Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3706 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

1. אני צריך לרכוש מספר גלונים של שמן 10W40 היכן ניתן לרכוש בזול? (באינטרנט/באיזור המרכז)

 

 

2. הקליטה ברדיו (יש אנטנה בגג) לא מספיק טובה, כמעט בכל התחנות, וכמעט כל הזמן, יש רעשי רעש,

לא רעשים יותר מידי חזקים או ברמה שלא מאפשרים לשמוע, אבל מורגשים ומעיקים,

לכן בינתיים אני שומע רדיו דרך הסלולארי וחיבור BT.

מה יכולה להיות הסיבה? האם יש אפשרות לשפר את הקליטה?

 

3. תמיד כשהחלפתי מצבר זה קרה כאשר בוקר אחד הרכב לא הניע,

ואז הזמנתי את השירות עד הבית.

כיצד אנשים יכולים לרכוש מצבר בצורה נוחה באחת מהחנויות? הרי הרכב לא מניע.

האם הם גוררים אותו? בודקים ומחליפים לפני שהמצבר נגמר לגמרי? רוכשים ומחליפים לבד?

עריכה אחרונה על ידי Ran Cal
פורסם

אבי חלקי חילוף ברחובות, מחירים טובים שירות מעולה.

 

אפשר להניע עם כבלים/בוסטר/גרירה ואז להגיע עם הרכב למוסך או כל מקום אחר שיחליף לך אותו.

אני אישית החלפתי לבד מצבר שרכשתי מחנות חלקי חילוף.

פורסם

סקודה אוקטביה 2010, תודה.

 

אגב, אם מישהו יודע בוודאות איזה שמן יש למלא ברכב הזה, אשמח לדעת, אינני מוצא את ספר הרכב,

לא בבית ולא באינטרנט.

חלק אומרים של 10W 40 וחלק 5W 30.

פורסם

תיכנס לאתר העולמי של קסטרול. שם תמצא את התשובה. יש OIL SELECTOR לפי פרטי הרכב.

http://applications.castrol.com/oilselector/en_gb/c/search

 

לא מומלץ לקנות שמן זול למנועים האלה, אתה תחסוך בקטן ותשלם בגדול.

מה גם שאם תשים משהו זול תצטרך להחליך בתדירות גבוה יותר וזה לא עושה שכל כלכלי.

תשים מה שצריך ותחליף בזמן שצריך שים לב שאם הנסיעות הן קצרות ויש הרבה התנעות קרות ו\או עמידה בסרק מומלץ להחליף שמן ופילטר שמן לעיתים תכופות יותר. שים לב, מנועים אלה אוכלים שמן ויש לבדוק באופן קבוע את מפלס השמן ולמלא לפי הצורך.

לחבר שלי הלך מנוע כזה כי כשנדלקה לו נורה זה כבר היה מאוחר מדי.

הזול עולה ביוקר

פורסם
תיכנס לאתר העולמי של קסטרול. שם תמצא את התשובה. יש OIL SELECTOR לפי פרטי הרכב.

http://applications.castrol.com/oilselector/en_gb/c/search

 

לא מומלץ לקנות שמן זול למנועים האלה, אתה תחסוך בקטן ותשלם בגדול.

מה גם שאם תשים משהו זול תצטרך להחליך בתדירות גבוה יותר וזה לא עושה שכל כלכלי.

תשים מה שצריך ותחליף בזמן שצריך שים לב שאם הנסיעות הן קצרות ויש הרבה התנעות קרות ו\או עמידה בסרק מומלץ להחליף שמן ופילטר שמן לעיתים תכופות יותר. שים לב, מנועים אלה אוכלים שמן ויש לבדוק באופן קבוע את מפלס השמן ולמלא לפי הצורך.

לחבר שלי הלך מנוע כזה כי כשנדלקה לו נורה זה כבר היה מאוחר מדי.

 

1. תודה, מה צריך למלא ב Registration Number?

 

2. כשנדלקת נורת שמן, היא צהובה, כלומר, להבנתי, לא משהו קריטי,

בבדיקה מיידית רואים שיש עדיין שמן, הוא פשוט קצת פחות מהמינימום, וממלאים.

