Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מד חום מנוע עולה מהר מדי ? מאזדה לנטיס 2002


boli19
שימו לב! השרשור הזה בן 1425 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן

 

לאנטיס 2002 1.6

 

מתחיל נסיעה בבוקר, תוך דקה, מקסימום דקה ו-10 שניות המד חום מנוע בדש בורד

מטפס כמעט לאמצע, אבל הוא לא מגיע לאמצע. אלא טיפה מתחת.

מצורפת תמונה אחרי נסיעה של חצי שעה.

 

האם הטיפוס המהיר זה דבר תקין ברכב הזה? -בבעלותי שבועיים וחצי - וככה מההתחלה

 

לפני זה היתה לי פולו ושם לקח למחוג בערך 4 דקות להתייצב על האמצע, אבל שם זה היה אמצע ממש ולא כמו כאן

שזה טיפה מתחת.

ולמה הוא אף פעם לא מגיע לאמצע ממש, אלא תמיד נשאר בדיוק מתחת לאמצע - אפילו לא זז מילימטר, גם כשהמאוורים נכנסים לפעולה, אין שינוי, הוא תמיד נשאר באותו מיקום.

רק כשאני מכבה מנוע ומפעיל בבוקר - אז בהתחלה הוא לאט מטפס, ותוך דקה מתייצב בנקודה הנ"ל.

 

המערכת קירור בסדר, כי המאוורר נכנס לפעולה אחרי נסיעה של 10 דקות רצופות בערך, ואז מתכבה, וככה לסירוגין.

אבל אני לא יודע, אולי היוניט חום לא תקין או משהו ?

 

הרכב נוסע תקין, אין תלונות מיוחדות, רק רוצה להיות בטוח שהכל בסדר

 

מה דעתכם?

 

mad.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכל תקין לחלוטין אתה יכול להיות רגוע! אם תצטרך כל עזרה טכנית הקשורה לרכב הנל אתה מוזמן לפנות אליי כבר פירקתי את הרכב הזה מ א ועד ת. אחלה רכב שבעולם ותיהנה ממנו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי הייתה לנטיס 2001 ככה זה הכל פיקס.

יש עוד משהו בקשר לשעון חום, אם יש לך אזעקה של קוברה, אם אתה לא מקיש את הקוד, ושם סוויץ' הוא מראה לך את החום בפול, אבל זה לא באמת לא להיבהל. עד שאתה עושה הקוד, הוא צונח למה שצריך להיות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה אבסולוט.

 

אגב, אני לא מצליח לנעול דלתות מהדלת של הנוסע - מתוך הרכב אני מתכוון

תמיד הייתי מוריד כפתור וכל הדלתות היו ננעלות, כאן זה נועל לי רק את הדלת של הנהג והשאר נותרות פתוחות.

זאת בעיה ספציפית אצלי בנעילה מרכזית? (כי השלט כן נועל לי בחוץ את כל הדלתות)

או שיש משהו שאני לא יודע ?

בינתיים כשאני בתוך הרכב אני נועל מהשלט, אבל זה די מעצבן ככה.

 

ועוד משהו - איך אני פותח תא מטען כשאני נוהג ? (למשל בכניסה לחניון כשרוצים לבדוק)

אני לא מוצא כפתור או משהו דומה שעושה את זה, רק המפתח עצמו פותח לי את התא מטען.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש, יש לי רכב כזה בשנתון 2004.

לגבי מד חום, תקין, זה תמיד טיפה מתחת לחצי.

