Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3712 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חבריםמזמן לא ניפגשנו...................................

בתאריך 14.5.16 נקיים מפגש לאופנועי הונדה גולדווינג אספנות.

כולם מוזמנים.

אנא העבירו לחברים בעלי גולדוינג אספנות.

המפגש ייתקים באנדרטת משמר הגבול כביש 65 ע"י מחלף עירון

החל מהשעה 10:30-13:00

חברים שמעונינים לאכול במקום יש שולחנות אני מביא מנגל

יהיה במקום מזנון נייד לממכר אוכל ושתיה

להתראות

איציק דר

0522618051

1097961_498584450217200_1554826930_n.jpgאיציק דר

0522618051

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
20140224_152703.jpg

המפגש השנתי לאופנועי גולדוינג אספנות בישראל

בשבת ה-14 למאי 2016, בין השעות 10:30 עד 13:00

יתקיים המפגש השנתי באנדרטת משמר הגבול בכביש 65.

בתכנית:11:30 – דברי ברכה .11:45 – הצגת אופנועים חדשים בארץ עם סיפורים אישיים. ( נא לתאם מראש עם איציק דר) חברים המעוניינים למכור חלפים לגולדווינג אספנות מוזמנים להביאם ולהציגם במקום.ניתן לעשות פיקניק + מנגל במקום.

לשאלות ובירורים : איציק דר 052-2618051

כולם מוזמנים למפגש השנתי!!!

1097961_498584450217200_1554826930_n.jpgאיציק דר

0522618051

×
×
  • תוכן חדש...