Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3954 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי סובארו b3 2.0 שנת 2008

אני משרת בבסיס צאלים בדרום (מגיע בראשון יוצא בחמישי)

לפי הספר רכב מומלץ להשתמש בשמן בצמיגות 10w 40

יש לציין שהטמפרטורה כאן באזור תמיד 30-40 מעלות

אפשר המלצה באיזה שמן להשתמש (צמיגות-מותג)?

כמו כן סינטטי מלא או חצי סינטטי

תודה

פורסם (נערך)

כל שמן מנוע 10W-40 חצי סינטטי של חברה ידועה בתקן SL מתאים.

הקפד על טיפול אחת לשנה ומקסימום כ 17.000 ק"מ.

חשוב - פילטר שמן מקורי או של חברה איכותית כגון MANN .

 

בחנות הנ"ל מופיעים שמנים איכותיים 10W-40

http://www.justmotor.co.il/store/128391/10W40

של: ולוולין , יוראול , קסטרול - בחר את המתאים לך בתקן SL.

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

היי,

איזה שמן יש לך עכשיו?

במידה ואין נזילות, ואכילת שמן תקינה הייתי הולך על האפשרות של שמן בצמיגות

5-30, סינטטי מלא, SL ומעלה, A1,A2,A3, שגם לפי אוטודטה הצמיגות הזאת היא: ALL TEMPERATORES.

כמו זה למשל:

http://www.justmotor.co.il/products/722634/%D7%A9%D7%9E%D7%9F-EUROL-ACTENCE-5W30

 

או זה:

http://www.justmotor.co.il/products/666918/%D7%A9%D7%9E%D7%9F-Castrol-MAGNATEC-5W30-A1

 

או זה:

http://www.justmotor.co.il/products/751127/%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2-SYNPOWER-5W30

 

תוכל לחפש באתר עוד שמנים שעומדים בתקנים שציינתי למעלה.

רועי

פורסם

אעדכן היום בערב איזה שמן יש כעת ברכב

אבל זהו שמן ששמים במוסך מורשה סובארו.

לא תהיה בעיה לשמן בצמיגות 5w-30 לעמוד באקלים של מעל 35 מעלות?

פורסם

יצרני הרכב מסווגים כאזור רגיל לכל הטמפרטורות, ואזור אקלים חם מסווג לצמיגות שונה.

במידה ו 5W-30 היה מתאים לכל האזורים ולכל הטמפרטורות, הם לא היו רושמים צמיגויות נוספות.

ויש עוד החושבים כך..

 

danniel כתב:

 

בעניין: האם מעבר לשמן דליל יותר יגרום לבעית לחץ שמן?

 

"danniel כתב: בעיות של נפילת לחץ שמן עם מנוע חם ביום קיצי היא בגדר אפשרות סבירה.

באיזור הדרום והמדברי .

 

בהחלט כן ולא רק, עדיף לרכבים שנוסעים תדיר בכבישים פתוחים,

במהירות גבוהה ובאקלים חם (כבישי הדרום שלנו למשל) על צמיגות חמה גבוהה יותר ז"א לפחות 40 או 50.

אגב אני מסכים עם חן ג. לגמרי ואין פה שום ענין של סטיגמות אלא עובדה מוגמרת ,,

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

אייל, כמה פעמיים כבר הדיינו על כך בעבר, שאין שום בעיה לשים 5-30?

אם הייתה בעיה בארץ עם 5-30, חלק מהמוסכים המורשים לא היו מחזיקים 0-30,

עבדתי במוסך שמתחמה בפיג'ו סיטרואן, ואתה מוזמן לפנות גם למוסכים מורשים, תשאל אותם איזה

צמיגות של שמן הם שמים במנועי THP?

מנסיון שלי במוסך, לשום מכוניות לרבות, מאזדות,יונדאי, ועוד סוגים, לא היו שום בעיות של לחץ שמן,

גם לא בקיץ הרותח הזה, שחלקם נהגי מוניות, ונוסעים לא מעט מחוץ לעיר, בפקקים וכו', באזור תל אביב.

כל עוד תקנה שמן איכותי, שעומד בתקנים, ויש לו גזירה גבוהה אין שום בעיה.

אגב, מאיזה שנים ההודעות של דניאל?

רועי

פורסם (נערך)
אייל, כמה פעמיים כבר הדיינו על כך בעבר, שאין שום בעיה לשים 5-30?,,?

 

רועי , אני מתנצל, אבל מעולם אני ואתה לא התדיינו / הגענו להסכמות בנושא.

רשמתי תגובות במספר דיונים שאתה השתתפת , כדאי כי תחזור לדיונים הללו ותרענן את הזיכרון.

 

ועדיף באמת לא להופיע כבר-סמכא בדיונים - רשום לדעתי :wink:,, ויש אחרים ויצרני רכב החושבים אחרת.

כי העובדה - הם מסייגים בהוראות ורושמים מספר צמיגויות לעומס חום/ ביצועים.

(זה נקרא גילוי נאות) כך הקורא ידע תמונה מלאה .

 

עומס גזירה הוא אחת הדרישות - יש עוד דרישות .

צמיגות ב 150 מעלות כדי שהשמן לא יהיה דליל מידי וישמור על לחץ תקין.

עובי / צמיגות פלים / שכבת הפרדה / שכבת ציפה - למניעת מגע בין מתכות.

בדרישות הללו בעומסים, שמן דליל מתקשה.

 

נ.ב - אתם עושים עבודה נהדרת וכייף לשמוע מחברים על תרומתכם - זה ללא כל קשר..

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...