Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ריח רע באוטו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7840 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי בעייה שהאוטו שלי היה אוטו של חברה ויש לו ריח של אוטו של פועלים...- אני לא יודע איך להגדיר את סוג הריח הזה...

יש למישהו רעיון מה אפשר לעשות???

פורסם

חחחח LOL קרעת אותי עכשיו ..ריח רע..מה אתה רציני כניראה הבעלים הקודמים היו עבי כרס בירה ובעלי נפיחות של סוסים ...חח סתם סתם יש כזו פחית ריחונית ממתכת ברגע שאתה פותח אותה היא מפיצה ריח קסום שחבל"ז עולה בערך באוטו דיפו ורשתות בסיגנון כ 15 שח מספיקה לחודשיים...

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

עץ ריח.

או מטהר אוויר כזה שתוקעים על המזגן והא מדיף ריח נעים להחריד על כל האוטו. :lol:

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

תגובה ל: הפליצו לי באוטו

 

תקנה אחת מהפחיות שהוזכרו כאן משו טוב ריח מסטיק...

הריח יוחלף במהרה...

דברי הבלים אינם מזיקים כאשר אין אוזניים לשמעם...

 

הדבר הכי מעצבן בעולם זה שאחותי הקטנה פורסת את הלחם עקום! צריך ללמד את זה בביה"ס!!

פורסם

1.תבדוק את הריפודים ברכב ואת הרצפה אם אין כתמים של משהו

 

2.תעשה ניקוי עם שואב

תשים בקבוק ריח כמו שאמרו פה כבר

היה לי מקרה דומה ומסתבר שלבעלים הקודמים נשפך איזה שהוא חומר וזה הסריח את כל האוטו במשך תקופה ארוכה

מגאן קופה 1.6

פורסם

חברה על תצחקו, אבל היה לי פעם רכב (חברה) ורק אני נהגתי בו חדש מהנילונים, בקיצור אחרי כשנתיים התחיל ריח כמו שהוא מסביר אי אפשר היה לנסוע באוטו, החברה מהליסינג כשנכנסו הגדירו את זה כ-4 עיראקים :agrue: אוכלים אצלך לאפות עם עמבה כל היום:-P ומזיעים ביום חמסין:mm_cool: !!, בקיצור מה שניסו לעשות לא הצליחו לסלק את הריח.

 

בסוף החליפו את כל מערכת המיזוג באוטו, צנרת, רשתות, פילטרים בקיצור הכ-ו-ו-ל-ל-ל.

ובלי צחוק, במוסך אמרו שישנה תופעה (יחסית שכיחה לרכב שהיה לי) שפטריה מתלבשת על מערכת המיזוג וזה הריח שהיא שמפיצה.

למזלם של חברת הליסינג החליפו את זה במסגרת האחריות ולא הבנתי למה היה לזה כיסוי. בקיצור רק כך הצליחו לפתור את הבעיה.

מקווה שזה לא המקרה אצלך:confused:

פורסם

סרט...

 

בתור אחד שעושה הרבה ריח רע באוטו,הבעיה מוכרת.כנ"ל לגבי מי שעישנו לו באוטו.

גש לחברות כמו אוטופיקס-הם מרססים חומר אל תוך פתחי האיוורור וזה פותר את הבעיה.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
סרט...

 

בתור אחד שעושה הרבה ריח רע באוטו,הבעיה מוכרת.כנ"ל לגבי מי שעישנו לו באוטו.

גש לחברות כמו אוטופיקס-הם מרססים חומר אל תוך פתחי האיוורור וזה פותר את הבעיה.

מה זה יעזור?

 

הריח כבר בתוך הריפוד, אני חושב שיותר טוב יהיה לטפל בריח שיש בריפוד. לא ניסיתי אבל יש את הפדריז הזה שפורסם פעם אולי הוא טוב. בכל מקרה בטח אצל רפד רכב תמצא את התשובה.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

נסה לרחרח קצת , חפש את מקור הריח..

סנוויצ'ים רקובים , מים מתחת לשטיחים או סתם גופה מנוסרת עלולים לגרום לריח חריף.

GOT סחוג?

פורסם

קח בקבוק של מטהר אוויר (אני אישית אוהב תהייז של סנו) ופשוט תרסס כל חלק בפנים (לא כולל דברים רגישים) בהתחלה בטח הריח יהיה חזק אז תחזור אחרי שעה יש מצב שזה יעבור.

מאזדה מיאטה, טעם החיים.

פורסם

אבא שלי קיבל רכב חברה לפני שלושה חודשים, בשביל הפרוטוקול זה סוזוקי ליאנה החדשה(אם מערכת השעונים הנורמלית).

קיצר לפני שבוע וחצי פתאום התחיל להיות ריח מסריח בתוך האוטו, כאילו מסריח באמות מידה כאלה שבא לך להקיא שאתה נכנס.

איזה מר בחור חבר שלי אבא שלי בדק את האוטו ואמר שרטוב מתחת לשטיח, אבל שאני בדקתי היה יבש

קיצר אין לי מושג מה עושים, הרכב חדש בן 3 חודשים וכבר מסריח שמה בטירוף.

יש איזה פתרונות חוץ מעצי ריח וריחנים למינהם?

פורסם

הבעייה שאני לא רוצה לשים תרסיס או פחית ריח כי אני רוצה שהריח יעלם ולא לשים ריח במקומו- בקיצור להפתר מהריח הזה קודם כל...

 

ואם כבר מדברים על תרסיסים...פעם יצרו תרסיס עם ריח של חדש...עדיין מיצרים את זה??

אם כן-איפה אפשר לקנות (באוטו דיפו כבר לא מוכרים את הריח הזה)

×
×
  • תוכן חדש...