Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3754 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם.

 

אני מעוניין ברכב סופר מיני עד 40000(אם אפשר פחות אז מה טוב)- רוב הסיכויים שארכוש מליסינג בסכום חודשי צנוע שאפריש להם כל חודש(כי אין באפשרותי להוציא את כל הסכום) , ואנסה לתת מקדמה התחלתית גבוהה ככל המתאפשר לי.

 

הרכב ישמש אותי בעיקר בנסיעות של 5 ימים בשבוע לעבודה מפתח תקווה לרמלה וגיחות בערך 3 ימים בשבוע להרצליה ופעמיים בשנה נסיכה לירושלים לכותל

חשוב לי אמינות ועלויות אחזקה נמוכות וצריכת דלק נמוכה.

מעוניין בגיר אוטומט בלבד

שנת יצור : חשבתי לכיוון 2011/2012

יהיו לפעמים נסיעות עם הרכב מלא של 5 אנשים מבוגרים ברכב , זה לא יהיה באופן קבוע.

כמובן רצוי שיהיה בטיחותי.

 

הציעו לי אופל קורסה 2011/ויונדאי i30 אשמח לקבל עוד המלצות חמות מהתנור.

 

תודה על העזרה.

פורסם

אם אתה מחפש צריכת דלק נמוכה, על I30 אין לך מה להסתכל היא עושה 1-10 1-11 סביב השנתון האלה והיא כבר משפחתית ולא סופר מיני.

טויוטה ספייס ורסו גבולית בתקציב וניסאן נוט תהיה עם צריכת דלק דומה לזו של הI30.

פורסם
אם אתה מחפש צריכת דלק נמוכה, על I30 אין לך מה להסתכל היא עושה 1-10 1-11 סביב השנתון האלה והיא כבר משפחתית ולא סופר מיני.

טויוטה ספייס ורסו גבולית בתקציב וניסאן נוט תהיה עם צריכת דלק דומה לזו של הI30.

 

 

תודה רבה על התגובה

 

אשמח להמלצות חברים.

פורסם
שלום לכם.

 

אני מעוניין ברכב סופר מיני עד 40000(אם אפשר פחות אז מה טוב)- רוב הסיכויים שארכוש מליסינג בסכום חודשי צנוע שאפריש להם כל חודש(כי אין באפשרותי להוציא את כל הסכום) , ואנסה לתת מקדמה התחלתית גבוהה ככל המתאפשר לי.

 

הרכב ישמש אותי בעיקר בנסיעות של 5 ימים בשבוע לעבודה מפתח תקווה לרמלה וגיחות בערך 3 ימים בשבוע להרצליה ופעמיים בשנה נסיכה לירושלים לכותל

חשוב לי אמינות ועלויות אחזקה נמוכות וצריכת דלק נמוכה.

מעוניין בגיר אוטומט בלבד

שנת יצור : חשבתי לכיוון 2011/2012

יהיו לפעמים נסיעות עם הרכב מלא של 5 אנשים מבוגרים ברכב , זה לא יהיה באופן קבוע.

כמובן רצוי שיהיה בטיחותי.

 

הציעו לי אופל קורסה 2011/ויונדאי i30 אשמח לקבל עוד המלצות חמות מהתנור.

 

תודה על העזרה.

 

מה הקטע עם ירושלים ? כל רכב יגיע . זה לא הרי האלפים . מקסימום עוד כמה דקות

פורסם
מה הקטע עם ירושלים ? כל רכב יגיע . זה לא הרי האלפים . מקסימום עוד כמה דקות

 

היה לי יונדאי אטוס 2001 מנוע אלף, היא ממש לא נועדה לנסיעות לירושלים. אמנם הגיעה בסוף, אבל זה די קרע אותה. רכב עם מנוע 1000 נראה לי שיתקשה יותר וגם הבלאי עליו יהיה גבוה יותר(באופן יחסי לרכב עם מנוע גדול יותר) אם יש הרבה נסיעות לירושלים.

פורסם

הציעו לי אופל קורסה 2011/ויונדאי i30 אשמח לקבל עוד המלצות חמות מהתנור.

 

תודה על העזרה.

 

אני חושב שאופל לא ידועה באמינות שלה והיא גם מאוד מיושנת מבפנים. אם תצליח למצוא יונדאי i30 במחיר הזה תיקח גם עם צריכת הדלק הפחות טובה.. הרכב בדגם עד 2012 עולה יותר קרוב ל60000 וגם עם הורדת מחיר ליסינג מתקשה להאמין שתצליח למצוא רכב שהוא לא קרוע בפחות מ48 אלף...

הדגם של 2012 והילך - בכלל אין מה לדבר.

 

הייתי אולי חושב על הניסן מיקרה אם אלו השנתונים שחשובים לך. אולי i20 מהדגם הפשוט ביותר יכנס סבירות גבוהה יותר ל2011. בטח אם אתה קונה מחברת ליסינג שם המחיר בדרך כלל יקר יותר או רכב גרוע יותר.

פורסם
היה לי יונדאי אטוס 2001 מנוע אלף, היא ממש לא נועדה לנסיעות לירושלים. אמנם הגיעה בסוף, אבל זה די קרע אותה. רכב עם מנוע 1000 נראה לי שיתקשה יותר וגם הבלאי עליו יהיה גבוה יותר(באופן יחסי לרכב עם מנוע גדול יותר) אם יש הרבה נסיעות לירושלים.

 

הוא דיבר על פעמיים בשנה לכותל . לא יום יום ואפילו לא פעם בחודש

 

יותר חשוב הדרישה ל3 אנשים מאחור . ניסאן מיקרה לא תתאים ואני בספק אם I20 תתאים . היתה לי פעם מאזדה 2 ו3 אנשים מאחור זה עונש

פורסם
הוא דיבר על פעמיים בשנה לכותל . לא יום יום ואפילו לא פעם בחודש

 

יותר חשוב הדרישה ל3 אנשים מאחור . ניסאן מיקרה לא תתאים ואני בספק אם I20 תתאים . היתה לי פעם מאזדה 2 ו3 אנשים מאחור זה עונש

 

אני מסכים ש3 אנשים רגילים + יכול להיות בעיה. אבל איזה רכב שיכול להכיל את כל האנשים + אמין בשנתון הזה עונה על הדרישה? פוקוס מליסינג 2010 2011 אולי אבל אז זה לא עונה על צריכת הדלק

×
×
  • תוכן חדש...