Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ריח רע באוטו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7840 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש חומר שנקרא פבריז או פדריז, לא ניסיתי אותו אבל הוא אמור להעלים ריחות מהמושבים או בכלל מריפודים. אתה יכול ללכת לקנות חומר לניקוי ריפודים בסופר זה בא בצורת קצף של סנו, זה גם מנקה וגם משאיר ריח טוב. נסה אותו

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

בחורף לפעמים נכנסים חתולים אל מתחת למכסה המנוע ולפעמים (כשיש אפשרות) אז הם גם מטפסים פנימה כדי להתחמם מחום המנוע בשעות הראשונות לאחר נסיעה.

אני זוכר שבחורף שעבר היו מקרים שאנשים הניעו ובאותה שניה החתול שהיה במנוע התפזר והתחיל להפיץ ריח רע. רק כשפתחו את מכסה המנוע ראו משהו כמו ב"ספרות זולה" אז פתח את מכסה המנוע ובדוק אם הוא אדום

:):onfire:

פורסם
יש חומר שנקרא פבריז או פדריז, לא ניסיתי אותו אבל הוא אמור להעלים ריחות מהמושבים או בכלל מריפודים. אתה יכול ללכת לקנות חומר לניקוי ריפודים בסופר זה בא בצורת קצף של סנו, זה גם מנקה וגם משאיר ריח טוב. נסה אותו

כן - זה נקרא פבריז - חומר מעולה - הבעיה שכבר לא מוכרים את זה - זה עולה 15 ש''ח וממש עובד

משהו מכיר מקום שמוכרים את החומר ?

פורסם

כמו שאמרו כבר לפני- כשיש ריח ממש רע באוטו לתקופה ממושכת כנראה שמדובר באיזה חומר שנשפך/אוכל רקוב וכדומה שהושאר זמן רב באוטו.

 

עץ ריח/פחית ריח וכו' כבר לא יעזרו כיוון שהריח ספוג בריפודים!!

 

קנה תרסיס לניקוי ריפודים ושטיחים- החומרים הטובים ביותר הם תרסיסי קצף:

התזה על הריפוד/שטיח משאירה שכבת קצץ שנספגת לתוך הריפוד ומעלה למעלה את הלכלוך שנמצא בפנים.

ניגוב קל אחרי כ-5 דקות של הקצף בשכבה העליונה (עם הלכלוך) מסירה אותו לחלוטין.

 

אחר-כך תקנה עץ-ריח והריח ישאר ברכב!

 

אמיר.

פורסם

עשיתי את זה

 

הריח שיש הוא ריח של שמן וכל מני חומרים כי זה היה רכב של מפעל...

שמתי את חומרי הקצף להוצאת הריח- זה לא עוזר...

כל מי שחשב שיש לי אולי חיות מתות אז אין לי...

אני צריך חומר שיוציא את הריח מהריפודים וישים ריח אחר אבל שנישאר..

אמרתם שיש חומר בשם "פבריק" או משהו כזה אבל אמרתם שכבר לא מוכרים אותו- אז מה אפשר לעשות?

פורסם

האם נסית לאוורר את פנים הרכב? בימים חמים (כן, אני יודע שעכשיו חורף) השאר את ארבעת החלונות מורדים והחנה בשמש. החום והקרינה מחוללים פלאים בנידוף חומרים למיניהם, והאוורור מסלק בהדרגה את הריח. זה פשוט, זול ולא עולה כסף.

×
×
  • תוכן חדש...