Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גנבו לי את הרכב [יונדאי אקסנט 98]


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3911 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מספר רכב: 62-580-20

 

מספר שלדה: KMHVA21NPWU282825

 

מספר מנוע: 540274

אין ביטוח מקיף כמובן... גם לא היו אמצעי הגנה לרכב כמו אזעקה, מנעול הגה, אמובילייזר וכו'.

 

סיפור מאוד מוזר.

 

כשבועיים לפני שהרכב נגנב נפל לי במהלך הנסיעה הפלסטיק שמתחת להגה, איפה שכל החוטים של הרכב. החלטתי לוותר עליו ולא להדביק אותו באיזולירבנד, מה שהתברר כטעות.

 

לפני כשבוע הרכב נגנב מהרצליה, ברחוב בר כוכבא פינת בן גוריון. ב-29.9 בשעה 20:20 החניתי שם. בשעה 22:20 אני פותח את הרכב, מנסה להניע והמפתח לא מסתובב. היה לי חשד קל שפרצו לרכב אבל לא האמנתי... אם היה שם הפלסטיק הייתי יודע. בדיעבד אני יודע שהרסו את הסוויץ', הזיזו את הפלסטיק מעל להגה, שיחקו בחוטים והזיזו את המוט של ההגה (ראו תמונה). חיכיתי לגרר מהביטוח לאחר שהתייאשתי מלנסות לסובב את המפתח. בין השעות 23:20 ל-00:50 לא הייתי ליד הרכב וכשהגעתי אליו הוא נעלם.

 

לפני כמה חודשים החלפתי מנוע לרכב לאחר שראש המנוע הלך בעלות של 3000 ש"ח שזה אולי יותר ממה שהרכב שווה.

 

במשטרה לא עשו כלום כמובן. יש כאלה שסבורים שהייתה "הזמנה" והרכב נשחט מזמן ע"י ערבים, אחרים סבורים שבני נוער או עבריין צעצוע גנבו את הרכב. אני נוטה להאמין לסברה הראשונה. מה דעתכם? האם לדעתכם גררו אותו לפי הסיפור? יש מה לעשות?

 

אין לי תמונה עדכנית של הרכב. הוספתי תמונה לאחר תאונה, מאז הוחלפו הטמבון והכנף מקדימה לחדשים במסגרת הביטוח.

 

אם מישהו ראה מקרה רכב דומה בבקשה לפנות אליי.

IMG_20150929_224412.jpg

IMG_20141007_151916.jpg

עריכה אחרונה על ידי Bad Luck
פורסם

משתתף בצערך. אין מה לעשות. אם הרכב נשחט אצל הערבים לא יעזור כלום אל תצפה שהמשטרה תנקוף אצבע אע"פ שטוב שהלכת להגיש תלונה.

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

הפלסטיק הזה נפל גם אצלי, כשחיפשתי בפירוק גיליתי שבכל האקסטנים הוא שבור.

פורסם

מצער לשמוע, טוב שהגשת תלונה במשטרה שהרכב נגנב (למקרה ומישהו ינסה או עשה בו שימוש בזמן עברה כלשהי).

אני לא הייתי מחכה לטלפון מהמשטרה שמודיע לך להגיע לקחת את הרכב.

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

פורסם
יצרת קשר עם הגרר שהזמנת?

בזמן שחיכיתי לגרר הייתי אצל קרובים, כשהוא הגיע הוא צלצל, ירדתי למטה והרכב נעלם.

 

מה שהתכוונתי לשאול הוא האם נראה לכם שהגנבים גררו את הרכב?

אני יודע שאפשר להניע את הרכב בחיבור של חוט אחד, בלי לגעת בסוויץ' כלל.

פורסם

 

מה שהתכוונתי לשאול הוא האם נראה לכם שהגנבים גררו את הרכב?

אני יודע שאפשר להניע את הרכב בחיבור של חוט אחד, בלי לגעת בסוויץ' כלל.

 

מי יודע ? לא באמת יהיה אפשר לדעת. יכול להיות שלעולם גם לא תדע מה קרה.

בהצלחה

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם
רכבים כאלה גונבים רק שבחים שחיפשו איך לחזור הביתה... אולי אפילו זרקו אותו איפשהו...

אם אכן אלו שבחים שחיפשו דרך לחזור הביתה, מה נראה לך הם עשו עם הרכב?

פורסם
ימכרו אותו בכמה לירות לפירוקיה הקרובה למקום מגוריהם , או סתם יזרקו אותו בצד.

לפעמים הרשות הפלסטינית מסגירה רכבים גנובים לישראל, בד''כ זה רכבים כאלה ישנים שסתם נזרקו בצד הדרך באיזה כפר...

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

×
×
  • תוכן חדש...