כיצד יכול ללכת כך המנוע?

 

3. אם יש לי עכשיו שמן 10W 40, אני יכול למלא בפעם הבאה 5W 30 או שחייבים קודם לרוקן את כל השמן?

אני מניח שעדיף לרוקן, אבל האם זה קריטי ובל יעבור, או שלא?

פורסם

1.לא חייב למלא את הסעיף REG NUM

2.נדלקה לו נורת לחץ שמן אדומה, לא יודע מדוע לא נדלקה לו הצהובה. עדיף לא להמר על כל החיישנים האלה ולבדוק פיזית כל 1000 ק"מ.

3.לא קריטי, כל עוד זה לא שמן שונה מהותית ממה ששמת. אפשר לעלות ברמה אך אל תרד.

הכי חשוב זה שתשמור על מפלס תקין ותחליף לשמן איכותי ופילטר איכותי בזמן, זה הלחם והחמאה של המנוע יחד עם נוזל קירור תקני ומלא לפי המידה הנדרשת.

הזול עולה ביוקר

פורסם

שמן 10W40 הוא מן הסתם לרוב חצי סינטטי. לעומת שמן 5W30 שהוא סינטטי מלא

תמיד אם תערבב שמנים מ2 סוגים השמן הטוב יותר יקבל את התכונות של השמן הפחות טוב.

זאת אומרת שאם תערבב את הסינטטי מלא עם החצי סינטטי אז פשוט זרקת כסף לפח. ויהיה תערובת של חצי סינטטי.

ואם כבר אתה הולך לאבי ברחובות. קח ממנו שמן של מוטול. משמעותית יותר איכותי מכל השאר. ובמיוחד ב ואגיות..0

פורסם

מניסיון, באתר של יורול יש גם סייען לבחירת שמנים שעובד מעולה, ובנוסף מחירי יורול בארץ שפויים יחסית ויש להם שמנים סינטטיים ונוזלים שעומדים בכל תקן שנתקלתי בו.

פורסם

חלק כותבים 5W30 חלק 5W40, לא הצלחתי להבין מה אכן צריך ולא מצאתי ספר רכב.

בנוסף, יש ברכב בעיה שהוא אוכל הרבה שמן (צריך למלא שמן כל 500 ק"מ בערך),

בהנחה והתקלה הזו לא תתוקן, האם זה לא משפיע על סוג ואיכות השמן שכדאי להשתמש בו?

פורסם

אתה צריך castrol edge 5w40 או eurol 5w40 אפשר לשים 5w30 אך הוא פחות מתאים לאקלים בארץ, שים לב שהרכב דורש שמן סינטטי מלא שעומד בתקן vw502.00 או vw504.00

Seat IBIZA 2015 1.2 TSI DSG

Skoda OCTAVIA 2013 2.0 TDI DSG

Skoda CITIGO 2014 1.0 MPI ASG

פורסם (נערך)

תפתח ספר רכב או תחפש מה הדגם מנוע לפי VIN שמוטבע לך על הרכב. תתאים צמיגות שמן להוראות יצרן לפי אתר קסטורול העולמי או שתשאל במוסך מורשה סקודה. אקלים לא משחק תפקיד במערכת שיש לה טמפרטורה מבוקרת. רכב זה לא יצור עם דם קר. יש טולרנסים מהונדסים והשמן צריך להגיע לכל החלקים במהירות הרצויה ובטמפרטורה הרצויה. שינוי צמיגות לא לפי הוראת יצרן תפגע באופטימאליות הסיכוך. ראה הוזהרת. רכבי VW אוכלים בצורה קבועה עד חצי ליטר שמן עם כל 1000 ק"מ וזה נחשב קביל לםי הגדרות יצרן. כבעלים של סקודה ו VW גולף שזה תקין כל עוד לא עברת את הכמויות האלה.

עריכה אחרונה על ידי יאני

הזול עולה ביוקר

×
×
  • תוכן חדש...