Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3733 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

הרכב שנת 2001 עלה לכביש באפריל, מחר אני רוצה להעביר אותו טסט, צריך אישור בלמים או רק מהשנה הבאה?

 

תודה !

פורסם

מגיל 15 או 16.

 

בטסט האחרון הגאונים ממשרד הרישוי ששולחים אגרות לא מציינים אם צריך אישור בלמים או לא, במכון נאמר שכן והיידה 150 שקל נוספים.

 

כמה חלקי בלימה(צינורות,משאבות) ודברים אנשים מחליפים ברכבים מודרנים וחדשים שזה פשוט בדיחה האישור בלמים לרכב ישן.

פורסם (נערך)

מהשנה ה 16 אישור בלמים

מהשנה ה 20 אישור רכב מיושן ופעמיים טסט בשנה .

אם הרכב שנת 2001 רק בשנה הבאה תצטרך להביא אישור בלמים דהיינו בשנת 2017 .

 

 

 

 

  • גיל הרכב מעל 15 שנים - יש להציג אישור מאת מוסך מורשה המעיד על ביצוע בדיקה ותקינות מערכת הבלמים (ללא האישור, לא ניתן יהיה לבצע מבחן רישוי)
  • גיל הרכב מעל 19 שנים - יש להתיג אישור מאת מוסך מורשה המעיד על בדיקה ותקינות מערכת הבלמים (ללא האישור, לא ניתן יהיה לבצע מבחן רישוי)

עריכה אחרונה על ידי איילצבי
×
×
  • תוכן חדש...