Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3946 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רציתי לשאול מה לדעתכם אמור להיות מרווח הטיפולים ברכב שנת 2001 (פולו). אציין שמדובר כרגע על טיפול קטן שכולל שמן מנוע, פילטר שמן, פילטר אוויר ופילטר דלק.

תודה לעוזרים

פורסם (נערך)

תכנית הטיפולים ברכב צריכה להיות, טיפול כל שנה ועד כ 15.000 ק"מ.

הטוב ביותר - עם קבלת טופס הטסט / המבחן השנתי, לבצע טיפול.

 

כל שנה - שמן מנוע פילטר שמן, בדיקת פילטר אויר וניקוי - (טיפול קטן)

כל שנתיים - טיפול קטן + בדיקת פלגים / החלפה, פילטר אויר , ונוזל בלמים (טיפול גדול יחסי)

שלוש שנים - טיפול קטן.

ארבע שנים - טיפול גדול יחסי + שמן / נוזל ממסרה החלפה חלקית בתקן המתאים.

+ החלפה של נוזל הקרור - גם החלפה חלקית - ריקון רדיאטור ומילוי נוזל קרור מתאים.

 

אחת לשנה כדאי להעלות את הרכב למבדק, לבדיקת החלק התחתון, נזילות חופשים בהגה, מצב הבלמים.

צמיגים, שימון קל של מנעולי הדלתות והצירים.

רשום את תוכנית הטיפול על דף - או במחשב - כל הפעולות הללו הם קלות , פשוט אנחנו בד"כ שוכחים.

 

במקרה שאתה זקוק ליעוץ, עזרה בטיפולים המלצה על מוסכים מתמחים.

אפשר ליצור קשר עם חברי כנופיית הטיפולים בפורום - הם עוזרים ומייעצים בכייף.

כנס לקישור - https://sites.google.com/site/knufiattipulim/

 

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

אני יודע שהיצרן מגדיר שנה או 15 אלף ק''מ. השאלה היא האם יש טעם לקצר את מרווח הטיפולים כי הרכב כבר ישן יחסית? (14 שנה)

ראיתי שיש כאלה שממליצים לעשות טיפול אחת לחצי תקופה..האם יש בזה טעם?

פורסם

לדעתי לא צריך - איכות השמנים והחלפים, במידה והם בתקן הנכון טובה מאוד היום.

 

יש לנו מאזדה 626 שנת 98 הנוסעת כמו חדשה , ומטופלת אחת לשנה.

אנחנו מטפלים טיפול מלא ללא קיצורים , יש סימן לבלאי, מחליפים.

צנרת גומי של מערכת הקרור, מראה יובש נפיחות, לא מחכים להתקע עם צינור קרוע ומנוע מתחמם בהפתעה.

כנ"ל מצבר בן 3-4 קצת מזייף - מחליפים, לא מעמיסים על האלטרטור והסטרטר עומס יתר -

כדאי לשמור עלייהם.

צמיגים - מקפידים על בדיקה ומילוי אחת לחודש לפחות.

אם הם בני 3-5 שנים וקצת יבשים ומראים סימני עיפות מחליפים - לא מעמיסים בעיות על המיתלים.

פשוט לחשוב כי הרכב חדש - וצריך לתחזק אותו למען האמינות והבטיחות כמו שהייתי מתחזק רכב חדש.

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

כן ליין מן אני גם כמוך..עם היד על הדופק בכל ענייני הטיפולים. נראה לי שבאמת נדחה קצת את הטיפול הרכב עבר בסדך הכל חצי שנה ו5 אלף ק''מ מהטיפול האחרון.

×
×
  • תוכן חדש...