Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3819 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

יונדאי מבין היצרניות הבודדות עם דרישות "צנועות" למערכת הקירור, כל נוזל קירור למצנני אלומיניום המבוסס על "אתילן גליקול" מתאים. המקורי כמובן הכי מומלץ אשר מגיע בתרכיז וצריך למהול אותו עם מים מזוקקים ביחס 50/50. ואם אתה מתעקש על אוטודיפו תחפש שם את הנוזל הקירור הזה(ראיתי אותו מספר פעמים בסניפים שלהם): http://www.peakauto.com/products/antifreeze-coolants/automotive/ready-use-green/ אשר מגיע כבר מוכן לשימוש ואין צורך למהול אותו.

 

accent MC.jpg

עריכה אחרונה על ידי iDaNm
הוספת תמונה
פורסם
נוזל קירור מקורי.

אין באוטודיפו.

מהיכן אתה בארץ?

 

יונדאי מבין היצרניות הבודדות עם דרישות "צנועות" למערכת הקירור, כל נוזל קירור למצנני אלומיניום המבוסס על "אתילן גליקול" מתאים. המקורי כמובן הכי מומלץ אשר מגיע בתרכיז וצריך למהול אותו עם מים מזוקקים ביחס 50/50. ואם אתה מתעקש על אוטודיפו תחפש שם את הנוזל הקירור הזה(ראיתי אותו מספר פעמים בסניפים שלהם): http://www.peakauto.com/products/antifreeze-coolants/automotive/ready-use-green/ אשר מגיע כבר מוכן לשימוש ואין צורך למהול אותו.

 

[ATTACH=CONFIG]448442[/ATTACH]

תודה רבה :)

 

מצאתי את הנוזל המקורי בחנות ברחובות, מחר אני הולך לקנות...

 

השאלה אם זה משתלם 65 שקל ועוד 40 שקל על מים מזוקקים ...

פורסם
נוזל קירור מקורי.

אין באוטודיפו.

מהיכן אתה בארץ?

אסף,

קניתי נוזל קירור מקורי, מיהלי אותו 50\50 במים מזוקקים.

 

המוכר בחנות המליץ לשחרר אוויר במערכת.. השאלה איך עושים את זה ? לי הוא אמר סה"כ לפתוח את הפקק של הרדיאטור.. אבל כאשר עשיתי חיפוש הבנתי שיש צורך לשחרר עוד פקקים.. אבל הסתבכתי ולא הבנתי איזה פקקים ואיפה הם נמצאים...

פורסם

אל דאגה, אין עוד פקקים. זה לא רכב צרפתי :)

 

תניע עם פקק רדיאטור פתוח (לא פקק מיכל עודפים)

 

תעלה קצת את הסל"ד לכיוון 2000.

 

תלחץ מעט על צינורות הרדיאטור הראשיים, העליון והתחתון.

 

אחרי שנתת למנוע לעבוד במשך 2 דקות כשהפקק פתוח, אתה כבר תראה שלא יוצאות יותר בועות, והמים סתם גולשים החוצה ונשפכים. סגור עליהם את הפקק והמתן לפעולת המאוורר תוך כדי שאתה עם העין על שעון החום (או נורת הטמפ' אם אין שעון)

 

חבל שהשתמשת במים מזוקקים, מים רגילים מבר מים שעברו סינון מספיק טובים.

 

האם רוקנת את כל הנוזל מהמערכת או שאתה רק מוסיף מעט ?

Stay Dirty

פורסם
אל דאגה, אין עוד פקקים. זה לא רכב צרפתי :)

 

תניע עם פקק רדיאטור פתוח (לא פקק מיכל עודפים)

 

תעלה קצת את הסל"ד לכיוון 2000.

 

תלחץ מעט על צינורות הרדיאטור הראשיים, העליון והתחתון.

 

אחרי שנתת למנוע לעבוד במשך 2 דקות כשהפקק פתוח, אתה כבר תראה שלא יוצאות יותר בועות, והמים סתם גולשים החוצה ונשפכים. סגור עליהם את הפקק והמתן לפעולת המאוורר תוך כדי שאתה עם העין על שעון החום (או נורת הטמפ' אם אין שעון)

 

חבל שהשתמשת במים מזוקקים, מים רגילים מבר מים שעברו סינון מספיק טובים.

 

האם רוקנת את כל הנוזל מהמערכת או שאתה רק מוסיף מעט ?

רגע, אם נדלקת מנורת חום לכבות את המנוע ישר ?

קצת מלחיץ הקטע של להניע כאשר הפקק פתוח...

 

אממ עבר כבר מעל שבועיים שלא מילאתי מים כי נגמרו ויצא לי רק היום לקנות..

אני חושב אבל שיש עדיין מים במערכת אחרת היה נדלקת לי מנורה של חום מזמן..

 

דרך אגב למלות מים ואז להניע עם פקק פתוח ?

פורסם

אממ עבר כבר מעל שבועיים שלא מילאתי מים כי נגמרו ויצא לי רק היום לקנות..

אני חושב אבל שיש עדיין מים במערכת אחרת היה נדלקת לי מנורה של חום מזמן..

 

גרוע מאוד, מערכת הקירור של הרכב היא מערכת סגורה, איבוד נוזל הוא תקלה ומחייב את איתורה אין טעם להמשיך למזוג מים למערכת מבלי לאתר את הגורם לאיבוד הנוזל.

פורסם

קודם כל זה לא תקין שהמים נעלמים לך, צריך לבדוק מאיפה הנזילה, לפני שאתה ממלא נוזל חדש.

 

מהיכן אתה בארץ ?

 

עריכה: עידן הגיב לפניי.

Stay Dirty

פורסם
גרוע מאוד, מערכת הקירור של הרכב היא מערכת סגורה, איבוד נוזל הוא תקלה ומחייב את איתורה אין טעם להמשיך למזוג מים למערכת מבלי לאתר את הגורם לאיבוד הנוזל.

איפה רשמתי שיש לי איבוד נוזל ?

 

חח סטלנים אין לי איבוד נוזל, נגמרו לי המים הירוקים בבקבוק.. לא ברכב...

פורסם

לא הבנת אותנו.

 

אתה לא אמור למלא אפילו טיפת מים בין החלפות המים הגדולות (כל שנתיים במקרה הזה).

 

בניגוד לשמן מנוע שלגיטימי שהוא נאכל בין הטיפולים, המים לא אמורים ללכת לשום מקום.

Stay Dirty

פורסם
לא הבנת אותנו.

 

אתה לא אמור למלא אפילו טיפת מים בין החלפות המים הגדולות (כל שנתיים במקרה הזה).

 

בניגוד לשמן מנוע שלגיטימי שהוא נאכל בין הטיפולים, המים לא אמורים ללכת לשום מקום.

אז ככה, לפני בערך חודשיים-3 גידלו במוסך שיש תקלה באחד הצינורות והחליפו אותו..

אתה טוען שאין דרך למים לצאת.. אבל יצא לנו למלא בחודשיים-3 בערך חצי ליטר של מים ..

אני יציין שהאוטו עבר ראש מנוע.. במוסך אמרו לאמא שלי מתי שחסר למלא...

אז לא הבנתי, החלפת נוזל קירור ונגמר לך באמצע ואז רק אחרי שבועיים השלמת את החסר?

לא הוחלף נוזל, היינו על אותו נוזל שאמא שלי קיבלה במוסך..

יצא מצב ואני כבר לא סומך על המוסך הזה יותר, והלכתי לקנות בעצמי נוזל קירור מקורי..

×
×
  • תוכן חדש...