Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3829 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אני בן 34 עם רשיון רכב מגיל 18.

לפני שנה נתפסתי במהירות 140 במקום 90, כבר אז הייתה לי בהיסטוריה עבירת מהירות מלפני 6-7 שנים.

על העבירה הראשונה קיבלתי קנס ושלילה על תנאי (בעזרת עו"ד).

על העבירה מלפני שנה קיבלתי שלילה מנהלתית שקוצרה בשבוע ע"י עו"ד, שלילה של שלושה חודשים על תנאי למשך שנתיים וקנס. לאחר מכן עברתי קורס נהיגה מונעת או איך שקוראים לו בשמו החדש.

מכיוון שאני יודע מה הבעיה שלי (בעיקר רגל ארוכה וכבדה) פתרתי את הנושא בעזרת רכב עם בקרת שיוט, ובמשך מספר חודשים נסעתי כמעט כל יום מב"ש לחיפה (400 ק"מ ליום) עם בקרת שיוט וללא עבירות מהירות.

לצערי החלפתי רכב, לכזה שניתן להתקין בו בקרת שיוט אך עדיין לא ביצעתי את זה.

היום נתפסתי על ידי ניידת סמויה שנסעה אחרי (לא עמדה בצד), במהירות 140 במקום 90.

זומנתי לקצין ביום ראשון ולמשפט באפריל.

חשבתי להציג את העניין של בקרת השיוט ולציין שאתקין מערכת כזו ברכבי (עד המשפט זה כבר יהיה מותקן) ולהראות לשופט שאני מפנים את הלקח ונוקט באמצעים למנוע את הישנות המקרה. (אני יודע שזה נשמע הזוי, אבל זה באמת מה שפותר לי את הבעיה). מה דעתכם לגבי זה?

דבר נוסף,

כשעצר אותי השוטר הוא שאל אותי:

"לאן אתה ממהר?"

אני שפירשתי את השאלה כלאן אתה נוסע? עניתי בתמימות:

"להורים"

מה שנכתב בדו"ח היה:

"אני ממהר להורים"

זה מעצבן ומקומם אותי כי זה נכתב כאילו תירצתי את המהירות בנסיעתי להורים וזה לא נכון. מה ניתן לעשות עם זה? להסביר לקצין? להסביר לשופט?

 

עוד פרט חשוב,

בדו"ח נכתב בתיאור שעקפתי מימין, אך הדו"ח עצמו הוא רק על המהירות.

 

ולשאלת השאלות,

האם לעמוד בפני השופט לבדי ולהציג את העובדה שבמשך כחצי שנה נסעתי מרחקים עצומים (ולהוכיח עם הוצאות דלק) ללא עבירות מהירות, ולאחר שהחלפתי רכב (להוכיח עם העברת בעלות) ללא בקרת שיוט זה קרה, ולאחר המקרה האחרון התקנתי מערכת בקרת שיוט על מנת למנוע את זה שוב?

או לקחת עו"ד?

 

בנוסף,

למה לצפות? כולל בהיבט של נקודות וכו'

 

תודה מראש לעונים.

עריכה אחרונה על ידי עודדס
פורסם

האם אתה סבור ברצינות כי שופט כלשהוא יתרשם מן התירוצים וההסברים שלך? עדיף שתיקח עורך דין. מכיוון שיש כנגדך עונש שלילה על תנאי על אותה עבירה אתה זקוק לעזרה מקצועית.

פורסם (נערך)

יש המלצות לעו"ד שמומחה בעבירות מהירות באיזור חיפה?

ואגב, מה עו"ד יוכל לעשות שאני לא? הוא יוכל למנוע שלילה במקרה כזה?

עריכה אחרונה על ידי עודדס
פורסם (נערך)

היכן יתקיים הדיון המשפטי?

 

כנראה שעו"ד יכול להוציא אותך מזה בזול, מבחינת עונש , לא זול מבחינה כספית שכ"ט + קנס.

 

לגבי עו"ד

 

אסף שמיר , אשר ארבל, סטולר מחיפה

עריכה אחרונה על ידי ישה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אם תספר לשופט שאתה מפנים את הלקח, הוא יצחק מבפנים וישאל את עצמו אם לא הפנמת עד עכשיו, דאג לקחת עורך דין ולקוות לטוב

פורסם

ואגב, מה עו"ד יוכל לעשות שאני לא? הוא יוכל למנוע שלילה במקרה כזה?

 

בניגוד אליך, שנתקל במערכת אכיפת החוק פעם בכמה שנים, עו"ד עוסק בנושא הזה יום יום ומכיר את כל הטריקים. עדיף לא להכביר מילים בפורום ציבורי, מספיק לציין שעו"ד יכול להוציא אותך מזה - בתמורה לתשלום מפולפל, כמובן.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם
יש המלצות לעו"ד שמומחה בעבירות מהירות באיזור חיפה?

ואגב, מה עו"ד יוכל לעשות שאני לא? הוא יוכל למנוע שלילה במקרה כזה?

דבר עם ניצה כהן

http://www.nitsa.co.il/

 

בעברה הייתה קצינת משטרה ותובעת משטרתית

יש לה הרבה ניסיון

פורסם

עדכון:

במוצ"ש התקשרתי למספר החירום באתר של סטולר ופירטתי את המצב.

קיבלתי הדרכה קצרה איך להתנהג בשימוע והוזמנתי למשרד שלו לאחר השימוע.

ביום ראשון בבוקר הקצין לקח לי את הרשיון ל-30 יום.

ביום שלישי אחה"צ סטולר מתקשר אלי ומעדכן שזה נסגר ב- 750 קנס, 8 נקודות, ושהרשיון חוזר אלי לאלתר.

לא רק שהתנאי לא הופעל, הוא בכלל לא הוארך.

בקיצור אני ממליץ עליו בחום.

פורסם

אז עכשיו אתה מבין מה עו"ד יכול לעשות ואתה לא?

או שיותר חשוב, למדת את הלקח? ;)

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

שמח בשמחתך

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...