Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3847 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תחשוב מה שאתה רוצה. אני מדבר מניסיון שלי ושל אחרים (אני לא מגיש תלונות במשטרה על עובדים שלי אבל פעם אחת בהוראת עורך דין העלתי את זה כחלק מהסכם פשרה עם עובד שנתפס בגניבה). כשאתה מגיש תלונה כזו חוקרים אותה ומטרטרים את העובד.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם (נערך)

זו לא תלונת שוא. שנינו מסכימים שאתה מחזיק בכסף שלי ואתה לא נותן לי אותו. אם אין לך הסבר ראוי אז לך תוכיח שלא גנבת אותו.

 

ברור לכולם שזה לא יגיע לכתב אישום או אפילו לחקירה מעמיקה אבל יטרטרו אותך לא מעט וזה לא נעים.

 

 

עריכה: למען הסר ספק אני מאוד נגד לנכות לעובד חוסרים. אם הוא מאבד כסף/טועה בעודף באופן שיטתי לא רואה את עצמי מגיע בכלל למצב שאחרי כמה ימים רצופים עם חוסרים הוא ממשיך לעבוד.

עריכה אחרונה על ידי Night Driver

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

המצב החוקי הוא קצת אחרת - המעסיק צריך להוכיח שהעובד גנב ממנו, ולא להיפך.

זה שהמעסיק חושד / מאמין/ חושב שהוא גונב ממנו - הכל טוב ויפה.

ולא, אני לא מסכים עם דבריך שהעובד מחזיק כסף של המעסיק ולא נותן לו אותו.

יתכן שהיתה טעות בספירה בתחילת/ סיום משמרת. טעות במתן עודף. טעות בחישוב ההכנסה.

אולי בעיה במונה של המשאבה.

נכון, חלק מהדברים הם אחריות/ אשמת העובד - אך זאת עדיין לא גניבה. זאת טעות אנוש.

פורסם

כשזה חוזר על עצמו תמיד לאותו הכיוון זה מספיק לעורר חשד. אתה לא יכול לא לתת את העודף וגם לדרוש שלא ינכו לך את החוסר.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
רק קח בחשבון שאם תלך בקן של מרטינס תדאג לחפש עבודה אחרת.

אני חושב שאם פות"ש ירצה, עד סוף היום הוא כבר ימצא עבודה אחרת בשכר מינימום.

 

מתדלק זה לא בדיוק מסוג העבודות, שצריך להשקיע כדי לשמור עליהן.

 

לדרוש מהמעסיק את כל הסכום רטרואקטיבית, אם יסרב, להגיש תביעה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

עבודות בשכר מינימום לא חסר אבל עבודות עם משמרות נוחות כן.

 

זה לא אומר שזו העיה אבל זה דבר שצריך להיות מודע אליו.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

סליחה שאני הפארטי פופר.

אבל למיטב הבנתי מדובר כאן בסכום כולל של מתחת ל400₪ (200+100+84).

 

אני לא בטוח ששווה לרוץ לבית הדין בשביל סכום כזה, אם אין לך עניין לעשות צדק. תמצא עבודה אחרת. אתה יכול לשלוח לו מכתב - לא יודע כמה יזיז לו.

פורסם

נקצ'ימי, זה סכומים שמצטברים.

לצורך העניין במקרה שלי לא היו רק ניכויים עקב חוסרים של פעם במלא זמן ( למרות גם כשהיה עודף הפקדתי מעבר ) רכבים שהיו בורחים גם כן היה מנכה מן השכר של העובדים במקום לערב משטרה, כביכול ארוחות ודברים שלקחנו על חשבוננו מה שמעולם לא היה ( מי שמכיר אותי יודע שאני משלם באותו הרגע מאשר לגרור בחוב ), תמיד היה מעגל שעות ודורש מאיתנו להגיע 10 דקות לפני משמרת ודרש גם אחרי משמרת להישאר וכמובן שעיגל ולא שילם וכמובן הדרכות על חשבוננו, נסיעות היה משלם פחות מחצי ממה שהיה כתוב בחוק והרי הפלא היו ניכויים. למקרה של שלושתנו שהגשנו תביעה היה סכום של כמעט 10,000 שקלים וזה רק לשלושתנו! כמו כן גם שאר העובדים הוא גנב והם החליטו לשתוק גם לאחר שעזבו את העבודה שמה.

למען האמת קיבלנו אומץ לעשות את זה לאחר שמישהו אחר תבע אותו וראינו שנעשה צדק!

