Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך - מזראטי גיבלי


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2917 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עידן, זו מכונית ספורט. גדולה. היא לא ״פשרה״.

 

אני אאלץ לחלוק עלייך, הגיבלי כבודה במקומה, אינה רכב ספורט גדול, היא מכונית סאלונית ספורטיבית וככזו יש בה פשרה (כמו בכל רכב אחר שיוצר אי פעם).

היא גדולה מדי מכדי להיות רכב ספורט ולדעתי קצת דלה מדי באבזור ביחס למצופה מסאלונית שבמקרה גם היקרה בקטגוריה הודות ליחוסה.

אני מכיר את קהל היעד שלה כי אני גם נוהג ברכב מהסגמנט הזה שהוא אף יותר ספורטיבי וביצועיסטי ועדיין- גם הרכב שלי אינו רכב ספורט גדול.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

שי, יש מכוניות בהן ההגה אינו מחובר מכנית למסרק.

לא מדובר רק בתיגבור חשמלי, אלא ממש בחיווט בלבד.

 

ידוע, steer by wire יש ל 2 דגמים של Q50 שלא הייתה בחבורה הנבחנת. אשמח לעוד דוגמאות רלוונטיות.

בכל אופן, אני הייתי מוכן לשלם אקסטרה כדי לקבל הידראולי...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למיטב ידיעתי מלבד ה-Q50 (וה-F16 של לוקהיד מרטין), אין בעולם מכוניות סדרתיות בלי חיבור פיזי בין הגלגלים להגה. ובוודאי שאין קשר בין הגה חשמלי לבין ניתוק פיזי בין הגלגלים וההגה. ההבדל היחיד הוא במנוע התגבור. בתגבור הידראולי יש משאבת שמן, ובחשמלי פשוט מנוע חשמלי שעוזר לסובב את המוט על המסרק.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי לא הכי טובה בין מכוניות הסלון אבל לדעתי לפחות היא הכי יפה.

אחת כזאת הגיעה לאיזור שאני גר בו לא מזמן ובכל פעם שאני רואה אותה היא פשוט תופסת לי את המבט עד שהיא נעלמת לי מהטווח.

הקווטרופורטה היוצאת הייתה מאוד נאה בעיני אבל הנוכחית נראית כמו גיבלי מעוותת.

מסכים. הקווטרופורטה הקודמת היתה מכונית מעוצבת להפליא עם עיצוב זורם, מופנם מעט אפילו ובעיקר קלאסי. הנוכחית יכולה בקלות לשאת סמלים של ביואיק או משהו בסגנון, עיצוב אמריקאי סתמי וחסר ייחוד. הגיבלי דווקא מנסה ובמידת מה מצליחה לשמר את הקונספט העיצובי של הקאווטרופורטה הקודמת וזה לזכותה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ג'יבלי זה מישהוא שהיה אתכם בצבא...:lol:

לא נכון - ג'יבלי זה שם של שוטר תנועה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ג'יבלי זו שווארמיה ברח' יפו בחיפה.

 

אתה עומד מאחורי הדוכן ומבקש: ג'יב לי שווארמה יא דוקטור...ג'יב לי מע חומוס ובנדורה ובסל ומלפוף ובעדונס כמאן.

 

או שאתה חוצה את הכביש לבמבינו מבלי להדרס...

 

ולעניין נושא השרשור והכתבה החביבה; נהגתי בשעתו בגיבלי החזקה שהיתה רכב ההדגמה של אוטו איטליה. נוחות הנסיעה היתה נקודה כאובה, מוט ההילוכים החשמלי תפקד רע, ההגה ההידראולי לא הבריק ולקה בחוסר דיוק והרכב לא ממש ירה את עצמו מהמקום במטרים הראשונים. היא היתה ועודנה יפה להפליא - וגם הצליל היה מרשים - אך התחושה היתה של מוצר בוסרי, שלא נאפה עד הסוף.

