Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3706 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ש ברכב בעיה שהוא אוכל הרבה שמן (צריך למלא שמן כל 500 ק"מ בערך),



בהנחה והתקלה הזו לא תתוקן, האם זה לא משפיע על סוג ואיכות השמן שכדאי להשתמש בו?

פורסם

יש ברכב בעיה שהוא אוכל הרבה שמן (צריך למלא שמן כל 500 ק"מ בערך),



בהנחה והתקלה הזו לא תתוקן, האם זה לא משפיע על סוג ואיכות השמן שכדאי להשתמש בו?

פורסם

יש ברכב בעיה שהוא אוכל הרבה שמן (צריך למלא שמן כל 500 ק"מ בערך),



בהנחה והתקלה הזו לא תתוקן, האם זה לא משפיע על סוג ואיכות השמן שכדאי להשתמש בו?

 

בינתיים אני אמשיך למלא לפי הוראות היצרן, ובמקביל עו"ד החל לעבוד על תביעה,

אבל תיאורטית, נניח שהרכב לא יתוקן אלא ימשיך לצרוך כמות גבוהה של שמן:

 

קראתי שבמצב כזה אין כ"כ משמעות לשמן מאוד איכותי, מכיוון שגם כך הוא נעלם בתדירות גבוהה, האם הבנתי נכון?

במידה וכן, קראתי שכדאי לנסות צמיגיות גבוהה יותר מ 10-40, האם 10-50?

בהנחה ואכן 10-50, זה משנה של איזה חברה וכו'? או פשוט לקחת גלון הכי זול שכתוב עליו 10-50?

 

 

תודה רבה.

פורסם

יש ברכב בעיה שהוא אוכל הרבה שמן (צריך למלא שמן כל 500 ק"מ בערך),



בהנחה והתקלה הזו לא תתוקן, האם זה לא משפיע על סוג ואיכות השמן שכדאי להשתמש בו?

 

בינתיים אני אמשיך למלא לפי הוראות היצרן, ובמקביל עו"ד החל לעבוד על תביעה,

אבל תיאורטית, נניח שהרכב לא יתוקן אלא ימשיך לצרוך כמות גבוהה של שמן:

 

קראתי שבמצב כזה אין כ"כ משמעות לשמן מאוד איכותי, מכיוון שגם כך הוא נעלם בתדירות גבוהה, האם הבנתי נכון?

במידה וכן, קראתי שכדאי לנסות צמיגיות גבוהה יותר מ 10-40, האם 10-50?

בהנחה ואכן 10-50, זה משנה של איזה חברה וכו'? או פשוט לקחת גלון הכי זול שכתוב עליו 10-50?

 

 

תודה רבה.

אחרי 6 שנים שהרכב על הכביש הסיכוי לזכות בתביעה מול הייבואן או ייצרן הרכב כנראה קטן ביותר.

איזה כייף לי :)

פורסם

בנוגע לתביעה, אני הרבה אחרי יעוץ עו"ד, זה לא המקום לפרט, אבל אם לא יהיה פתרון משביע רצון באופן משמעותי,

בהחלט יש לנו Case, מכיוון שמשך האחריות אינה חזות הכל.

 

להלן שאלה תאורטית, אודה מאוד להתייחסות

מי שיטפל ברכב לא מבין ברכבים ולא במנועים,

הדבר האחרון שאנחנו רוצים לעשות הוא לשים שמן לא הכי בטוח (כמו מינרלי 20-50) שידרשו לאחר מכן לשים לך האם המנוע עובד טוב או שלא.

 

 

אשמח מאוד אם תוכלו לציין שמן ספציפי (כולל חברה) שהוא זול ולא יצריך מעקב או בדיקות מיוחדות, והבנתי שבשל הצריכה הגובהה, אין בעיה שזה יהיה שמן זול,

ועדיף כנראה אפילו עם צמיגיות גבוהה.

 

 

האם זה שמן פז/דלק/סונול 5W40 / 10W50?

זה מה שאני צריך לחפש בתחנה/בחנות ולקחת את היותר זול? (אם וכאשר אגיע למצב הזה בכלל)

×
×
  • תוכן חדש...