Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3891 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, בבעלותי סובארו B3 2008 RX 2.0 , רציתי לשדרג את המערכת המקורית שיש באוטו.

הייתי רוצה שדרוג פשוט יחסית כלומר החלפת הרמקולים המקוריים ברמקולים COMPONENT

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=40638,

 

עכשיו השאלה אם צריך גם לשדרג את ראש המערכת, למרות שהרמקולים בעליי נצילות גבוהה, אני עדיין חושש שצריך להחליף את הראש,

האם יש למישהו מושג כמה הספק ב RMS מספק ראש יחידת הדיסק ל 4 ערוצים והאם כדאי להחליף אותו?

פורסם

שמעת רמקולים של פוקאל בעבר (לפני שאתה מוציא כמעט אלפייה)?

מה חסר לך כרגע בסאונד?

 

יחידת ראש מוציאה בין 15 ל-25 וואט RMS.

האם מדובר באינטגרלית מקורית או באפטרמרקט של חברה כלשהי?

פורסם

על השאלות החשובות יותר לא ענית.

בנוסף, האם מסגרת התקציב הכולל שלך לשדרוג היא אכן 1000 ש"ח?

 

לענין הפאנל, הכוונה (וזה כאמור קצת פחות קריטי כרגע),

האם כזה:

1743.jpg

או כזה:

subaru b3 226_450.jpg

×
×
  • תוכן חדש...