 

ממה שקראתי בעתונות הזרה, מאז הושקה המכונית לא הפסיקה מאזרטי לשפר את הגיבלי בכל מיני תחומים והשיפור מורגש.

עריכה אחרונה על ידי 504L

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לשכן ממולי יש גיבלי (אין לי מושג איזו גרסה), לפניה הייתה לו קאמרו.

אין מה להשוות את צליל המנוע של שתייהן. הקאמרו לוקחת בהליכה.

 

 

עד כאן התרומה שלי לדיון על מכוניות שאני צריך לקחת משכנתא עבורן.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגיע כתבת סיכום. המתינו עם הזמנות הרכבים בינתיים.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלתי בפרטי ואשאל שוב, האם הג'יבלי קשורה לקטגוריה המדוברת?

לגבי הכתבה אז שוב כתיבה יפה ולעיניין.

לגבי מזראטי בכלל. אני קורא לה האחות ה"זולה" של אסטון מרטין. שתי חברות שמייצרות רכבים מדהימים ביופים בחוץ ובפנים אבל כל חובב רכב אמיתי יקנה בתקציבן כל דבר רק לא אותן. מי שרמת הניהוג פחות חשובה לו והפאסון יותר, יקנה אחת מהן. כמובן אם יש לו את הממון הנדרש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלתי בפרטי ואשאל שוב, האם הג'יבלי קשורה לקטגוריה המדוברת?

המזראטי גיבלי היא מכונית סאלון.

בהחלט מתמודדת בקטגוריה מול מרצדס E, במוו 5, יגואר XF, לקסוס GS, אינפיניטי Q70, אאודי A6, וקאדילק CTS.

היא יקרה מהשאר.

 

בקטגוריית הפאר:

מזראטי קואטרופורטה מול מרצדס S CLASS, במוו 7, יגואר XJ, לקסוס LS, פורשה פאנמרה, אסטון מרטין ראפיד, אאודי 8.

המזראטי גיבלי לא בקבוצה הזו.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהמבחן עולת תחושה שהיא נכשלת בלהיות מכונית סאלון, או שהיא מכונית סאלון רק לאנשים מאוד ספציפיים.

הבנתי נכון?

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במבחן כתבנו:

מכונית "אנלוגית" ומדוייקת, חדה ומחוספסת בדיוק במידה. מעניקה הרבה יותר "ספורט" מ"סאלון", שמיועדת לחובב ההגה, שמעריך רגש לרכב וממנו.

 

בקטגורית הסאלון , בכל המכוניות שבחנו, הענקנו דגש רב לתחושה סאלונית שהיא תוצר של בידוד מהכביש ורעשי הסביבה.

המכונית הזו בחרה אחרת. היא צאצאית שנושאת גנים אמיתיים של מכונת נהיגה לנהג, והם באים לביטוי בחיוך שלו, ובחיבור אל הכביש.

 

 

 

בתחושה ״סאלונית״ של בידוד מרעשי ושיבושי כביש / רעשים מבחוץ / צליל מנוע היא לא מצטיינת.

גם לא בגאדג׳טים.

אבל במזראטי לא נכשלו בזה. פשוט לא ניסו.

ניסו דברים אחרים, ועשו אותם מצויין.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצד אחד אתה שם אותה בקטגוריה של הרכבי סלון.

מצד שני היא גם יקרה יותר וגם לא מצטיינת בדברים בסיסיים שרכבי סלון אמורים להיות טובים בהם.

לי זה נשמע כמו וואחד רכב לאנשים נורא נורא ספציפיים.

גם יקר וגם גרוע בכול מה שקשור לנסיעה רגועה.

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא רכב שפונה למכנה משותף רחב. הוא בהחלט רכב ״נישה״.

הוא לחובבי הז׳אנר שמוכנים לפשרות בנוחות בעבור הנאה מנהיגה.

 

תחושת ״פאר״ בהחלט קיימת ברכב, אבל בבידוד מהסביבה הוא הרחק מהמרצדס והלקסוס.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2917 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...