמפורסם על ידי חבר פורום ותיק בלוח רכב (מעולם לא נתקלתי בהונאות) לעומת רכב שמפורסם בלוח יד-2 (בעיקר סוחרים).

זה כמובן לא באשמתך, התחום באמת מלא בהונאות (קורסי השקעות, פגישות היכרות). אני הבנתי במה מדובר (מה גם שאתה לא איש מקצוע מהתחום), אבל אחרים לא, ובצדק מבחינתם.

 

אשמח להגיע לארוע הבא במרכז (עם כסאות או השתתפות סמלית).

 

 

בנושא נתינה מעצמך לקהילה: זה מבורך!

חשוב להציב לעצמך גבולות, ולא להתייאש. לא לצפות להרבה מהזולת ולא להתאכזב.

 

בסופו של דבר אני מאמין שהנותן מקבל לא פחות.

×
×
  • תוכן חדש...