Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיפול כושל במוסך שגרם כנראה לתקלה-פיאט בראבו 2011 מוסך שאפיק בחיפה


MR.sUB
שימו לב! השרשור הזה בן 2951 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לקרוא תגובה שלך ולא להאמין אורן. כואב לי לראות תגובה שלך כזו כמו גם תגובתו של מוסך רון שאתם מהמוסכים המוערכים בפורום שפשוט רואים אל מול עיניכם את התרחיש המדוייק מפי פותח השירשור שנעשה פה כשל מכל הבחינות שגרם לנזק ואין פה אפילו על מה להיתווכח! על הדרך קח תקרא עוד איזה תמליל:

\http://www.thecar.co.il/%D7%98%D7%9F-%D7%9E%D7%A6%D7%99%D7%92%D7%94-%D7%9B%D7%9A-%D7%94%D7%95%D7%A8%D7%A1%D7%99%D7%9D-%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2-%D7%A2%D7%9D-%D7%A2%D7%95%D7%93%D7%A3-%D7%A9%D7%9E%D7%9F/

אולי כולנו מטומטמים וסתם בתי מישפט פוסקים על תשלום ללקוח בגין נזק שקרה לו בגלל עודף שמן.

יכול להיות שיצא לך להחליף גומיות שסתומים במספר מועט של קילומטרים אבל לא בפיאט ששם גומיות השסתומים מחזיקות המון שנים והמון קילומטרים במיוחד בפונטואים גם משנות ה 90!

תגובות שכאלה עלולות להדליק נורה אדומה אצל לא מעט מישתמשי פורום שסומכים על מוסכים ופשוט מבינים שיש אומנם אצל מי לתקן אבל אין אבא ואמא וחבל מאוד!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 95
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מחזק את רון ואורן על הכנות, שניהם טוענים ובצדק שאין שום אינדקציה לתקינות הרכב לפני הטיפול (לא ברור מהיכן נקנה הרכב והאם הוא עבר בדיקה), וגם אם בוצע מילוי של עודף שמן באופן חריג התקלה הקיימת אינה אופיינית לכך (לא מכיר גומיות שסתומים שמתייבשות בגלל עודף שמן). לדעתי פות"ש קנה את הרכב עם נזק מוסתר והחלפת השמן פשוט חשפה אותו, לטעמי אפילו אם היה מחליף את השמן בעצמו היה נתקל בעשן הזה. ומאור שתדע לך שאני מעריך את הכנופיה ואני יודע כמה שאתם פדנטים והלוואי שרוב המוסכים שאני נתקל בהם היו עובדים כמוכם, אבל לפעמים גם להשחיר עסק שלם או אדם ללא נתונים אמינים זה חאפריות לשמה. שיהיה לכולנו שבוע טוב ואני מאחל לפות"ש שהתקלה הזו תיפטר במהרה במינימום הוצאה וכולם פה ישמחו לקבל קצת יותר מידע על אופן קניית הרכב שברשותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

מאור, לא לקשקש, אני לא מייצג אף מוסך וכתבתי כבר פעמיים שאני גם לא מגן על המוסך או על העובד במידה והסיפור נכון.

 

אני מתרכז רק בעניין הטכני נטו.

 

תסביר לי בבקשה איך גומיות שסתומים נפגעות כתוצעה מעודף שמן מנוע?

 

או מה גורם לעישון יתר בבלימת מנוע לאחר שעודף השמן במנוע נעלם?

(כשיש עודף שמן אני מבין,אך לא כאשר המפלס תקין)

 

ובפיאט ברבו המדוברת יש תקלה מוכרת של תצרוכת שמן מגומיות שסתומים בק"מ נמוך.

 

זהו פורום טכני, ועד רגע זה אף אחד לא טרח לתת הסביר מניח את הדעת על איך עודף בשמן מנוע גורם לעשן לבן בבלימת מנוע.

 

מבחינתכם, רכב ישן, עם עבר לא ידוע, הגיע למוסך ע"י בעלים חדש, ובוודאות המוסך אשם בהכל, עכשיו אינני טוען שזה לא כך, אני רק מבקש הסבר טכני הגיוני, ולא פופוליזים שמניח שהמקום שהרכב מתקלקל הכי הרבה הוא במוסך.

