Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3827 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא יותר מדי, שיער הפנים דליל למדי אצלי, ולכן אני מתגלח פעם עד פעמיים בשבוע, כרגע עם ג'ילט ימ"ש שוקל לעבור לתער בטיחות (ככה נדמה לי קוראים לזה?) וגילוח רטוב. בכל מקרה אחרי כל גילוח אני משתמש בקרם אפטר שייב של קלרינס לגבר. לא יותר מזה. יש גם את הברבריה עכשיו בתל אביב שמציעים תגלחת תער מלאה כולל כל הווג'ראס מסביב אה-לה ברבר שופ קלאסית. אני אישית רק מסתפר שם.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

"תער בטיחות" - אתה מתכוון להמצאה המקורית של ג'ילט מלפני 100 שנה?

 

הרבה פחות טוב והרב יותר פוצע מכל סכין מודרני.

 

כקוריוז - המוצר הסיני הראשון שקניתי אי פעם היה מכשיר גילוח קומפקטי בשיטה זו שקניתי אי שם באמצע שנות ה-70 (כאשר יחסי ישראל סין היו נתק מוחלט, לפחות על פני השטח), ואשר שימש אותי בטירונות. אני מניח שאם אחפש מספיק במחסן אוכל למצוא אותו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לא התכוונתי לחלבון[emoji15]

אבל זה באמת סוג של חלבון.

 

ולשאלת פות"ש: אם הכוונה לגילוח, אז ג'ילט וג'ל כלשהו (כרגע של המותג הפרטי של שופרסל). יוצא חלק חלק. לפיניש שם אפטרשייב כלשהו ושלום על ישראל.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

רוצים עור בריא? תשתו הרבה מים!

אין לכם מושג כמה זה בריא בכלל ולעור בפרט.

אני שותה בערך 4 ליטר ביום ולא היה לי חצ'קון כבר שנים.

פורסם

אני מניח שגם טחורים ופסוריאזיס לא היה לך מאז ,

לכן אולי אפשר להסיק שלשתות מים מונע גם את זה

 

מבלי להמעיט כמובן מחשיבות שתיה מים מרובה , (גם אני שותה כמות זהה )

לקבוע אבחנה על סמך מקרה פרטי זה קצת לא רציני

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
רוצים עור בריא? תשתו הרבה מים!

אין לכם מושג כמה זה בריא בכלל ולעור בפרט.

אני שותה בערך 4 ליטר ביום ולא היה לי חצ'קון כבר שנים.

אתה גם לא סובל או סבלת מאבנים בכליות.

 

שים לב ! לא להגזים בצריכת נוזלים.

איזה כייף לי :)

פורסם
אני מניח שגם טחורים ופסוריאזיס לא היה לך מאז ,

לכן אולי אפשר להסיק שלשתות מים מונע גם את זה

 

מבלי להמעיט כמובן מחשיבות שתיה מים מרובה , (גם אני שותה כמות זהה )

לקבוע אבחנה על סמך מקרה פרטי זה קצת לא רציני

 

כמובן שלא זאת הייתה כוונתי אך בהחלט הוכח וידוע ששתייה מרובה של מים בריאה לעור הפנים.

מספיק ללחוץ על הלינק הזה בגוגל לראות כמה כתבות יש בנושא.

במקרה שלי, עניין העדר החצ'קונים כנראה נובע גם מתזונה בריאה דלת פחמימות ושומנים רעים,

אך בהחלט שלכמות המים יש חשיבות במקרה הזה.

פורסם
אני שותה בערך 4 ליטר ביום

 

איך אתה מצליח?

אני מקפיד על 2 ליטר (ביום עם פעילות גופנית מועטת, בלי לחשב קפה/בירה) ואני מבקר בשירותים בתדירות של אישה בהריון.

ברצינות. בערך 8 פעמים ביום.

איך אתה מצליח לשתות כמות כפולה ולא להקים משתנה במשרד/לישון עם טיטול?

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

קודם כל על הבוקר אני שותה כוס ענקית של מים קרים.

אח"כ במהלך כל היום אני עם בקבוק 500 מ"ל צמוד וממלא אותו מחדש בכל פעם שהוא נגמר.

יוצא לי למלא אותו במהלך יום העבודה בערך 5-6 פעמים.

תוסיף לזה עוד בקבוק או שניים בבית ויוצא שאני שותה בערך 3.5-4 ליטר ביום.

החסרון הוא שאני הולך להתרוקן בערך כל שעה, שעה וחצי.

לכן אני משתדל לא לשתות בערך שעה וחצי לפני שאני הולך לישון, בינתיים זה מצליח לי מבלי להתעורר באמצע הלילה לשירותים.

פורסם

אתה מודע לכך, שכל דבר שנצרך במינון מוגזם הופך לרעל?

 

במילים אחרות- אין דבר כזה חומר שהוא לא רעיל. הכל שאלה של מינון.

 

עודף מים (היפונתרמיה/ הרעלת מים) יכול לפגוע בגוף שלך באם הדבר נעשה בלי להתחשב באיזונים הנדרשים (כגון מלחים וכדו').

פה יש גם מידע נוסף בדבר המלצות ע"י מכון וינגייט.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

מה נסגר? ברור שעודף מים זה לא בריא ועלול לגרום להרעלה!

כולה ציינתי ששתייה מרובה של מים (בגבולות הטעם הטוב) טובה לעור הפנים ויש בכך יתרונות בריאותיים רבים. זה הכל!

אגב, בלינק שנתת ממכון וינגייט כתוב במפורש שההמלצה לגברים היא לשתות מעל 3.7 ליטר ליום.

×
×
  • תוכן חדש...