Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תקלה מנוע צהובה במזדה 3 2006 1.6, כרגע Knock Sensor P0328


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3949 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים יקרים,

 

יש לי תקלה שלדעתי אני עומד להשתגע ממנה אסביר בקצרה את כל הסיפור,

רכב מזדה 3 2006 התחמם עצרתי את הרכב וראיתי שאין מים במיכל עיבוי,

מילאתי מים רגילים ונסעתי הביתה ובבית גיליתי שיש סדק במיכל ושכל המים יוצאים.

כאן נדלקה נורה צהובה של המנוע עם התראה על P0117 משהו על טמפרטורה.

יש לציין שהמחוג מרוב שהרכב היה חם השתגע וירד למטה ופתאום קפץ למעלה עד הסוף וכו

הלכתי ורכשתי מיכל עיבוי חדש כולל בנדים עם הברגה. ניקיתי את ה DCT וההתראה נעלמה

הרכבתי ובאמת מד הטמפרטורה ירד יש לציין שמילאתי מים רגילים.

לאחר מכאן הופיעה שגיאה חדשה עם נורה צהובה של מנוע מספר התראה P0012 משהו עם איחור של הקמשאפט הלכתי למוסך והוא גם ניסה לאפס ואחרי בערך 10 דקות נסיעה זה שוב חזר.

קיבלתי המלצה לעשות טיפול לרכב, הרכב לא עבר טיפול המון זמן בערך 3 שנים.

ביצעתי טיפול לרכב הטיפול כלל פילטר אוויר, פלאשינג למנוע, ניקוז שמן ישן, החלפה לשמן חדש, פילטר שמן מקורי, תוסף דלק פרו-טק על שליש מיכל וריקון הרדיאטור ומילוי נוזל קירור ירוק.

כל ההשקעה הזאת ומה מגלים לבסוף שעכשיו יש התראה על חיישן נקישות P0328.

פה אני חושב שאני כבר משתגע לפני בערך שנה וחצי היה לי התראה משהו על חיישן נקישות לא זוכר את הקוד המדוייק וביצעתי החלפה של חיישן נקישות (אין לי באמת מושג מה שמו לי).

יש למשהו רעיון למה זה התחיל האם זה קשור לאחד ממרכיבי הטיפול?

יש לציין שעדיין יש תוסף דלק בטנק עוד לא גמרתי את הדלק.

אשמח לייעוץ בנושא, אני מתכנן להחליף פלגים שבוע הבא האם זה יכול לעזור לבעיה?

עוד משהו קטן אם מאפסים את התקלה והיא החליטה לא לחזור באותו השניה אז האוטו נוסע מדהים, אם ההתראה דולקת האוטו מתקשה מאוד בתורים נמוכים.

אני מצרף 2 לוגי של פריז פריים אם זה יעזור לאבחון היה לי הרבה יותר אבל אולי אלו יעזרו

 

Freeze frame information:

------------------

Fuel Status = 0 byte

Engine Load = 92.549 %

Engine Coolant Temperature = 93 °C

Fuel Trim Bank 1 Short Term = 0 %

Fuel Trim Bank 1 Long Term = ‎-1.562 %

Engine RPM = 2,747.75 rpm

Speed (OBD) = 61 km/h

Timing Advance = 13.5 °

Intake Air Temperature = 42 °C

Mass Air Flow Rate = 35.51 g/s

Throttle Position(Manifold) = 36.863 %

Run time since engine start = 1,272 s

Distance travelled since codes cleared = 0 km

Catalyst Temperature (Bank 1,Sensor 1) = 800 °C

Voltage (Control Module) = 13.657 V

Engine Load(Absolute) = 77.647 %

Commanded Equivalence Ratio(lambda) = 0.888

Relative Throttle Position = 40.784 %

 

 

Freeze frame information:

------------------

Fuel Status = 0 byte

Engine Load = 25.882 %

Engine Coolant Temperature = 97 °C

Fuel Trim Bank 1 Short Term = 1.562 %

Fuel Trim Bank 1 Long Term = ‎-8.594 %

Engine RPM = 760 rpm

Speed (OBD) = 0 km/h

Timing Advance = 7.5 °

Intake Air Temperature = 59 °C

Mass Air Flow Rate = 2.27 g/s

Throttle Position(Manifold) = 11.373 %

Run time since engine start = 1,243 s

Distance travelled since codes cleared = 0 km

Catalyst Temperature (Bank 1,Sensor 1) = 503.8 °C

Voltage (Control Module) = 13.312 V

Engine Load(Absolute) = 18.431 %

Commanded Equivalence Ratio(lambda) = 1

Relative Throttle Position = 0.392 %

 

 

תודה רבה

רועי

פורסם

מה הבעיה? היו לך פה מספר תקלות.