אורן

עריכה אחרונה על ידי אורן שרותי רכב
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגובות שכאלה עלולות להדליק נורה אדומה אצל לא מעט מישתמשי פורום שסומכים על מוסכים ופשוט מבינים שיש אומנם אצל מי לתקן אבל אין אבא ואמא וחבל מאוד!

לדעתי התגובות של רון ואורן מקצועיות מאוד ומעידים על בעלי מקצוע מומחים עם ניסיון של 20-30 שנים ותעודה של מנהל מוסך ולא תגובות של חובבן כמוך. קח את מה שהם כתבו תלמד ותשנן את דברים לפני השינה.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוי כמה שטויות, בטוח שלמוסכים פה אני לא אכנס. אתם ביזיון. הרכב שנת 2011 שעלה במאי 2012 על הכביש תתעוררו על החיים ועל התגובות שסתם זורמות עם בעלי מקצוע בלי להבין כלום. 65 אלף ק''מ נקנה משמעון לוזון מנהל כל סוכניות פיאט בארץ. האוטו טופל רק במוסכים מורשין של פיאט עם שמן אגיפ ויש לי את ההסטוריה המלאה. לפני טופל ב55 אלף! ומאז לא היה כלום! ולא נאכל שמן! איזה שמן דבש איזה שטויות אתם ממציאים רק כדי לנסות לכפות על המוסך או למצוא הסבר אחר בצורה דוחה. ועוד לפגוע במי שבאמת אוכל אותה שזה לא המוסך אלא אני. הכל תקין אצלכם?!

ואורן כל הכבוד שאתה לא שמעת אבל 3 בעלי מקצוע בעצם 4 כן שמעו. אז כנראה שלך פחות יצא להתקל בזה.. בסדר... נגיד....

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לקחתם רכב חדש והפכתם אותו לגרוטאה שנוסעת על תוסף דבש וטופל במוסכי מידרכה...פשוט אחלה תירוץ! אולי ההיסטוריה והקבלות שיש לפותח השירשור מפוברקים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובפיאט ברבו המדוברת יש תקלה מוכרת של תצרוכת שמן מגומיות שסתומים בק"מ נמוך.

 

בדיקה בקבוצת הווצאפ של בעלי בראבו t-jet בה אני חבר, המונה כ-70 חברים עם הרכב הנ"ל מכל קשת הדגמים ורמות הגימור, העלתה שאף אחד לא שמע ולא מכיר את הבעיה שאתה מתאר.

וגם אני בעצמי לא ראיתי איבוד של זרזיף שמן בבארבו 2011 שלי מאז הטיפול האחרון שבוצע לפני 8000 ק"מ.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדובר פה בכמעט פי 2 מכמות השמן שאמורה להיות במנוע שנכנסה 70 אחוז יותר.

קשה לך לדמיין מה קורה במנוע שמיועד לקיבולת שמן מסויימת ולפתע נכנס אליו פי 2 שמן?!

למה כל האטמים שאמורים למנוע מהשמן להגיע לתוך תא הבעירה כרגע עומדים בעומס הרבה יותר גדול?! לא מדובר פה בחצי ליטר עודף! אלא ב2!.

מזה כל הסיפורים האלה על קנייה מסוחר, שמן דבש, מה קורה לכם?

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש הסטוריה מלאה של מוסך מורשה שרק שם הוא טופל. ועל אחת כמה וכמה לחץ עם גומיית שסתומים עם לחץ גדול של שמן מאחוריה ובנוסף לזה גם לחץ הפוך מהמנוע בזמן בלימת מנוע.

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואו...ההתייחסות כאן לבעלי המוסכים כאל קדושים כאשר רואים בבירור שהם מכפישים את כל הדברים של פת"ש ושל עוד הרבה טובים ואחרים כאן שיודעים דבר או שניים במכונאות רכב היא (תסלחו לי בבקשה) פתטית .

 

כמובן שכולנו בני אדם (ונוציא את העניין שכנראה אחד שלא ממש מבין נגע ברכב) וקורה שגם בטיפול כזה קטן אפשר לטעות , אנחנו אנושיים.