לגבי תא המטען, כשאתה פותח את תא המטען תסתכל טוב איפה שהדלת של תא המטען נפגשת עם חבק הנעילה לגוף הרכב. יש שם כפתור שחור, תלחץ עליו למצב הנגדי מזה שהוא נמא בו כרגע ותוכל לפתוח בלחיצה על הכפתור שבו נכנס המפתח, ללא צורך במפתח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה

 

לגבי התא מטען

התכוונתי - איך פותחים אותו מתוך הרכב, כאשר אני יושב על כיסא הנהג

למשל - כשאני בכניסה לחניון, והשומר רוצה שאני אפתח לו תא מטען כדי לבדוק

אין איזה כפתור משיכה או משהו דומה ליד הכיסא נהג כדי שאוכל לפתוח את תא המטען ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי, תודה

 

עוד שאלה

הדגם שלי הוא לאנטיס LX, זה בוודאות, גם רשום ברישיון, גם מראות בצבע שחור ולא בצבע הרכב.

אבל כל החלונות חשמליים, איך זה יכול להיות? למרות שאני יודע שLX מגיעים רק עם 2 חלונות חשמל ?

אצלי גם אצל הנוסעים מאחור יש כפתור לכל חלון - חשמלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם ה-LX קיבלו 4 חלונות חשמל, מהמתיחת פנים 2002 ומעלה.

שאתה פותח את הבגאז, תסכל מתחת טוב טוב בחלק שאתה מרים מבפנים, אתה תראה כפתור חשמלי, תלחץ עליו, ומעכשיו הבגאז יהיה פתוח או סגור בלחיצת השלט, שאתה נועל הוא ינעל גם, ושאתה פותח, אז מהכפתור ללא צורך במפתח, פשוט לוחץ. אצלי זה היה קבוע במצב הזה.

בקשר לנעילה מרכזית, אמור לנעול הכל, שאתה לוחץ בנהג או ליד הנהג.

אם יש מרים חלונות, ובבקרה בדלת הנהג לחצת על נעילת ילדים, אז הם לא יסגרו מהשלט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא רק שזה תקין , התחממות מהירה לרמה תקינה זה דבר מאד רצוי. ככל שהמנוע עובד פחות בטמפרטורה נמוכה, זה מאריך את החיים שלו, מבזבז פחות דלק, מזהם פחות, וכו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם ה-LX קיבלו 4 חלונות חשמל, מהמתיחת פנים 2002 ומעלה.

שאתה פותח את הבגאז, תסכל מתחת טוב טוב בחלק שאתה מרים מבפנים, אתה תראה כפתור חשמלי, תלחץ עליו, ומעכשיו הבגאז יהיה פתוח או סגור בלחיצת השלט, שאתה נועל הוא ינעל גם, ושאתה פותח, אז מהכפתור ללא צורך במפתח, פשוט לוחץ. אצלי זה היה קבוע במצב הזה.

בקשר לנעילה מרכזית, אמור לנעול הכל, שאתה לוחץ בנהג או ליד הנהג.

אם יש מרים חלונות, ובבקרה בדלת הנהג לחצת על נעילת ילדים, אז הם לא יסגרו מהשלט.

 

 

תודה,

אני התכוונתי בלי קשר לשלט, כאשר אני יושב בכיסא הנהג, יוצא לדרך, לוחץ על כפתור הנעילה הפיזי בדלת הנהג

אז זה נועל רק את הדלת של הנהג, כל השאר נשארות פתוחות, יכול להיות שהמנגנון לא שולט על כולם?

 

עם השלט אין לי בעיה, כשאני נועל איתו, כל הדלתות ננעלות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב

יש לי קודן ברכב

ואם אני לא מכניס קוד ומניע, אז הרכב מניע ואחרי כמה שניות המנוע נחנק

זה אומר שהוא מנתק את הזרקת הדלק אם לא מכניסים קוד?

 

ורציתי לדעת אם בדגמים האלה יש אימובילייזר מובנה של היצרן ?

כי אין לי מושג אם יש או אין לי אימובילייזר.

 

ובכלל - מה הדרך הטובה ביותר למנוע גניבה?

 

ויש למישהו מושג איך אני משנה את הקוד של הקודן ?

יש בקודן הזה 4 ספרות, ויש כוכבית וסולמית

אני צריך להקיד * XXXX ואז סולמית.

עריכה אחרונה על ידי boli19
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1425 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...