Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3883 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם





שלום לכולם

כאמור, מחפש לשפר את איכות השמע במערכת שהרכבתי הכוללת את הראש המופיע בלינק, מגבר של אינפיניטי 7541, סאב פאנץ' 2 של רוקפורד וקומפוננט מורל וירטוס 6.5".

 

המערכת:

http://www.eonon.com/Car-GPS/Android-Car-GPS/BMW/GA5150F.html

 

האקוולייזר במערכת אנדרויד גרוע ולא מאפשר לי לכוון כמו שצריך. הטוויטרים צורמים מאוד, המיד לא ברור והבאס חלש.

 

יש דרך להכניס משהו בין המערכת למגבר או להחליף מגבר לאחד כזה שיש לו אפשרות לחתוך תדרים בצורה ידנית?

 

תודה רבה!



E46 330CI

פורסם

לגבי הטוויטרים, בקרוס של הוירטוס יש אפשרות להנחית אותם ב-2dB.

 

לגבי מיד ובאס, בדוק שאחד הצדדים (או רק מיד/טוויטר) לא חובר במקרה בפאזה הפוכה. נסה להפוך גם את הפאזה של הסאב.

 

אתה יכול להעלות תמונה ברורה של הכיוונים במגבר?

פורסם

הטוויטרים כבר במיוס 2 דציבל כברירת מחדל

הפאזות לא הפוכות. הקדשתי אקסטרה תשומת לבד בהתקנה שזה לא יקרה.

לגבי הכיוונים במגבר, אני מצרף תמונה והסברים.

לגבי הפאווראמפ, התקנתי ועדין אני לא מצליח להגיע לרמה שהגבוהים לא קודחים. הם ממשיכים לקדוח אבל בטון שונה.

 

REF7541a-Controls.jpg

 

קדימה:

הבורר על HP וסטאריו

הINPUT LVL בערך קצת אחרי ה60% שלו.

לגבי הבורר של הFREQ, אני לא באמת מצליח להבין מה הוא עושה ואיך לכוון אותו כמו שצריך.

 

מאחורה הכל ברור.

E46 330CI

פורסם

אם אתה סוגר קצת את הגיין לקדמיים זה לא עוזר קצת (בלי להרוג לגמרי את הסאונד)?

האם הטוויטרים מופנים כלפיך On-Axis או לכיוון מרכז השמשה ב-Off-Axis?

 

נסה בכל זאת להפוך פאזה לסאב ולראות אם השינוי מתאים לך.

 

אם אין לך חוברת הוראות, מצ"ב - http://d2stobyut4u5rx.cloudfront.net/ImageBank/v20050505150000/Manuals/108/108R5761A.PDF

 

לגבי הקרוס -

אם אין במכשיר קרוסים בסיסיים - לקדמיים תשאיר HP ותרים קצת מעל ה-32 (ראה שרשור לאחרונה שדן איך לכוון בדיוק בלי אמצעים), לאחוריים LP פחות או יותר לאותו מיקום כמו הקדמיים וכמובן מונו.

אם יש במכשיר קרוסים בסיסיים - בצע אותם דרכו והשאר את המגבר על FLAT.

פורסם

שמח לשמוע שענין כה פשוט פתר לכאורה את הבעיה מולה ניצבת.

כנראה שהוופר ניסה לנגן תדרים שהוא מתקשה ולכן זה האפיל על שאר הספקטרום.

×
×
  • תוכן חדש...