אבל ברגע שמכחישים ומכפישים ומזלזלים בלקוח כי לא רוצים להודות בטעות - כאן זה כבר מתחיל לחרפן מעצבים.

 

גילוי נאוץ - לי אישית יש כבר את הבראבו השנייה אני מאוד מרוצה ומכיר בעלי בראבו שעברו את ה200k ולא היה שום סיפור כזה מעולם כך שכבר בעל מוסך אחד כבר ירד מהפרק כאן (נוציא את העניין שגם לכתוב בראבו הוא כתב בלי א' אז להכיר את הרכב בצורה שיכול להעיד על כזו מחלה?)

 

בכל מקרה לצערנו הרב מאוד זה השירות בארץ במיוחד כשמדוברים בתיקונים כה יקרים ובשביל לממש את זכויותיך תצטרך להזיע הרבה וסבלנות מברזל.

 

במקומך גם אם היו מסכימים לפתוח ראש מנוע במוסך הנ"ל בשביל התיקון הייתי משקשק מפחד אז אולי כבר לחסוך את הכאב ראש ולעשות במוסך אחר ? או שמא פיאט יאשרו חלילה תיקון במוסך אחר אז כבר זכית בלוטו ;)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עלו פה האשמות קשות למדי כלפי מוסך אורן ומוסך רון.

למיטב ידיעתי שניהם תל אביבים ולא נראה לי שהם מכירים או שמעו בכלל על מוסך שפיק בחיפה אז מה הסיבה שלהם להגן עליו?

כל ההתלהמות עם סימני הפיסוק לא במקומה והקביעות של מוסכי מקלדת הם הכי מעניינות.

בעבר כתבו בפורום יותר בעלי מקצוע, כנראה חלקם הפסיקו בגלל תופעות כאלו וחבל.

למען הסר ספק ולפני שיוקיעו אותי כבעל אינטרס: מעולם לא הייתה לי פיאט, לא פגשתי בימי חיי ברון או אורן או שפיק....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכול החכמים שרשמו פה תסביר איך עודף שמן גורם נזק, למה לדעתכם יש מודד שאסור לעבור אותו במידה ויש מקום לפי 2 מגמות השמן הנכונה ?

 

מזה צריכת שמן בק"מ נמוך, חודש צריכת 3 ליטר (במקרה שזה היה נכון) נשמע הגיוני ?

 

(סלח לי פותח שרשור) אם הבחור היה סתום (מצטער שוב) ולא הבין ברכבים הוא לא היה רואה שיש לו עשן מהרכב. הרי תסכימו רכב שצורך מעשן ועשן מאיפו יוצא ? אגזוז לא ? אז כול החודש הזה הוא לא שם לב שהאוטו מעשן, כזה פדנט שיודע כמעט הכול על הרכב שלו לא מסתכל סביבו אחת לשבוע?

 

 

אני ממש עצבני מלשמוע את במקרה הזה, כאלה מוסכניקים צריכים לפטר ואף לסגור להם עסק.

אלה שמביאים בושות לכול החברה הנאמנים והמקצועיים, מזה הדבר הזה של להצביע ולהאשים מן הסתם שדבר כזה מביא לצד אחד שמפסיד בגדול וצד אחר שאינו מושפע מהדבר (שזה המוסך) אם זה פייר אז כול הכבוד לכם במדינה הזו הזויי ביותרר.

 

 

נשמה טובה צריך להבין לפעמים מה שזול עולה ביוקר אני מאמין שלא תיכננת את זה ולא חשדת לרגע.

חבל מקווה שתמצא את העזרה הנכונה ותצליח להציל את הרכב (במידה וזה אפשרי)

 

נהגנו להגיד יש מלא מוסכניקים טובים לפני הרבה שנים, היום המשפט השתנה ל"יש כמה מוסכניקים טובים" כי אצלינו לא עלינו אוהבים לקבל כסף בלי לעבוד וכבר לא מעניין אם זה ביושר או לא בעיקר לקבל!

 

זו היא אחת הסיבות שמלא מאיתנו קונים ציוד קטן, מטפלים בעצמם ללא צורך באף אחד כי יש את האינטרנט היום. רק אם זה באמת מקרה חריג מכניסים למוסך וגם אז בודקים בכול הפינות.

 

 

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2951 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...