Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוללות AA נטענות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3829 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מתכוון לקנות מאיביי\עלי, יש כל מיני חארטות שרושמים על הסוללות, מישהו התנסה בסוללות נטענות איכותיות באמת?

ראיתי כאלה של 3.7V, קשה לי להאמין שזה אמיתי, אני צריך סוללות AA שהן לפחות 1.5V אמיתי, אם יש יותר אז יותר טוב.

נתקלתם במשהו איכותי?

 

אגב, מישהו ניסה את המתאם סוללת AA לסוללת D? חוסך המון.

פורסם (נערך)

קניתי בשנה שעברה סוללות AA נטענות מעלי אקספרס עלות כל סוללה כ 1$ משתמש בחלקן במשך שנה על מכשירים כמו מטחנות תבלינים שזוללים סוללות ועד עכשיו הן מחזיקות מעמד יפה וכבר אחרי כמה הטענות.

זה כמעט מחיר של סוללות רגילות וגם סוללות יקרות לא החזיקו יותר מכמה חודשים.

עריכה אחרונה על ידי zvikas
פורסם

אני קניתי לא מזמן את אלה

http://www.amazon.com/gp/product/B00JHKSN5I?psc=1&redirect=true&ref_=oh_aui_detailpage_o02_s00

 

לאחר שמעל לשנה וחצי היו לי אותן סוללות רק AAA שקניתי מאיביי.

באיביי ואמזון אותו מחיר רק שבאיביי המשלוח עולה קצת יותר.

באמזון אם תקנה עוד מוצרים תוכל לחסוך בעלות השילוח.

 

אני אישית קניתי אותן יחד עם עוד כמה מוצרים שנשלחו לדיל טס ולא עלה לי שקל יותר בעלות המשלוח אז הרווחתי.

סוללות חזקות ומומלצות, של פנסוניק. לא סיני מזויף.

פורסם (נערך)

** עריכה**

הקדימו אותי בחמש דקות עם ההמלצה על Panasonic eneloop... :-P

 

אמנם הן 1.2V (גם הדורסל שהמליצו לך פה הן 1.2V ) אבל זה בערך הטופ של הסוללות הנטענות:

 

http://www.ebay.com/itm/AA-is-changed-to-D-NEW-Sanyo-Panasonic-Eneloop-Pro-AA-2450mAh-Japan-/221958598969?hash=item33adc37139:g:RpQAAOSwrklVRzXE

 

תוצרת יפן ומחזיקות מדהים (משתמש בכאלה כבר קרוב לשנה).

זו גירסת ה PRO, יש גם רגילות (בצבע לבן) שהן קצת יותר זולות.

(מקבלים פה גם את המתאמים האלו שדיברת עליהם... אין לי מושג אם הם שווים משהו)

 

אני הייתי קונה ממוכר יפני כי יש המון זיופים לסוללות האלו.

אם אתה רוצה אמצא את המוכר הספציפי שאני קניתי ממנו למרות שנראה שלי שלא משנה מאיזה יפני תקנה

עריכה אחרונה על ידי אני רוצה מכונית
פורסם
מתכוון לקנות מאיביי\עלי, יש כל מיני חארטות שרושמים על הסוללות,

יש לך קצת בלבול ואני אנסה להסביר

מישהו התנסה בסוללות נטענות איכותיות באמת?

Panasonic Eneloop נחשבות איכותיות.

ראיתי כאלה של 3.7V, קשה לי להאמין שזה אמיתי,

זה אמיתי, רק שאלו סוללות ליתיום שנקראות 14500 וכנראה לא מה שאתה צריך

אני צריך סוללות AA שהן לפחות 1.5V אמיתי, אם יש יותר אז יותר טוב.

סוללות אלקליין(לא נטענות) טעונות לגמרי הן 1.6V שהם לא מחוברות למעגל. מחוברות הם נומנלית 1.5V.

סוללות NiHM נטענות שהן טעונות לגמרי מגיעות ל-1.4V שהן לא מחוברות למעגל (בגלל הכימיה שלהן). בזמן עבודה הן בסביבות 1.2V

סוללות

נתקלתם במשהו איכותי?

 

אגב, מישהו ניסה את המתאם סוללת AA לסוללת D? חוסך המון.

שאלה רטורית או המלצה?

.....

 

--------------------------

Škoda Fabia IV TSI&DSG

פורסם

+1 לאני רוצה מכוניות ו d30DK ,אם ב Eneloop עסקינן מפרגן לך את כל הסוללות שאי פעם תצטרך כולל מטען בין לאומי.

כמובן שנתתי לך את הדגם האחרון של הסוללות מדגם :BK-3MCC

פורסם (נערך)

תסתכל בגרפים הללו:

http://ww2.duracell.com/media/en-US/pdf/gtcl/Product_Data_Sheet/NA_DATASHEETS/MN1500_US_CT.pdf

 

לכן אין שום משמעות למתח ההתחלתי של הסוללה, אם תחשב את השטח שנמצא מתחת לגרפים (האינטגרל), אתה תראה שסוללה רגילה מבלה את רוב חייה באיזור ה-1.25 ומטה.

 

אם יש מכשיר מסויים שמתקשה לפעול באיזור ה-1.2V (או המכפלה שלו, במקרה של כמה סוללות בטור), הוא מתוכנן גרוע מאוד, תכנון שלמעשה מבזבז כ-80% מהאנרגיה של הסוללה (בערך, ע"פ העין, מהגרפים שהבאתי).

 

ואין דבר כזה "1.5V לפחות", תגיד מה אתה צריך, כל מתח שתרצה, ניתן להפקה.

 

מה אתה מנסה להפעיל שלא יכול לפעול מתחת ל-1.2?

עריכה אחרונה על ידי saay222
פורסם

מה שלא תבחר ,תתרחק מסוללות BTY . הן לא שוות מאומה וקניתי מספר דגמים של הזבל הזה. מה שמוצהר עליהן רחוק שנות אור מהאמת.

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם

בהחלט ממלי. על Eneloop. אם אתה גם לא משתמש בהם לצרכן כבד כמו פלאש, עדיף הרגילות ולא הפרו. יותר מחזורי טעינה.

יש לי אותם וקצת GP Recyco, חצי מה- Recyco כבר מתו.

פורסם

הניסיון שלי עם GP Recyko מצויין. סוללות שקניתי לפני 8 שנים עדיין מחזיקות יפה, נטענות במטען מהיר שמאד בררן בבדיקות התקינות של הסוללות לפני טעינה.

את ה GP Recyko אפשר להשיג באיבורי ב 60 שקל לארבעה. איפה משיגים את ה ENELOOP כאלה שהם לא זיוף ובמחיר סביר ?

פורסם

אני כבר שנתיים על הפלאש של המצלמה עם ה ENELOOP.

 

פשוט מדהימות!

יכולות לשכב בתיק הצילום חודשיים ללא טעינה, והן יהיו מוכנות לשימוש בכל רגע שרק ארצה.

אין להן פריקה עצמית.

 

באמת שהן שוות כל שקל.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

×
×
  • תוכן חדש...