Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3901 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא חושב שעושים את זה, הרי ברור שאחרי הפעם הראשונה שיורידו שכר, אותו נהג ידאג להתעקב עוד כמה דקות בנקודות האחרונות בשביל לא לסיים לפני הזמן.

 

 

מטרת מערכת המעקב הנ"ל היא למנוע מנהגים לסיים את הקו "בריצה" ולחתוך הביתה שעה - שעתיים לפני הזמן.

 

 

פורסם

מבחינה חוקית,אם הנהג רץ את הקו,אבל עושה את כל העבודה ומסיים לפני הזמן,האם מבחינה חוקית מותר להוריד מהשכר?

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

אני חושב שחוקית מותר, כמו שמותר להוריד מהשכר על איחורים.

 

 

אם אתה עובד במשרד וסיימת את כל העבודה לאותו יום בשעה 16:00, מותר לך ללכת הביתה אם יום העבודה במשרד מסתיים ב 17:00?

אתה לא יכול, נכון?

 

אז למה בחלוקה זה צריך להיות שונה?

 

 

רק מה, מי שעושה את הקו "בריצה" - נוסע מעל המהירות המותרת, זורק סחורה, מקדיש פחות זמן למתן שרות ללקוח.

אם הוא יודע שבכל מקרה לא יוכל לסיים לפני הזמן - עובד רגוע יותר וזה מה שהמעסיק רוצה להשיג לדעתי.

 

 

פורסם

יש שני סוגי משרות. האחת היא משרת אמון שהיא משרה שאי אפשר לעקוב אחרי שעות העבודה בפועל ושם השכר גלובאלי (לא מנכים אם הלכת מוקדם אבל גם לא משלמים אם נשארת) והשנייה היא משרה רגילה שבה עבדת קיבלת לשני הכיוונים. עבדת יותר אז תקבל שעות נוספות ואם עבדת פחות ינכו לך.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אבל עם מערכות העיקוב שמורכבות על הרכבים,כבר אין משרות אמון בהגדרה,כי כן ניתן לעקוב אחרי שעות העבודה.

השאלה היא,האם כעת שניתן לעקוב,ניתן להוריד או להוסיף מהשכר הגלובלי הקבוע עד כה?.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם
לא הגיוני, האיכון באמת דורש צו ומאמץ משטרתי.

 

צו של בית משפט נדרש כדי לבצע איכון ללא אישורך.

 

 

יש לך אפליקציה Get taxi?

 

אם יש אז בכל פעם שאתה מזמין מונית היא מבצעת איכון, מונית מגיעה אליך לפי זה. בלי צו בית משפט.

 

 

כלומר כשאתה מתקין אפליקציית מעקב אתה מאשר ביצוע איכון.

 

 

פורסם

יש הבדל בין איכון GPS שאתה מאשר באופן ידני בהתקנת האפליקציה כמו שאמרת, לבין איכון סלולארי שיכול להתבצע גם כשהטלפון בכיס, וגם כשאין לך סמארטפון אלה טלפון בסגנון צביקה פיק

פורסם

ההבדל קטן אך משמעותי,

Gps:

מחייב טלפון חכם שכולל את הצ׳יפ

מחייב אפליקציה ייעודית

מחייב אישור מפורש שלך לשימוש

ניתן להגדיר שלא יהיה איכון תמידי אלה לפי תנאי זמן שלך

בסלולארי לא צריך שום דבר מאלה, רק טלפון סלולארי שיהיה מחובר לרשת סלולארית כלשהי

פורסם

כנראה אינך מבין מה בוקי כותב.

 

מצלמות בכל חדר בעבודה מותר? מותר, פרט לשירותים.

 

שעון נוכחות בעבודה יש ? יש!!

 

עד היום העובד דיווח והמעביד קיבל את דיווחיו כדיווחי אמת, כעת במקום לדווח על חתיכת נייר, הוא ישתמש באפליקציה, שלפחות לפי מה שקראתי באתרם, יכולה לספק גם מיקום, אבל המעביד לא מוכרח לקבל את המידע הזה.

 

בסה"כ אמצעים טכנולוגיים שמאפשרים למעסיק קצת יותר פיקוח מה עושים עובדי החוץ שלו , בדיוק כמו שיש בקרה על העובדים שנמצאים במשרד .

 

במשאית למשל , הנהג צריך לשים דיסקה בטכוגרף לפי חוק.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם (נערך)

האפליקציה אינה מאפשרת מעקב, וזה כתוב במפורש. היא מציינת מיקום רק בעת שידור כניסה\יציאה מהעבודה. כיון שהפעולה נעשית על ידי מפעיל המכשיר היא מאושרת על ידו.

יותר מזה - מכיר את google location history? נותן לך מעקב אחר הטלפון, לא יכול לומר לך בדיוק באיזה מרווחי זמן. נסה לחפש מחרוזת זו ולהכנס, תגלה שמישהו יודע בדיוק באיזה שעה אתה יוצא מהבית ומתי אתה חוזר, מתי טסת לחופשה בפריז ובאיזה שעה ביקרת במגדל אייפל.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לי היה נוקיה פשוט מהעבודה והחתמת הכרטיס היתה בחיוג וזה היה נותן מיקום עי הסלולאר.

בסוף כל חודש היה ניתן לקבל תדפיס עם שעות כניסה ויציאה כולל מיקום שהיה עיר רחוב מספר או שהיה רשום ליד (למשל "כביש 2 ליד יקום)

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...