Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3761 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי שעשתה שריקות רעש וצלצולים עף לי גלגל הפולי מנוע. מנוע 2300 עם 240 אלף קילומטר. האם זה קרה בגלל עיפות החומר? והשאלה עכשיו כמה יעלה בערך לקנות פולי חדש או תחליפי והעבודה להרכיב אותו?

פורסם
אחרי שעשתה שריקות רעש וצלצולים עף לי גלגל הפולי מנוע. מנוע 2300 עם 240 אלף קילומטר. האם זה קרה בגלל עיפות החומר? והשאלה עכשיו כמה יעלה בערך לקנות פולי חדש או תחליפי והעבודה להרכיב אותו?

 

 

שלום

 

יש לי מזדה כזו 2004 .

 

הפולי מנוע בנוי מ 2 חלקים בניהם יש גומי וברגע שהם נפרדים זה עושה רעש.

 

בהתחלה הלכתי למוסך "מדרכה" שאני עושה אצלו טיפולים כללים

כי אמרתי לעצמי מה זה לפרק פולי מנוע כולה בורג.

 

אבל שהוא התחיל לפרק הבנתי שזה שי סיפור.

 

בגלל שהפולי בלי כיהל אז צריך לשמור על כיוון הטימיג.

 

הוא פתח מכסה שסתומים ושם סרגל לקבע את גל הזיזים אבל לא היה לו כלי/בורג

מתאים שנכנס דרך הבלוק ומקבע את גל הארכובה .

 

אז הוא ניסה לתפוס עם מברג בזר השיניים של הסטרטר

אבל לא הצליח להחזיק ולפתוח את אום הפולי. לא היה לו גם פטישון 3/4 אלה רק חצי שהוא חלש.

 

אני גם לא בטוח שמותר לתת עם אימפקט על אום הפולי. אולי זה דופק את גל הארכובה ?

הרי יש שם מידות של אלפיות במייסבים שיושבים על גל הרכובה.

 

בקיצור ראיתי שהסתבכתי אז אמרתי לו סגור הכל והלכתי למורשה. ידעתי שיקרעו אותי שם.

 

עלות פולי מקורי במורשה ועבודה עלה לי 1700 ש"ח.

 

אחרי ההרכבה הרכב המתין לי בחניה, אני מניע ושומע רעשים של דפיקות.

אמרתי הלך מנוע. כנראה ההוא מהמוסך מדרכה עיקם את גל הזיזים או דפק משהו במנוע.

 

שעה בדקו את הרכב ובסוף אמרו תושבות.

 

לא קניתי כי לא היה את הרעש הזה ככה לפני החלפת הפולי.

 

נסעתי לת"א קניתי תושבות מקוריות (מלא כסף) והחלפתי לבד.

 

עדין רעש של דפיקות בזמן שמעברים ל D .

 

הלכתי למוסך מורשה אחר. בדק עם סטטוסקופ. אמור לי אלטרנטור דופק.

 

אמרתי לו לא יכול להיות. חדש. לפני שנה החלפתי.

 

כמה זה במורשה אלטרנטור ? 1800 ש"ח.(כולל פולי ששווה 400 שח שלא היה על האלטרנטור)

 

קפצתי לחשמלאי ליד רצה 950 ועוד 400 על פולי.

 

הגעתי להסכמה עם המורשה שהוא מחליף אלטנטור ואם הרעש לא נפסק אני לא משלם והוא

מחזיר את הישן.זה היה שווה לי את 500 ש"ח הפרש- כמו ביטוח...

 

הרכיב חדש. אין רעש.

 

מסקנה - בגלל הפולי הדפוק שלא העביר כראוי את סיבובי חגורת האבזרים לא נשמע רעש.

ברגע שהורכב פולי חדש עומס מלא הופעל דרך חגורת האבזרים על האלטרנטור ואז נשמעו דפיקות

ככל הנראה מהמייסבים.

 

סוף.

פורסם

אז אצלי הוא עשה רעש, בהתחלה זה התחיל להחליק בגלל הגשם במיוחד שנכנס מים ואז היה מסתדר. אמרו לי שלא היה שום דרך למנוע את זה שהפולי פשוט התפרק כי הוא למטה ולא רואים אותו, וגם אם היו עושים מתיחה לשרשרת שלא תחליק זה לא היה עוזר והוא היה נשבר בכול מקרה ומתפרק בגלל עיפות החומר והקילומטרז של הרכב? אני ידווח בכיף לגבי המחיר. 1700 במוסף מורשה עם חלק מקורי ועבודה נראלי יחסית סביר לא?

גם לי אמרו שזה הרבה עבודה ובלאגן שלם, אגב יש הבדל ביל החקלים למנוע 2000 ו 2003 וגם במחיר?

פורסם

לא נראה לי שיש הבדל.

לגבי המחיר אם אתה תעשה במוסך לא מורשה עם חלקלא מקורי יעלה לך הרבה פחות אבל במקרה הזה לא ממליץ לחסוך.

פורסם

האוטו ישן, הגלגל פולי הזה התפרק בגלל הזמן והקלומטראז.

מה הטעם לקנות כזה מקורים שעולה פי 2 אם האוטו גם ככה ישן כמה עוד הוא יסחוב ?

הציעו לי 1200 שקל עם עבודה, ואמרו שמוכרים אותם למוסכים מורשים אפילו את החלקים האלה.

×
×
  • תוכן חדש...