Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוקטביה או סופרב?


kiper
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3367 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

אהלן אנחנו מעוניינים לרכוש רכב בקרוב (לא חדש..),

מאד מעוניינים בסקודה סופרב, אך חוששים שעלויות התחזוקה גבוהים מדי.

איך העלויות לעומת סקודה אוקטביה?

מודע להבדל בין הרכבים.

האם ההפרש במחירים שווה את זה?

לכאלה שיש ניסיון עם אחד מהרכבים, איך הרכב מבחינת תחזוקה? (מכיר את מחלת הDSG..), טיפולים וכו'?

והאם יש הבדל מהותי בתחזוקה של כל אחד מהרכבים.

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי מעדיף (אם התקציב שלך מאפשר), סופרב 2.0 עם DSG6. יותר אמינה משילוב ה-1.8TSI+DSG (שבשלב מסוים נמכר עם תיבה פלנטרית לאור בעיות האמינות).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כדאי לשים לב לצריכת שמן גבוהה במנועי 1.8TSI (רינגים) מאותה תקופה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי מעדיף (אם התקציב שלך מאפשר), סופרב 2.0 עם DSG6. יותר אמינה משילוב ה-1.8TSI+DSG (שבשלב מסוים נמכר עם תיבה פלנטרית לאור בעיות האמינות).

אתה סגור על זה שהסיבה היתה בגלל בעיות אמינות? אני לא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם חושב שלא.

אז פורסם שזה היה מסיבות של בעיות באספקה.

הקונצרן מעולם לא היה מוכן להודות קבל עם ועולם שהתיבה הזו בעייתית, ולכן לא נראה לי שהוא היה מחליף אותה.

גם לא זכור לי שהאופציה הפלנטרית הייתה זמינה גם בפאסאט, למשל.

 

אבל כל זה נאמר לגנותו של הקונצרן - פשוט לא ברור למה הוא כ״כ מתעקש על התיבה הזו, שמעולם לא באמת נפטרה מתחלואיה.

מה רע בתיבות פלנטריות מודרניות ואיכותיות?

 

להערכתי, בטווח הארוך גם הם יחזרו לאופציה הישנה והטובה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין האופציה היחידה היא ה1.8 הרגילה עם הDSG וגם במחיר יחסית טוב, סביבות 80K, יד ראשונה 2012.

האוקטביה סביבות 70K, יד ראשונה 2013 אבל היא 1.2.

אני מבין לפי הקולות פה שהסופרב עדיפה אם המחירים קרובים וגם התחזוקה בערך באותו המחיר.

מה לגבי ביטוח? הבן שלי עדיין נהג צעיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסיבה למעבר הייתה לפיהם הבעייה של האספקה או משהו כזה, אבל בואו נודה על האמת- המנוע לא מבריק (מבחינת אמינות), עם כל הבעיות של אכילת שמן ורינגים ומה לא, ומשודך לתיבה דו-מצמדית שגם אמינותה מוטלת בספק, ועם גג שנתיים אחריות- לא להיט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי מעדיף (אם התקציב שלך מאפשר), סופרב 2.0 עם DSG6. יותר אמינה משילוב ה-1.8TSI+DSG (שבשלב מסוים נמכר עם תיבה פלנטרית לאור בעיות האמינות).

 

אני חולק על המידע שכתבת. הסיבה שהתיבה הפלנטרית נמכרה, במקום ה-dsg, היתה מחסור. המחסור נבע מהפסקת ייצור חלק בתיבה המיוצר ביפן.

צונאמי היכה ביפן וגרם שם לבלגאן רציני ומפעלים שהושבתו שם לתקופה ארוכה. בכדי לא לפגוע ביצור של הסופרב, החליטו למכור אותה עם תיבה פלנטרית. כך יש סופרב, משנת 2012 בעלי תיבה פלנטרית. לא בגלל האמינות.

נושא האמינות קיבל תשובה בצורה אחרת של החלפת תיבות ואחריות מוארכת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה שאותו צונאמי בדיוק לא היכה בייצור תיבת ה DSG7 במנועי 1.2 + 1.4 של הגולף, האוקטביה, הג'טה ושאר רכבי הקונצרן, מה גם שאני לא בטוח שזה מה שקרה גם באירופה ושאר העולם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...