אחד תקלה שקשורה לטמפ' מנוע, כי לא היה מיים.

השניה קשורה לחיישן מיקום הקמשפט - לא זיהה נכון את הנקודה שלו- כנראה כתלוצאה מהזנחה ו\או בוצה.

ותקלה שלישית היא חיישן נקישות.

 

סידרת כנראה את שתי התקלות, עכשיו נשאר לסדר את החיישן נקישות.

תאפס את המנורה, אם היא חוזרת על תקלה 328 , סימן שסבירות גבוהה שהחיישן הלך.

עדיף שתשים חיישן מקורי. מומלץ .

פורסם (נערך)
מה הבעיה? היו לך פה מספר תקלות.

אחד תקלה שקשורה לטמפ' מנוע, כי לא היה מיים.

השניה קשורה לחיישן מיקום הקמשפט - לא זיהה נכון את הנקודה שלו- כנראה כתלוצאה מהזנחה ו\או בוצה.

ותקלה שלישית היא חיישן נקישות.

 

סידרת כנראה את שתי התקלות, עכשיו נשאר לסדר את החיישן נקישות.

תאפס את המנורה, אם היא חוזרת על תקלה 328 , סימן שסבירות גבוהה שהחיישן הלך.

עדיף שתשים חיישן מקורי. מומלץ .

 

תודה רבה על התגובה, חשבתי שכבר לא תיהיה התייחסות :)

החלטתי לנסות את מזלי הלא רב,

קניתי היום מפירוק חיישן נקישות כנראה מקורי zj01 e1t50371

ומחר אלך להחליף אותו במוסך,

לפי מה שקראתי במדריכי מאזדה רשום שצריך לפרק סעפת יניקה,

האם היגוני המוסך יצליח לבצע את זה תחת ליפט? ככה הוא טוען.

 

יש לציין שחדש הוא 720 שקל שזה המון לחתיכת חוט שעולה באיביי 80 שקל בקושי

 

 

תודה רבה,

רועי

עריכה אחרונה על ידי roeer
פורסם (נערך)
תודה רבה על התגובה, חשבתי שכבר לא תיהיה התייחסות :)

החלטתי לנסות את מזלי הלא רב,

קניתי היום מפירוק חיישן נקישות כנראה מקורי zj01 e1t50371

ומחר אלך להחליף אותו במוסך,

לפי מה שקראתי במדריכי מאזדה רשום שצריך לפרק סעפת יניקה,

האם היגוני המוסך יצליח לבצע את זה תחת ליפט? ככה הוא טוען.

 

יש לציין שחדש הוא 720 שקל שזה המון לחתיכת חוט שעולה באיביי 80 שקל בקושי

 

 

תודה רבה,

רועי

 

מה שאתה אומר הוא נכון. על מנת להחליף את החיישן הזה, צריך לפרק סעפת יניקה, זה לוקח משהו כמו שעה, שעה וחצי להערכתי.

 

והמחיר שציינת פה הוא מדויק. 720 ש"ח עולה החיישן.

עם העבודה , מסיימים במשהו כמו 1400 ש"ח.

 

לגביי המחיר בחו"ל אתה טועה, ומטעה.

מה שאתה ראית במחיר כזה, הוא חיישן סיני , ונמצא באתרים סינים.

 

המחיר בחול להערכתי על מקורי נע בסביבות 300 ש"ח לערך, ללא משלוח.

עריכה אחרונה על ידי barak5915
פורסם

אסף תמונות פצצה חיפשתי הרבה כאלו ברשת אתמול,

עדכון נכון לעכשיו החלטתי לקנות מפירוק משומש ב 150 הרכבה לקחו לי רק על עבודה 350

מקווה שיחזיק הבעיה כנראה נפתרה....

 

תודה רבה לכולם

×
×
  • תוכן חדש...