פותח השרשור, מציע לך מהלב מאחד שעבר את זה על בשרו לבדוק שאתה באמת מקבל הכול מבחינת שעות מבחינת נסיעות ומכל המסביב.

בבית הדין יש סטודנטים שעוזרים בחינם שיכולים להאיר את פנייך ולהדריך אותך במדוייק.

Amp1: Crescendo 2000.4 Amp2: Zapco ST-2X Mono: Soundqubed 7k DSP: Steg 6TO8 HU:Pioneer X8750BT

Tweeters: Crescendo STS-1 Midbass: Crescendo PWX8 X2

Subwoofer: FI Team4 15" @0.5ohm ALT: JS Alt's 300A

פורסם

גם אני עבדתי בזה, אין מה לעשות לגבי החוסרים...זה כמעט בכל התחנות ככה.

צריך להיות יותר מדוייקים, אם זה מזומן אז להסתכל טוב על העודף שאתה מחזיר, לעבוד לאט (שאנשים יתפוצצו מעצבים מבחינתך) ולקחת כסף לפני, אם זה מזומן מלא תגיד לו שיביא לך 300.

אני חושב שהם חכמים והם מכניסים את זה כחלק מההסכם שאתה חותם עליו.

אני מבין אותם, תאר לעצמך שעובד "תחמן" יקח כל פעם לעצמו עשרה שקלים ויטען שהיה לו חוסר,המעסיק צריך לספוג את זה בכל פעם? חלק מהעבודה זה אחריות על הכסף שמופקד לך

Miata ND2

 

פורסם

המעסיק לא צריך להמשיך להעסיק עובד כזה, שקיים אצלו דפוס התנהגות כזה שקל למצוא.

ובאותו אופן, עובד לא צריך להמשיך לעבוד אצל מעסיק שדפוס ההתנהגות שלו הוא גניבה מעובד ועבירה על החוק.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם
גם אני עבדתי בזה, אין מה לעשות לגבי החוסרים...זה כמעט בכל התחנות ככה.

צריך להיות יותר מדוייקים, אם זה מזומן אז להסתכל טוב על העודף שאתה מחזיר, לעבוד לאט (שאנשים יתפוצצו מעצבים מבחינתך) ולקחת כסף לפני, אם זה מזומן מלא תגיד לו שיביא לך 300.

אני חושב שהם חכמים והם מכניסים את זה כחלק מההסכם שאתה חותם עליו.

אני מבין אותם, תאר לעצמך שעובד "תחמן" יקח כל פעם לעצמו עשרה שקלים ויטען שהיה לו חוסר,המעסיק צריך לספוג את זה בכל פעם? חלק מהעבודה זה אחריות על הכסף שמופקד לך

 

לא מסכים איתך לחלוטין. אם מדובר בגניבה של העובד זה דבר אחד,צריך להוכיח את זה וצריך לטפל בזה בהיבט הפלילי תוך עירוב משטרה. אם זה חוסרים בגלל טעויות אנוש, חוסר תשומת לב, חוסר שינה או לא יודע מה, המעסיק סופג את זה ומחליט אם הוא רוצה להמשיך להעסיק את העובד או לא. בשום אופן המעסיק לא מוריד לעובד מהשכר על דעת עצמו.

וגם ה"אחריות על הכסף" אני שולל מכל וכל. העובד הוא לא איש אבטחה ולא שומר ב BRINX, העובד צריך לעשות כל דבר בגדר הסביר כדי לשמור על הכסף/ כלים/ מבנה של החברה שהוא עובד בה. כשאני קיבלתי מחשב נייד לרשותי מהמעסיק ונניח והיה נופל ומקבל נזק רציני, אני הייתי צריך לשלם על התיקון לדעתך ? כל עוד הדבר לא נעשה בכוונה, מה פתאום.

אפשר להציץ בפסקי דין אם רוצים לקבל תמונה ברורה יותר.

פורסם
סליחה שאני הפארטי פופר.

אבל למיטב הבנתי מדובר כאן בסכום כולל של מתחת ל400₪ (200+100+84).

 

אני לא בטוח ששווה לרוץ לבית הדין בשביל סכום כזה, אם אין לך עניין לעשות צדק. תמצא עבודה אחרת. אתה יכול לשלוח לו מכתב - לא יודע כמה יזיז לו.

לדעתי יש סיכוי רב שיימצאו עוד הפרות מצד המעסיק

-

×
×
  • תוכן חדש...